Panu Rajala vs Katri Helena
Mikä tämä nokittelu nyt on? Pidin Katria tämmöisen loanheiton yläpuolella mutta ei sitten. Voi olla myös kirjan markkinointitemppu tai kustantajan vaatimaa. Kumpikohan puhuu totta? Spekuloidaan!
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri olisi voinut jättää tuon kirjan kirjoittamatta. Vanhoilla päivillä alkoi muisteleen että olikohan se sittenkin niin vai näin.
Jaa, minusta ihan hyvä, että elämäkerta kirjoitettiin. Onhan hänen elämäänsä mahtunut paljon monenlaista ja paljon hän on tehnyt hyviä biisejä. Eikö täydet konserttisalit puhu puolestaan?
En ole lukenut kirjaa ja tuskin luen, mutta vaikuttaa siltä, että KH on keskittynyt toisen/ toisten haukkumiseen kirjassaan, eikä niinkään uraansa. Luulisi, että iskelmätähden uralla juurikin musiikin puolelta löytyy monenlaista, kuten mm on löytynyt Dannyn uralta. En muista Dannyn haukkuneen kirjoissaan ketään. Niitä olen lukenut ja viimeksi Antti Heikkisen kirjoittamana.
Olen lukenut ja paljon muutakin kirjassa on kuin Rajalan haukkumista. Ko asia vain tietysti median kannalta on herkullisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri olisi voinut jättää tuon kirjan kirjoittamatta. Vanhoilla päivillä alkoi muisteleen että olikohan se sittenkin niin vai näin.
Jaa, minusta ihan hyvä, että elämäkerta kirjoitettiin. Onhan hänen elämäänsä mahtunut paljon monenlaista ja paljon hän on tehnyt hyviä biisejä. Eikö täydet konserttisalit puhu puolestaan?
En ole lukenut kirjaa ja tuskin luen, mutta vaikuttaa siltä, että KH on keskittynyt toisen/ toisten haukkumiseen kirjassaan, eikä niinkään uraansa. Luulisi, että iskelmätähden uralla juurikin musiikin puolelta löytyy monenlaista, kuten mm on löytynyt Dannyn uralta. En muista Dannyn haukkuneen kirjoissaan ketään. Niitä olen lukenut ja viimeksi Antti Heikkisen kirjoittamana.
Eipä kannata mitenkään "vaikuttua", jos et ole lukenut kirjaa. Panun osuus oli pieni osa tarinaa eikä Katri Helena ole sitä suhdetta aiemmin omalta kannaltaan käsitellyt. Panu taas on riepotellut ja panetellut Katria omassa kirjassaan ja huom!olen lukenut kummatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kannata mitenkään "vaikuttua", jos et ole lukenut kirjaa. Panun osuus oli pieni osa tarinaa eikä Katri Helena ole sitä suhdetta aiemmin omalta kannaltaan käsitellyt. Panu taas on riepotellut ja panetellut Katria omassa kirjassaan ja huom!olen lukenut kummatkin.
En ole lukenut kummankaan kirjaa. Tuskin luenkaan. Mitä olen toisilta kuullut niin Rajala ei panettele vaan kertoo aika nätisti suhdettaan. Tiedä sitten.
Olen yksi monista, jotka eivät näe Katria minään " puhtaana" tai puhtoisena vaan enemmän tekopyhänä, joka esittää kuin olisi pyhimys tms. Kaukana siitä tietojemme/ kokemuksiemme mukaan, joten ei saa valkopestyä elämän pyykkejään vaikka kuin yrittää.
Mä en ole lukenut kummankaan kirjaa, joten en tiedä mistä kirjoittelevat.
Katri-Helenan muistan jo niilta ajoilta, kun lauloi puhelinlangoista ja virheistä tai mokista ei ole paljoa kuultu. Hyvin on työnsä tehnyt.
Loppujen lopuksi avioliitto on kahden ihmisen, eikä se muille kuulu.
Mutta en pidä kummastakaan, mutta vähemmän Rajalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut kummankaan kirjaa. Tuskin luenkaan. Mitä olen toisilta kuullut niin Rajala ei panettele vaan kertoo aika nätisti suhdettaan. Tiedä sitten.
Olen yksi monista, jotka eivät näe Katria minään " puhtaana" tai puhtoisena vaan enemmän tekopyhänä, joka esittää kuin olisi pyhimys tms. Kaukana siitä tietojemme/ kokemuksiemme mukaan, joten ei saa valkopestyä elämän pyykkejään vaikka kuin yrittää.
Sepä siinä kirjassa onkin niin hyvää, ettei siellä "valkopestä" mitään.
En oikein ymmärrä tätä tyyliä, että "en ota selvää mutta silti tiedän". Mitä vähemmän tietää, sen varmempi voi tietysti olla.
Kyllähän Rajala ihan julkisesti tvssä halveksivasti kommentoi vaimonsa uraa.
Taas mennään Panu Rajalan ja Katri Helenan kanssa uusiin otsikoihin heidän avioliittonsa aikaisista tapahtumista. Lopettakaa jo kirjojen kirjoittelu, ja siirtykää vanhat ihmiset eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Missä Rajala, siellä kohu. Professori on ikänsä ollut kova naistenmies ylioppilaasta lähtien ja tullut tunnetuksi jo Aila Meriluodon kiellettynä mieskarkkina. Lukekaapas vain "Vaarallista kokea" - saatatte punastua.
Mitähän sellaista Meriluoto olisi voinut kirjoittaa, josta aikuisen ihmisen pitäisi punastua.
En ymmärrä miksi Rajala siis hukutti sen Liimataisen? Mukavia miehiä molemmat ja Katri Helenahan oli jo Panusta irti? Mikä voi niin päässä heittää?
Rajala on narsisti nilkki. Lipevä naistennaurattaja. Aina inhonnut sen omhyväistä olemusta. Katrin puolella sympatiat. Hän on tolkun ihminen, jalat maassa tyyppinen nainen, valovoimainen esiintyjä. Hoitanut työnsä hienosti ja toivon hänelle pitkää onnea kalakaverinsa kanssa. Katrin kirjan olen lukenut ja paljon enemmän siinä muita asioita käsiteltiin kuin Panu Rajalaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole lukenut kummankaan kirjaa, joten en tiedä mistä kirjoittelevat.
Katri-Helenan muistan jo niilta ajoilta, kun lauloi puhelinlangoista ja virheistä tai mokista ei ole paljoa kuultu. Hyvin on työnsä tehnyt.
Loppujen lopuksi avioliitto on kahden ihmisen, eikä se muille kuulu.Mutta en pidä kummastakaan, mutta vähemmän Rajalasta.
En pidä minäkään kummastakaan, mutta lukijana olen arvostanut Rajalan useita kirjoja. On taitava kuvaaja kirjallisesti, sillanpää ym...
Katrista taas tiedän varmuudella asioita jotka ei kestä päivänvaloa ja pidän häntä erittäin tekopyhänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo teidän kohkaamisenne puolesta ja vastaan. Molemmat ovat olleet todellisia kiertopalkintoja. Katri-Helena Koistinen-Turunen-Kalaoja-Rajala ja ilman papin aamenta lisäksi ainakin Lipsanen-Liimatainen. Eikä jääne Rajalakaan huonommaksi, vaikka vihittyjä vaimoja lienee pari vähemmän, niin niitä vihkimättömiä sitten enemmän.
Hämmästelin ja silloin, kun KH ja Rajala hippulat vinkuen avioituivat. Toinen ei juurikaan kouluja käynyt syrjäseudun kasvatti, mitä nyt kansakoulun ja kauppakoulun (kävikö kokonaan, vai veikö iskelmät mennessään?) ja toinen filosofian tohtori, kirjallisuuden tutkija ja yliopistomies, joskin maineeltaan perin kyseenalainen. Täysin eri sivistystasolla olivat. Mitä heillä oli yhteistä? Molemmat leskiä ja molemmilla muutama lapsi, entä muuta. Pahis ja enkelikö?
Onko "todellinen kiertopalkinto", jos koko elämän aikana on vaikka 10 seksisuhdetta?
Mitä tässä nyt sitten "sivistystasolla" tarkoitat? Minusta kuitenkin se, miten kohtelee läheisiään ja kanssaihmisiään, on tärkeintä. Ei se Rajalan sivistystaso kovin korkealta vaikuta, melkoinen häntäheikkihän tuo on.
Panu panee kaikkea mikä liikkuu ja vielä enemmän yrittää. Opiskelijoita ahdistellut ja pettänyt vaimojaan mennen tullen ja vielä.ylpeilee sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo teidän kohkaamisenne puolesta ja vastaan. Molemmat ovat olleet todellisia kiertopalkintoja. Katri-Helena Koistinen-Turunen-Kalaoja-Rajala ja ilman papin aamenta lisäksi ainakin Lipsanen-Liimatainen. Eikä jääne Rajalakaan huonommaksi, vaikka vihittyjä vaimoja lienee pari vähemmän, niin niitä vihkimättömiä sitten enemmän.
Hämmästelin ja silloin, kun KH ja Rajala hippulat vinkuen avioituivat. Toinen ei juurikaan kouluja käynyt syrjäseudun kasvatti, mitä nyt kansakoulun ja kauppakoulun (kävikö kokonaan, vai veikö iskelmät mennessään?) ja toinen filosofian tohtori, kirjallisuuden tutkija ja yliopistomies, joskin maineeltaan perin kyseenalainen. Täysin eri sivistystasolla olivat. Mitä heillä oli yhteistä? Molemmat leskiä ja molemmilla muutama lapsi, entä muuta. Pahis ja enkelikö?
Onko "todellinen kiertopalkinto", jos koko elämän aikana on vaikka 10 seksisuhdetta?
Mitä tässä nyt sitten "sivistystasolla" tarkoitat? Minusta kuitenkin se, miten kohtelee läheisiään ja kanssaihmisiään, on tärkeintä. Ei se Rajalan sivistystaso kovin korkealta vaikuta, melkoinen häntäheikkihän tuo on.
Panu panee kaikkea mikä liikkuu ja vielä enemmän yrittää. Opiskelijoita ahdistellut ja pettänyt vaimojaan mennen tullen ja vielä.ylpeilee sillä.
'
Kertokaas, mikä siinä Panussa naisia niin viehättää, että tuollainen on hänelle ollut mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Kertokaas, mikä siinä Panussa naisia niin viehättää, että tuollainen on hänelle ollut mahdollista.
Eikö Katri Helena kerro, mikä Panussa vetoaa?
Niinpä. Moni on myös Katrista eri mieltä, he jotka ovat tavanneet ja tunteneet ja eivät suinkaan kiittele, että onpa ihana ihminen. Eikä ole koko kansan rakastama. Sellasta ei pidä kenestäkään sanoa. Miten se Katri rakastui sellaiseen nimikkeeseen ja kiirehti kihlajaisiakin? Pitäs osata katsoa peiliin eikä yksin syyttää toista.