Saat kutsun tyttöjen saunailtaan. Menetkö? Miksi tai miksi et?
Kommentit (86)
Totta kai. Ihanaa, kun ei tarvitse edes harkita meikkaamista. Alkoholia en käytä, mutta rentoiluseura kelpaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Ihan sama mihin illan viettoon kutsuttaisiin. Mutta ei minulla ole kavereita, joten ei tuollaista tapahdu.
N38
Miksei sulla ole kavereita?
No koska kutsu tulis melko varmasti työkavereilta, niin joo menisin. Ihan hauskaa on yleensä ollut. Tosin työporukan miehetkin on kyllä saaneet tulla ja mitään saunapakkoa ei oo ollut. Itse kyllä mieluusti istun hyvässä saunassa vaikka koko illan.
En menisi. En tykkää saunomisesta, jos käyn saunassa, se on viidessä minuutissa hoidettu.
En menisi. Olen lihava, ihan kunnolla, ja vaikka en arvota itseäni sen mukaan ja nakuilen ongelmitta perheen kesken ja uimahallissa, en kuitenkaan tunne omiani mukavaksi alasti kavereiden ja tuttavien kesken.
Menisin ja tarjoaisin suuhun pantavaa
Äijä 44
Vaimo pahastuisi, en menisi.
m-55
En menisi koska kaikki "tyttöjen illat" missä olen elämässäni ollut, ovat olleet ihan järjettömän tylsiä. Ehkä mussa sitten on joku vika tai en vaan ole tarpeeksi naisellinen tjtn.
N41
Kerostaloissa on Lenkki saunat,niin miehille kuin naisille omat vuorot.Joten erillisiä sauna iltoja ei vuokrataloissa pidetä.
Riippuu vähän kuka kutsuisi ja milloin, mutta lähtökohtaisesti varmaan suht läheiset kaverit, joten toki menisin. Tästä tulikin mieleen että voisi kutsua kaverit saunomaan joskus lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Kerostaloissa on Lenkki saunat,niin miehille kuin naisille omat vuorot.Joten erillisiä sauna iltoja ei vuokrataloissa pidetä.
Kyllä meidänKIN kerrostalossa on omat saunavuorot halukkaille niiden lenkkisaunojen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossakin voi olla sauna. Ja nuorena pidettiin saunailtoja kaverin saunavuorolla kerrostalon yleisessä saunassa.
En menisi. Saunon kyllä kotona, mutta en porukalla. Ei ole mun juttu. Ehkä miehet enemmän harrastaa tätä?
Vierailija kirjoitti:
En menisi koska kaikki "tyttöjen illat" missä olen elämässäni ollut, ovat olleet ihan järjettömän tylsiä. Ehkä mussa sitten on joku vika tai en vaan ole tarpeeksi naisellinen tjtn.
N41
Not like other girls.
Vierailija kirjoitti:
N41
Miten se, että olet tylsä ja/tai sinulla on tylsät kaverit, liittyy naisellisuuteen?
En menisi, koska olen raskaana ja en ole asiasta vielä kenellekään kertonut. Saunassa olisi vaikea mahaa piilotella ja varmaan pahoinvointikin iskisi.
Riippuu siitä, kuka kutsuu. On ihmisiä, joiden saunailtoihin en menisi edes maksusta, ja on ihmisiä, joiden kanssa menisin vaikka avantoon. (Ja tämä on paljon sanottu, sillä VIHAAN kylmää! 😅)
Vierailija kirjoitti:
N41
Jotkut naiset elää miesten huomiosta ja seksuaalisen vireen mahdollisuudesta, koska ovat kasvaneet siihen että haluttavuus tai miesten hyväksyntä on oman arvon mitta. Jos mahdollisuus näihin puuttuu, tulee ontto olo ja ajatus että mitä minä täällä edes teen, mikä on tämän tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin mukaan, mutta en välttämättä siellä lauteilla istuisi. En ole saunaihminen. Viimeksi olen saunonut 1,5 vuotta sitten.
Miksi ihmeessä sitten menisit saunailtaan?
No ei kai siellä koko iltaa saunassa istuta. Minäkin osallistuisin vaikka en kävisi saunassa. Varmaan olisi mukavaa seuraa, hyviä juomia ja maukasta syömistä.
EriMun mielestä saunaillassa ei kaivata sellaisia, jotka istuu täydessä tällingissä siideriä nappaillen ja katsoo kun toiset menee uimaan ja saunaan ja uimaan ja saunaan. Jäisit kyllä ihan ulkopuolelle parhaista jutuista.
No kuka ensinnäkään laittaa täydet tällingit, jos muu porukka käy vaan saunassa?
No vaikka ihminen joka laittaa arkenakin täydet tällingit? Sama kuin vaatteet pukisi. Miksi joku välittää toisen tällingeistä?
Menisin. Ihan sama mihin illan viettoon kutsuttaisiin. Mutta ei minulla ole kavereita, joten ei tuollaista tapahdu.
N38