Saat kutsun tyttöjen saunailtaan. Menetkö? Miksi tai miksi et?
Kommentit (86)
Tietysti tulisin. Mikäs sen mukavampaa?
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin mukaan, mutta en välttämättä siellä lauteilla istuisi. En ole saunaihminen. Viimeksi olen saunonut 1,5 vuotta sitten.
Miksi ihmeessä sitten menisit saunailtaan?
No ei kai siellä koko iltaa saunassa istuta. Minäkin osallistuisin vaikka en kävisi saunassa. Varmaan olisi mukavaa seuraa, hyviä juomia ja maukasta syömistä.
EriMun mielestä saunaillassa ei kaivata sellaisia, jotka istuu täydessä tällingissä siideriä nappaillen ja katsoo kun toiset menee uimaan ja saunaan ja uimaan ja saunaan. Jäisit kyllä ihan ulkopuolelle parhaista jutuista.
En koskaan meikkaa ja kyllä uimaan voin mennä vaikka en saunassa käy. Mikä ihmeen pakko siellä saunassa on käydä?
Kysymyshän oli että menisitkö saunailtaan. Ei kai siihen mitenkään automaattisesti uiminen liity? Kyllä me järjestetään saunailtoja ennemminkin talviaikaan kun kesällä, mihin se uiminen paremmin kuuluisi. Ja kesällä ne harvemmin on saunailtoja, sillon ne on mökkiviikonloppuja. Saunaillat järjestetään kotona, ja ainakin mun ja useamman ystäväni koti on kaupungin keskustassa, meiltä lähimpään uimarantaan on pari kilometriä.
En menisi. Ihan täysi painajainen. Inhoan tyttöjtn iltoja, saunomista ja kaikkea tyytöjen saunailtoihin liittyvää.
En menisi. En käy muutenkaan saunassa, koska en pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
En menisi. Ihan täysi painajainen. Inhoan tyttöjtn iltoja, saunomista ja kaikkea tyytöjen saunailtoihin liittyvää.
Samat sanat!
Riippuu siitä millaiset tarjoilut on
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä millaiset tarjoilut on
Jos sinne vie omat tarjoilut?
Vierailija kirjoitti:
Menen. t. M36
Okei, mene sinä tällä kertaa, mutta minun vuoroni on sitten ensi viikolla.
Yleensä olen mennyt ja jos joku kiva mies tulisi niin en laittais pahakseni.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne tyynytappelut alusvaatteisillaan kuulu myös tyttöjen iltaan?
En todennäköisesti, koska käyn saunassa vain puolison ja/tai lasten kanssa.
Jos olisi kyseessä läheinen ystäväporukka niin olisin jo matkalla :D
Menisin tietysti jos kutsu tulisi kivalta tyypiltä ja varsinkin jos olisi mahdollisuus päästä myös järveen. Rakastan rantasaunaa ja käyn myös avannossa talvisin jos joku kutsuu saunomaan.
Vierailija kirjoitti:
En menisi koska en käy saunassa.
Miksi et? Edellyttäisikö saunominen mahdollisuutta käydä uimassa järvessä tai uima-altaassa? Jos on käytettävissä rantasauna, niin silloin voi käydä uimassa kylmemmässäkin vedessä vaikkapa toukokuun puolella.
Olen aikuinen, joten tytöt ei kiinnosta, en menisi lasten kutsuille.