Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olin 8.luokalla, niin meillä oli 25-30v naispuolinen äikänope, joka kertoi puuttuneensa verbaalisesti julkisella paikalla kuulleessaan, kun teinitytöt hokivat v-sanaa

Vierailija
14.04.2023 |

Tämä opettaja kuulemma ojensi näitä teinityttöjä siitä, että he käyttivät kirosanana oman sukupuolensa sukuelimiä kuvaavaa sanaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oli ala-asteen toisella luokalla ja sanoin luokassa, että naisilla on tissit. Opettaja ilmoitti ettei naisilla ole tissejä vaan rinnat ja ainoastaan lehmillä on tissit. 

Harvinaisen älykäs opettaja.

Mua miehenä ihmetyttää, että naiset käyttävät rinnoistaan, joka on kaunis sana, ilmaisua tissit, josta kieltämättä tulee mieleeni lehmän utareet, vasikan maitovarastot.

Vierailija
22/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

liekö sama kenkää saanut vanhapiika lehtori joka täälläkin yrittää päteä nyt ollut ihmeen hiljaa onko ostanut sähkö toimisen sauvan  ei ole patterit loppuneet. vai onko mennyt päätään aukomaan ei alistuville henkilöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oli ala-asteen toisella luokalla ja sanoin luokassa, että naisilla on tissit. Opettaja ilmoitti ettei naisilla ole tissejä vaan rinnat ja ainoastaan lehmillä on tissit. 

Mua miehenä ihmetyttää, että naiset käyttävät rinnoistaan, joka on kaunis sana, ilmaisua tissit, josta kieltämättä tulee mieleeni lehmän utareet, vasikan maitovarastot.

Haiskahdat kilometrin päähän vihreältä naiselta.. :D

Vierailija
24/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin olen maaseudulla asuva lihaa syövä toksinen vanka äijänkäppänä joka arvostaa naisten rintoja ja pitää lehmän tissejä vain maitovarastona vasikoille ja pienille lapsille :-)

Vierailija
25/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yläasteella opettaja, jolla oli tapana ojentaa v:tä hokevia tyttöjä: "Älä mainosta!"

Vierailija
26/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äidinkielen ope sanoi että vitunhokeminen osoittaa sanavaraston vähyyttä. 

Vierailija
27/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin olen maaseudulla asuva lihaa syövä toksinen vanka äijänkäppänä joka arvostaa naisten rintoja ja pitää lehmän tissejä vain maitovarastona vasikoille ja pienille lapsille :-)

Laitatko sä lampaiden jalat sun kumppareihin ettei ne pääse karkuun kun harrastat niiden kanssa seksiä?

Mistä ihmeestä olet oppinut tuollaisia asioita :-)

Vierailija
28/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko sä lampaiden jalat sun kumppareihin ettei ne pääse karkuun kun harrastat niiden kanssa seksiä?

Tuo kuulostaa jo ammattimaiselta touhulta. Ei enää harrastamiselta.

Vierailija
29/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä olet oppinut tuollaisia asioita :-)

Olen töissä säätiössä joka tukee seksuaalirikoksien uhreja ja viimeaikoina sinne on tuotu jatkuvasti loukkaantuneita lampaita.

Vierailija
30/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ärsyttää se, että puhutaan, että vauva on "masussa". Antaa ihan väärän kuvan naisen biologiasta, hävittää sen ainutlaatuisuuden. Miehelläkin on masu mutta vain naisella kohtu.

Lisäksi lapsi saa kuvan, että vauvan siemen menisi suun kautta naiseen.

Telaketju feministisyytesi on ylittänyt sen pisteen josta ei ole paluuta takaisin normaaliin elämään. Toivon kuitenkin ettet kärsi valtavia tuskia elämässäsi.

Olen kyllä antifeministi. Eihän feministi voi hyväksyä kohdun ainutlaatuisuutta, ja sehän joka tapauksessa orjuuttaa naista heidän mielestään.

Miksei tytöille jo pienestä voi kertoa, että naisilla on tuollainen sisätila, jossa vauva voi kasvaa? Se nostaisi heidän itsearvostustaan peniksellään rehentelevän pikkuveljen rinnalla. :)

Vierailija
31/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni kysyi nelivuotiaana, kun mentiin alakoulun ohi ja pihalta kuului jonkun pojan raivokas ja suuttunut huuto "voi vit tuuu" että: "äiti, mikä se  vit tu on?"

Tällaisissa tilanteissa pikkutytön mieleen helposti juurtuu, että vi tussa on jotain pahaa ja huonoa, kun se huudetaan vihaisella äänellä. Siksi vastustan naisen sukuelimen alatyylisen, kielteisen nimityksen käyttämistä kirosanana. Sukuelimemme ansaitsisi enemmän kunnioitusta.

Kuvitelkaa maailma, jossa kaikki ihmiset hokisivat koko ajan "kyr pä"- tai "mulk ku" -sanaa kirosanoina samalla tavalla välimerkkinä. Miehet eivät kestäisi sitä lainkaan. "Kyllä mua nyt kyr-pii kun ostin niin mul-kun huonon puhelimen" jne..

V-sanan yleistyminen mediassa ja ihmisten puheessa viestii tosiasiassa naisen ja äidin halveksunnasta. Ihmettelen, että uusfeministit eivät näe tätä. Sitä kirosanana käyttäessään nainen apinoi miehiä ja miesten asennetta.

Alkuaan vi ttu oli normaali puhekielen sana, joka näkyy mm. parannusloitsussa "vit un vihat". Mutta ei enää.

Niin, se oli loitsussakin voimasama. Kiroilussa ideana onkin se, että sanassa on voimaa. Siksi kirosanoissa on saatanaa ja perkelettä, ja sen takia kaikki "voihan nenä" -tyyppiset eivät vain toimi oikeina kirosanoina. On ihan omaa tulkintaa, että kirosana on negatiivinen sana. Ei se minusta ole. 

Voihan nenä -tyyppiset sopivat juurikin lasten kanssa manailuun. V sana on törkeä. P-kele on hyvä suomalainen voimasana tarvittaessa.

Vierailija
32/32 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vaan hyvä asia, että naisen elintä pidetään yhtä voimaisana kuin itse saatanaa. Mulk ku tai kyr pä ei ole siinä rinnalla yhtään mitään, laimea ja mitätön vain.