Saat kutsun tyttöjen saunailtaan. Menetkö? Miksi tai miksi et?
Kommentit (86)
Itse olen aina mennyt, kun on pyydetty, vaikka en ole saunaihminen, enkä kovin sosiaalinenkaan. Syy on se, että kaveripiirini on pieni, enkä ole kovin oma-aloitteinen tapaamaan ketään. Joten kun joku pyytää on pakko mennä, ettei erakoituisi täysin. Olen aikuinen ja sujut vartaloni kanssa, joten ei ongelmaa.
Jos tietäisin siellä olevan seurana joku toinenkin, joka ei sauno. En ole koskaan ymmärtänyt yhteispeseytymisen iloa. Tykkään mennä illanviettoihin valmiiksi puhtaana ja keskittyä jutteluun ja muuhun yhdessäoloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin mukaan, mutta en välttämättä siellä lauteilla istuisi. En ole saunaihminen. Viimeksi olen saunonut 1,5 vuotta sitten.
Miksi ihmeessä sitten menisit saunailtaan?
No ei kai siellä koko iltaa saunassa istuta. Minäkin osallistuisin vaikka en kävisi saunassa. Varmaan olisi mukavaa seuraa, hyviä juomia ja maukasta syömistä.
EriMun mielestä saunaillassa ei kaivata sellaisia, jotka istuu täydessä tällingissä siideriä nappaillen ja katsoo kun toiset menee uimaan ja saunaan ja uimaan ja saunaan. Jäisit kyllä ihan ulkopuolelle parhaista jutuista.
En koskaan meikkaa ja kyllä uimaan voin mennä vaikka en saunassa käy. Mikä ihmeen pakko siellä saunassa on käydä?
Kysymyshän oli että menisitkö saunailtaan. Ei kai siihen mitenkään automaattisesti uiminen liity? Kyllä me järjestetään saunailtoja ennemminkin talviaikaan kun kesällä, mihin se uiminen paremmin kuuluisi. Ja kesällä ne harvemmin on saunailtoja, sillon ne on mökkiviikonloppuja. Saunaillat järjestetään kotona, ja ainakin mun ja useamman ystäväni koti on kaupungin keskustassa, meiltä lähimpään uimarantaan on pari kilometriä.
No en kyllä kenenkään kerrostalosähkösaunaan menisi. Mitäs järkeä siinä on? En kehtaisi edes omaani ketään kutsua, sinne koppinhan mahtuu 2-3 maksimissaan yhtä aikaa. Kuvittelen että saunailta on puusauna ja ulkona voi vilvoitalla, oli kesä tai talvi. Ja saunotaan pitkän kaavan mukaan.
En. En tykkää mistään naistenilloista muutenkaan. Saunon yksin tai mieheni kanssa.
Raflaan voin mennä porukalla syömään ja siinäkin on ihan tarpeeks.
Ap sun pitäis ihan itse kyetä päättämään tuollainen asia. Jos tarviit tohonkin jonkun huutoäänestyksen niin huonosti on sulla menee.