Valehteletteko te töissä tai muualla mitä teitte viikonloppuna?
Oikeasti joitten paljon alkoholia mutta kerrottu esimerkiksi ulkoilleenne tmv.
Kommentit (51)
Nykyään joudun valehtelemaan, koska näin viiskymppisenä on noloa kertoa istuneensa paikallisessa koko vkl.
Nuorena moni muukin työkaveri oli bilettänyt ja kaikki oli maanantaina ihan väsyneitä.
No en kyllä valehtele, mutta en mä mitään raporttia anna mun syömisistä ja juomisista, eikä muutkaan.
En puhu " työkavereiden " kanssa mitään omia asioitani.
En kerro koskaan mitään mitä tein viikonloppuna.
Ei meillä kysellä kuka teki mitäkin viikonloppuna.
Useat valehtelee. Itse jopa haistan yhden työkaverin (nainen) hengityksestä ihan vanhan viinan, kun hän tulee papereineen lähelle.
En. Valehtelu on juoppojen touhua.
Jos ei pysty puhumaan totta, on parempi olla sanomatta mitään. ÄLÄ VALEHTELE JA VARSINKAAN OPETA SITÄ LAPSILLE oikeaksi malliksi.
He kuulevat miten valehtelet puhelimessa jne.
Kerron rehellisesti etten tehnyt mitään ihmeellistä. Siinä se. Ei niitä kysyjiä oikeasti edes kiinnosta mitä olen tehnyt viikonloppuna.
Ei puhuta henkilökohtaisista asioista työkavereiden kanssa vaan kahvipöydässä keskustellaan ihan yleisestä maailmantilanteesta.
Riippuu työkavereista. Yhden kanssa nauretaan ja kerrotaan kännijuttuja. Muille en kerro mitään vapaa-ajastani. Eli en myöskään valehtele.
Keksin muuta puhuttavaa. Miksi jankuttaisin itsestäni työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä valehtele, mutta en mä mitään raporttia anna mun syömisistä ja juomisista, eikä muutkaan.
Siitähän tässä on kyse. Et voi tietää valehteleeko muut.
Vierailija kirjoitti:
En valehtele. Vastaan aina "Olin vain kotona ja nukuin", sillä en tee koskaan mitään, mutta en ymmärrä miksi siitä pitäisi valehdella.
No eipä sulla tosiaan olisi mitään mikä ketään kiinnostaisi.🤭
Olen työtön. Ei tarvitse kertoa kellekään milloin juo tai syö.
Mulla on niin tylsä elämä ettei tarvitse valehdella.
En kehtaa kertoa maanantaina, että minulla oli yhden yön juttu. Mutta ihanaa, kun oli. Sain.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu työkavereista. Yhden kanssa nauretaan ja kerrotaan kännijuttuja. Muille en kerro mitään vapaa-ajastani. Eli en myöskään valehtele.
Meidän töissä ei ole ketään niin rentoa tyyppiä kenen kanssa voisi tuommoisia puhua. Taitavat kiskoa pelkkää kahvia vapaa-aikanaankin.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa kertoa maanantaina, että minulla oli yhden yön juttu. Mutta ihanaa, kun oli. Sain.
Käytittehän kondomia? Jos, niin sitten.👍
En valehtele. Vastaan aina "Olin vain kotona ja nukuin", sillä en tee koskaan mitään, mutta en ymmärrä miksi siitä pitäisi valehdella.