Panu Rajala vs Katri Helena
Mikä tämä nokittelu nyt on? Pidin Katria tämmöisen loanheiton yläpuolella mutta ei sitten. Voi olla myös kirjan markkinointitemppu tai kustantajan vaatimaa. Kumpikohan puhuu totta? Spekuloidaan!
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Professori Panu Rajala on sekä kansan että tiedepiirien rakastama setähahmo. Miksi Katri Helena mustamaalaa häntä, sitä kansa nyt ihmettelee suu ammollaan.
Inhottava niljake se on. Eikö entisen vaimonsa tytärtäkin saunassa yrittänyt hiplata? Yök.
Vierailija kirjoitti:
Katri on oikeassa ja Panu ei pysty antamaan mitään rehellistä lausuntoa mistään, täysi niljake. Enkä ole mikään Katri-H fani todellakaan, en ole oikein koskaan lämmennyt hänelle, mutta tässä tapauksessa asia on täysin selvä.
Niinpä! Panu Rajalan puheet täynnä valehtelijoiden klisheitä:
"KIRJAN MUKAAN Panu saatteli hääiltana vieraan naisen tämän kotiin, ja Katri jäi yksin itkemään pariskunnan uuteen taloon.
En todellakaan osaa tunnistaa tuota tapausta. Eihän omista häistään voi mihinkään lähteä. Mitähän hän mahtaa tarkoittaa? Vähän täytyisi tietää tarkemmin ennen kuin voisi yhtään palauttaa mieleen."
Omassakin elämässä törmännyt tällaiseen: "en tiedä mistä puhut"
Vierailija kirjoitti:
Katri-Helena on ikoninen taiteilija, legenda. Sinivalkoinen ääni. Kun häntä loukkaa, loukkaa samalla melkein koko Suomen kansaa.
Rajalan kannattaisi nyt vain olla hiljaa. Jos on pakko jotain sanoa, niin sanoisi myönteisiä ja hyviä asioita ja hyvää toivottaisi. Parisuhteessa sattuu ja tapahtuu. Herrasmies ei menneitä inise, kantaa vastuun. Herrasmies vaikenee.
Hahhaa, kyllä on sinivalkoisuus suttaantunut näiden kirjojen myötä. Miten voikin palvoa jotain iskelmälaulajaa, en ymmärrä?! Älyäisi edes jo lopettaa, kun äänikin on yhtä pihinää.
Ketju aloitettu 2 vkoa sitten. Niin kauan tätäkin taistoa jo käyty. Mitenkähän kauan jatkuu?
En koskaan ymmärtänyt tuota noiden koko liittoa?!?
Rajala on älykkö, ihan sama minkälaisella persoonalla ja käytöstavoilla,
ja K-H sitten taas ei todellakaan ole.
Katri-Helena on tottunut ihailuun, suitsutukseen, ja ilmeisesti edesmennyt entinen puoliso oli todella kiltti, tukeva, palveleva mies.
No tällaista on turha odottaa lukeneelta, elostelevalta, älykköpiireissä pyörivältä mieheltä, joka myöskin avoimesti on kirjoittanut ja kertonut, minkälainen mies hän suhteissaan on.
Luuliko K-H muuttavansa tämän miehen täysin eri ihmiseksi, ja vielä tuolla iällä. Eivät he kumpikaan enään mitään nuoria olleet suhteen alussa. Melkoista itseriittoisuutta vaatii tällainenkin toivo ja ajattelu.
Lukekaa Panun kirja, joka kertoo hänen avioliitostaan syöpään kuolleen vaimonsa kanssa!
Ei mulla muuta tähän keskusteluun.
K-H on v ..i ttumainen luonteeltaan ja takakireä.
Vierailija kirjoitti:
Lavatähti ja kirjamies kirjasta käy kyllä selville, että yhdessä elää kaksi niin erilaista ihmistä. Panu on ikänsä liikkunut sivistyneistön piirissä, Katri taas ei. Ei avioliittoa kannattaisi rakentaa noin heppoiselle pohjalle. Katri luki höpöjuttuja naistenlehdistä tai jotain ameriikkalaista elämänfilosofiaa. Lieneekö elämänsä aikana monta kirjaa lukenut Tohmajärven tyttö? Panu taas oli himolukija.
En ole koskaa tykännyt Katrin musiikista enkä lauluäänestä. Anneli Saaristo peittoaa Katrin 10-kertaisesti mutta hän halusikin esittää omanlaistaan musiikkia.
Kuka ihme jaksaa mennä konserttiin kuulemaan annamulletähtitaivasta.
Olkoon Panu lukenut vaikka miljoona kirjaa ja sivistyneiden piireissä ollut,,,,mutta ei kaikissa asioissa todellakaan
kaikki muumit laaksossa.Törttö mies ihmissuhteissaan.
Helena "keskustelee" entisen miehensä kanssa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
K-H on v ..i ttumainen luonteeltaan ja takakireä.
Mitä tarkoittaa takakireä?
Vierailija kirjoitti:
Lavatähti ja kirjamies kirjasta käy kyllä selville, että yhdessä elää kaksi niin erilaista ihmistä. Panu on ikänsä liikkunut sivistyneistön piirissä, Katri taas ei. Ei avioliittoa kannattaisi rakentaa noin heppoiselle pohjalle. Katri luki höpöjuttuja naistenlehdistä tai jotain ameriikkalaista elämänfilosofiaa. Lieneekö elämänsä aikana monta kirjaa lukenut Tohmajärven tyttö? Panu taas oli himolukija.
En ole koskaa tykännyt Katrin musiikista enkä lauluäänestä. Anneli Saaristo peittoaa Katrin 10-kertaisesti mutta hän halusikin esittää omanlaistaan musiikkia.
Kuka ihme jaksaa mennä konserttiin kuulemaan annamulletähtitaivasta.
Katri Helenan "sivistystä" kuvaa hyvin, kun hän ilmoitti menevänsä Mitsupissin vuoristoon, kun pita sanoa Macchu Picchu 🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa Panun kirja, joka kertoo hänen avioliitostaan syöpään kuolleen vaimonsa kanssa!
Ei mulla muuta tähän keskusteluun.
Kerro jo!
Mieletöntä, että Katri-Helena jaksaa olla julkisuudessa ja jakaa meille tavikselle elämäänsä. Miten kauniisti ja tyylikkäästi hän on ikääntynyt. Mikä tyyli. Ja tuo parisuhde nuoreen miehen vanhan kantturan jälkeen.
Nuorilla on omat idolinsa, joku fanittaa Almaa ja joku Sanna Marinia. Minä fanitan Katria, olen fanittanut jo 60-luvulta. Olen kulkenut mukana konserteissa, lukenut kaikki lehtijutut. Myötöelänyt surussa ja ilossa. Minulle tärkeä, vuosikymmeniä mukana kulkenut ihailun kohde. Mikä tässä on väärää ja pilkattavaa. Kirjaa lukiessani nautin joka sekunnista.
Mummo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta tähän keskusteluun.Kerro jo!
Etkö osaa itse lukea? Osaatko kirjoittaa vain nuo kaksi kirjoittamaasi sanaa?
Miksi KH valehteli vakavasta asiasta? Ettei Rajala ollut Katrin isän hautajaisissa?
Rajala sanoo, että oli ja oli myös arkunkantaja.
Kuinka paljon on muita valheita ja väitteitä jotka eivät pidä paikkaansa? Muistisairaus, ilkeys ym taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oon nähnyt kuvia siltä ajalta kun olivat yhdessä niin kovin aurinkoiselta Katri näyttää.
Niin näyttikin. Ottaen huomioon, kuinka hirvittävän paha hänen oli kertomansa mukaan tuossa suhteessa olla jo alusta lähtien.
Ja Katrilla oli kiire kihlautua.
Ei kannattais mustata toisen kylkeä kun itsellään on myös, ,musta kylki...
Vierailija kirjoitti:
Helena "keskustelee" entisen miehensä kanssa päivittäin.
Voihan sitä höpistä ja kuulla olemattomia. Onnistuu kuitenkin kirjaamaan ylös kokonaisia lauseita??
Neuvoja tuonpuoleisesta? Niin ex mieheltään kuin pojaltaan? Ei oo täyspäistä.
Katri-Helena on ikoninen taiteilija, legenda. Sinivalkoinen ääni. Kun häntä loukkaa, loukkaa samalla melkein koko Suomen kansaa.
Rajalan kannattaisi nyt vain olla hiljaa. Jos on pakko jotain sanoa, niin sanoisi myönteisiä ja hyviä asioita ja hyvää toivottaisi. Parisuhteessa sattuu ja tapahtuu. Herrasmies ei menneitä inise, kantaa vastuun. Herrasmies vaikenee.