Kumpi säälittävempi?
Nainen joka on parisuhteessa, lapsia.
Mies joka parisuhteessa, ei lapsia.
Ja sitten hypätään samaan petiin lämmitteleen.
Ja mielipiteitä!
Kommentit (10)
Vierailija:
varsin monimutkaista. Iän karttuessa olen alkanut uskoa siihen, että on olemassa hyvin monenlaisia tilanteita, joihin perinteiset protestanttiset moraalikäsitykset soveltuvat varsin huonosti. Eli minä en olisi heittämässä ensimmäistä kiveä kummankaan päälle.
t.mään
Koska pettäminen väistämättä vaikuttaa lasten elämään negatiivisesti, ja on aina pahempi tehdä pahaa viattomille lapsille, joiden hyvinvoinnista on vastuussa, kuni vain toiselle aikuiselle.
naiseksi jos tekee syrjähyppyjä oli lapsia tai ei.
mieshän yleensä kerää vain pisteitä, ainakin toisten miesten silmissä, joka naisia pokaa
Ilmeisesti olet jommankumman puoliso - et varmaan muuten kyselisi täällä.
mitään säälittävää... hyvä pano on pääasia. :D
säälittävämpi? GROW UP!!!!
PETTÄMINEN ON AINA VÄÄRIN ERITYISESTI JON ON LAPSIA!!!
KASVAKAA KAIKKI JO AIKUISIKSI!!! TÄMÄ PALSTA ON KIIMAISIA KAHDELLA AIVOSOLLULLA VARUSTETTUJA OLIOITA TÄYNNÄ!! LÄHES JOKA PALSTA ON PETTÄMISESTÄ!!! AIKUISTUKAA PLEASE!!! NORMAALIT ARVOT KUNNIAAN!!!!
PETTÄMINEN ON AINA
AINA
A I N A VÄÄÄRIIIN!!!!!! HERÄTKÄÄ HYVÄT IHMISET !!!! MIKSI TE VAIN NUKUTTE KAIKKI ETTEKÄ NÄE MITÄ OLETTE TEKEMÄSSÄ JA SANOMASSA SEKÄ KYSYMÄSSÄ
MÄ SÄÄLIN TEITÄ KAIKKI KOSKA OLETTE KAIKKI TODELLA TYHMIÄ JA TEETTE VÄÄRIN
PETTÄMINEN ON VÄÄRIN
varsin monimutkaista. Iän karttuessa olen alkanut uskoa siihen, että on olemassa hyvin monenlaisia tilanteita, joihin perinteiset protestanttiset moraalikäsitykset soveltuvat varsin huonosti. Eli minä en olisi heittämässä ensimmäistä kiveä kummankaan päälle.
t.mään