Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on SINUN mielestäsi hyvännäköinen mies?

Vierailija
14.04.2023 |

Kertokaa mistä ulkonäköllisistä asioista pidätte.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea ja parrakas, isokokoinen, miehekäs mies. Lihaksista en välitä, vatsaa saa olla. Ei pitkiä hiuksia eikä feminiinisiä piirteitä.

Vierailija
42/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kokki Emily in Parisissa

https://images.app.goo.gl/R65QX7Z9zafgqAZZ6

Joel Kinnaman Altered Carbonissa

Ensimmäiset mitä tulee mieleen kun pitää nimetä hyvännäköinen mies. Outoa kyllä en välttämättä ole kiinnostunut harrastamaan mitään intiimiä "hyvännäköisen miehen kanssa vaan siihen tarvitaan jotain muuta vetovoimaa. Nuo on vaan silmää miellyttäviä. Moni muukin erityyppinen on, mutta en jaksa luetella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen voi olla kasvonpiirteiltä aika monen näköinen. Tykkään kuitenkin jos miehellä on pitkänomaiset tai soikeat kasvot (vastakohtana pyöreille tai kulmikkaille). Vaaleat hiukset ja siniset tai vihreät silmät. Kohtuullisen lihaksikas, vahvat käsivarret erityisesti viehättää. Ei haittaa jos lihasten päällä on vähän läskiäkin, kunhan ei ole jaksamaton plösö. Pituus jotain 170-180 cm. Hyvä ryhti. Pukeutuu puhtaisiin oikean kokoisiin oman vartalon mallille sopiviin vaatteisiin. Jos on parta niin siistitty, samoin käy säännöllisesti parturissa. Hyvännäköinen mies voi olla myös kalju.

Näitä piirteitä on aika vaikea luetella koska kokonaisuus ratkaisee eikä nämä ole mitään kriteerejä että voi alkaa deittailla. Ehdottomina kriteereinä on ulkonäöllisistä jutuista vain hygieniasta huolehtiminen, yleinen siisteys (ehjät vaatteet, parran ajo tai siistiminen, hiusten siistiminen) ja paino lähellä normaalipainoa, eli en viehäty keskitysleirilookista enkä myöskään huomattavasta ylipainoisuudesta. Mielestäni näihin ehdottomiin voi yltää melkein kuka vain, sitten tulee mukaan luonteiden yhteensopivuus ja muut viehätykset.

Vierailija
44/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, poikamainen, kohtelias ja fiksu. Naamakomea, hiusten värillä ei väliä.

Vierailija
45/59 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummat hiukset, ei pitkiä hiuksia, mutta ei myöskään mitään siiliä. 165-175cm, lihasta, muttei mitään hirveen näkyvää, vähän läskiä voi myös olla. Lyhyt parta tai sänki. Sopusuhtainen, komea, hygieenistä huolta pitävä, hampaat puhtaat, pukeutuu siististi, miehekkäisiin vaatteisiin ja puhtaisiin, muttei mitään liian "hienosti". Ei mitään naisellisuutta tai sinne päinkään olevaa tyyliä, vaan miehekäs ulkonäöltään ja luonteeltaan. Luonne olisi kiva jos olisi samanhenkinen omani kanssa. Vanhempi kuin mitä itse olen noin 5-10 vuotta vaikkapa.

Oletko itse lähes täydellisen miesmallin tasolla, jonka juuri kuvailit?

Miehekäs miesmalli? Joku ei nyt toimi.

Vierailija
46/59 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä miksi toiset miehet vetää siiliksi hiuksensa. Sopii ne hiukset miehellekin.

Vierailija
47/59 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kestä lyhyitä miehiä. Ihannemies huumorintajuinen, hyvä itsetunto, hieman apinanamainen, partainen, ei tumma, mielummin tukeva kuin laiha, ei kaunis mallipoika. Suomimies

Vierailija
48/59 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry Cavill luonnonkiharilla hiuksillaan, pieni parransänki, ei kuitenkaan tarvitse olla yhtä timmissä kunnossa, vaikka kyllähän sitä treenattu ahteria mielellään katseleekin. 

Vierailija
49/59 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat hiukset, ei pitkiä hiuksia, mutta ei myöskään mitään siiliä. 165-175cm, lihasta, muttei mitään hirveen näkyvää, vähän läskiä voi myös olla. Lyhyt parta tai sänki. Sopusuhtainen, komea, hygieenistä huolta pitävä, hampaat puhtaat, pukeutuu siististi, miehekkäisiin vaatteisiin ja puhtaisiin, muttei mitään liian "hienosti". Ei mitään naisellisuutta tai sinne päinkään olevaa tyyliä, vaan miehekäs ulkonäöltään ja luonteeltaan. Luonne olisi kiva jos olisi samanhenkinen omani kanssa. Vanhempi kuin mitä itse olen noin 5-10 vuotta vaikkapa.

Mulle kans, mut sais olla mua n.5v nuorempi.

Vierailija
50/59 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningas Elvis 

Vierailija
51/59 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roman Reigns 🤤

Vierailija
52/59 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeremy renner

Vierailija
53/59 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa mitään yleisiä tuntomerkkejä, riippuu niin paljon naamasta. 

Vierailija
54/59 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nallekarhumainen, ei partaa. Vähintään 180cm, kiltin näköinen ja paljon hymyilevä, jykevärakenteinen, rintakarvat vähintäänkin.

Miksi niin moni haluaa partaa, ja muitakin karvoja vartaloon? (Selkä, ns. vehkeet, maha, rintakarvat)? Itse en niistä pidä yhtään. Hyvä että on eri makuja niin kaikille riittää. Hiukset ja kulmakarvat joo mutta ei muita karvoja. 

Maku ei ole muuttunut. Nyt 45 v olen. Löytynyt kyllä näitä miehiä. 

Pitkäkarvaisista koirista kyllä pidän. 

Vierailija
55/59 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bryan Randall, Sandra B edesmennyt mies.

Vierailija
56/59 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 195 cm pitkä, lihaksikas, leveät hartiat, jykevä kulmikas leuka

Vierailija
57/59 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset tummat raamikkaat suomalaismiehet, joilla on sellainen upea, palava ja läpitunkeva katse. Kuin Jarmo Mäkinen Lapin kullan kimalluksessa, tai Timothy Olyphant Die Hard 4:ssä.. aah. Etelä-Pohjanmaalla näitä on onneksi paljon ja mikä kaikkein parasta, myös he tuntevat vetoa minuun. 

Vierailija
58/59 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
59/59 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ei suomalaisuutta. 99 pros maailman väestö sitä. Samoin parta on joku jonka taakse paetaan huonoa leukaa tms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä