Oon vajonnut pahaan masennukseen, eikä apua saa mistään
Nukun 12 h päivässä ja muuten makaan sängyssä. Lapset käy kaupassa tai grillillä kun annan rahan. Ehkä kerran viikossa jaksan tehdä ruoan. Olen hoitaja, mutten itse saa hoitoa kun olen vain keikkalainen ja työterveyshuoltoa ei ole. Terveysasemalta sanotaan että lääkäri katsoo parin viikon päästä omakannasta hoitajan kertomuksen ja ottaa sitten kantaa että tarviinko vastaanottoa. Että mun pitää seurata omakantaa. Sinne oli nyt lääkäri laittanu että täytyy pitää unipäiväkirjaaja ottaa yhteyttä myöhemmin. Ainoa millä lohduttaudun on se, että haaveilen meneväni joelle avantoon ja laitan itseni ajelehtimaan jään alle. En tätä voi kuitenkaan tehdä. Mulla ei vanhempia enää, ei ole sukulaisia, pari kaveria asuu satojen kilometrien päässä, lasten isä ja sukulaiset ovat lopettaneet kaiken yhteydenpidon vuosia sitten. Lastensuojelu totesi että hyvin meillä menee.
Kommentit (23)
Pystytkä käymään ulkona kävelemässä.
Kannattaa tutustua www.mielenterveystalo.fi -sivuston itsehoito-ohjelmiin. Tarvitset myös terveydenhuollon palveluja, mutta kovimman työn joudut valitettavasti tekemään omin voimin. Onko ketään ystävää jolle voisit puhua tänään?
Selviät tästä kyllä!
Tee valitus tuosta hammaslääkärissä! Tuo oli todella asiatonta.