Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomaat, että mies on sinusta kiinnostunut?

Vierailija
29.11.2006 |

Välttelevä katse ja levottomuus, voi toki johtua muustakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai niitä merkkejä hoksaa niin painaa mieleen. ehkä kerran pari on käynyt niin et olen yllättynyt tosi paljon kun joku mies on osoittanut ihastumisensa enkä ole ollenkaan osannut arvata.

Vierailija
2/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytenä yllätyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri, lapsemme kummi, käyttäytyy epäkohteliaasti. Tuli marketissa vastaan ja meni metrin päästä ohi kun jonotin lihaa. Yritin hymyillä niinku tutulle hymyillään, mutta hän katsoi muualle. Eilen hän tuli vastaan kirjastossa, hymyilin ja sanoin terve, hän vaan ynähti ja katsoi alaspäin kiireesti. Erittäin epäkohteliasta ja olen miettinyt, miksi hän ei minusta pidä. Mun mielestä hän on ihan mukava ihminen perhetuttuna ja lapsen kummina. Hänellä on avovaimo itelläkin, ollaan pariskunnittain tuttuja. Kun hän käy tervehtimässä kummilastaan tai mieheni luona kylässä, on kyllä ystävällinen ja hymyileväinen mutta jos oma mies ei ole paikalla niin käyttäytyy tökerösti ja välttelevästi. Voisiko sittenkin olla kiinnostusta? Eipä ole tullut mieleen moinen vaihtoehto kun molemmilla meillä on puolisko. Eilen jälleen pahoitin mieleni ja mietin, mikä mättää.

Vierailija
4/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä ihmetyttää miksi SINÄ et ole normaalisti ja moikkaa kun törmäätte ilman kumppaneitanne!?

Vierailija
5/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma tyyppi kyllä tuo tuttusi.