Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apu stressiin? Yöllä herään kun sydän jyskyttää enkä saa töitä pois mielestä...

Vierailija
29.11.2006 |

Tuntuu että kroppa rupee kohta pettään ja saan paniikki ja itkukohtauksia. Sydän hakkaa enkä saa hengitettyä kun tuntuu että seinät kaatuu päälle. Töitä on kamalasti enkä selviydy niistä määrä-ajasta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meinaan puhkesi minulla paniikkihäiriö.

Vierailija
2/6 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, käy lääkärin kanssa juttelemassa, mulla oli itellä pari vuotta sitten sama tilanne enkä hakenut ajoissa apua ja se johti vaikeaan masennukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jutuissa olet hyvä? Entä missä voisit petrata itseäsi?

Saisitko joltain vähän palautetta? Mää teen monesti niin että huokailen työkavereilleni mitä virheitä on tullut tehtyä tai mikä ahdistaa. Siitä sitten toiset kommentoi.

Sää taidat olla tunnollinen ja tarkka työntekijä. Jos et vie töitä kotio niinkuin vaikka opettaja tekee vaan paperit ja koneet jää töihin niin unohda työt? Vapaa-ajalla nauti olostasi, siitä mitä olet tehnyt.

Liian kovasta kiireestä voi puhua louttamusmiehelle, pomolle?

Tekeekö muut kovaa työtä? Vai nopeutuuko tahti kun opit työn aikanaan? Ole armollinen itsellesi.

Sairasloma auttaa jos et saa unta. Mutta olisko apua noissa miten näet työn ja itsesi tekemässä töitä? Kirjottele paperille missä asioissa olet hyvä! Se voi olla mitä vaan. Kone et kuitenkaan voi olla!! Kukaan ei ole!

Vierailija
4/6 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa listan joka päivä, mitä tänään aiot saada tehtyä ja mitä yleensä on tekemättä. Tuo huomattavsti selkeyttä, kun tietää, mitä täytyy tehdä.

Tuon unijutun kanssa voit joko yrittää sairaslomaa, mutta auttaako se sinua tai töitäsi?

Oma konstini yöpaniikin kanssa on sudokujen teko. Heräilen usein yöllä miettimään työasioita, mutta olenkin alkanut tehdä sudokua työasioiden miettimisen sijaan. Sudoku vaatii sen verran keskittymistä, että työasiat jäävät taka-alalle ja näin pääsen takaisin uneen ja varttitunnissa. Sen sijaan että pyöritä työasioita mielessä pari tuntia ja olen aivan poikki töissä. Keksi itsellesi oma " meditointitapasi" , auttaa muutamassa yössä!

Vierailija
5/6 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei auta, niin vaihda työpaikkaa. Ei kannata uhrata terveyttään töiden takia.

nimim. itsekin stressistä kärsinyt

Vierailija
6/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehtinyt vastaileen kun täällä stressaan ja teen hommia... :) täytyy yrittää ens yönä tehä vaan jotain eikä tujottaa kelloa hermostuneena... tästä on kyllä kauhee päästä pois, mutta ehkä toi lääkärillä käynti auttaa ja noiden listojen tekeminen olis varmaan hyvästä. Olen joo liian tunnollinen, myönnän... se on aika kamalaa...

no unta palloon ja huomista päin! onneks tää on vaan väliaikaista ja helpottaa ehkä joulun jälkeen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi