Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on SINUN mielestäsi hyvännäköinen mies?

Vierailija
14.04.2023 |

Kertokaa mistä ulkonäköllisistä asioista pidätte.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat hiukset, ei pitkiä hiuksia, mutta ei myöskään mitään siiliä. 165-175cm, lihasta, muttei mitään hirveen näkyvää, vähän läskiä voi myös olla. Lyhyt parta tai sänki. Sopusuhtainen, komea, hygieenistä huolta pitävä, hampaat puhtaat, pukeutuu siististi, miehekkäisiin vaatteisiin ja puhtaisiin, muttei mitään liian "hienosti". Ei mitään naisellisuutta tai sinne päinkään olevaa tyyliä, vaan miehekäs ulkonäöltään ja luonteeltaan. Luonne olisi kiva jos olisi samanhenkinen omani kanssa. Vanhempi kuin mitä itse olen noin 5-10 vuotta vaikkapa.

Oletko itse lähes täydellisen miesmallin tasolla, jonka juuri kuvailit?

Vierailija
22/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 180 - 185, normaalipainoinen, ryhdikäs, joustava askel, terveen miehen rasvaprosentti, näyttää vahvalta, leveät hartiat, ei kovin karvainen mutta tuuheat, tummat, taipuisat hiukset ja sänki, siniset tai vihreät silmät, vähän keskivertoa isompi kalu, pyöreät pakarat mutta kapeat lanteet, hyvät hampaat, täyteläiset huulet, suora nenä, tuuheat kulmakarvat, puhdas ja hyväntuoksuinen, matala ääni, pukeutuu tilanteeseen sopivalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen, ei tarvii olla lihaksikas. 170 - 185 cm pitkä.

Hymyilee nätisti, hyvät hampaat. Pitää huolta hygieniastaan ja ulkonäöstään (eli käy parturissa, ajaa parran tai trimmaa sen, käy tarpeeksi usein suihkussa, tuoksuu raikkaalta, ei käytä voimakkaita partavesiä).

Vierailija
24/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja karvaton

Vierailija
25/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isac Elliot

Vierailija
26/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Richard Gere

Vierailija
27/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielumin tumma muttei liian tumma. Keskipituinen. Hyvät ja vahvat hiukset. Ei liian lihaksikas. Siniset silmät.Hymyilevä ja ystävällisen ja kiltin näköinen.

Vierailija
28/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on niin mahdoton vastata, kun mielestäni kokonaisuus aina ratkaisee. Ehkäpä tärkeintä on se, että oli se ulkonäkö millainen tahansa, mies osaa kantaa sen. Hän on sinut itsensä kanssa ja voi keskittyä oman navan tuijottelun sijaan katsomaan sitä millainen maailma hänen ympärillään ollaan.

Jos jotain "kriteerejä" pitäisi sanoa, niin mies on komeimmilaan 25 -40 -vuotiaana ja hymy on se, jolla ainakin minun huomion saa. 

Vierailija
29/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerellä on liian voimakas nenä. Tykkään kiharatukkaisista ja tavallisen kokoisista jotka mielellään kattoo mua sillä silmällä.

Vierailija
30/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on parhaimmillaan nelikymppisenä. Naiset tykkää tummista miehistä mutta ei sellaisista etelämaalaisten näköisistä yleensä.

Vierailija
31/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, ehdottomasti lyhyet hiukset tai sitten kalju, mutta pitkät hiukset on ehdoton ei. Mielellään lyhyt parta. Mielellään vartalokarvoitusta. Ruskeat silmät olisi ihanne.

Pituudella ei väliä, mieluiten noin 170-180 mutta ei jää pituudesta kiinni vaikka olisi 165 (oma pituus) tai 195. Ei väliä painolla kunhan se on terve, eikä sairaasti yli tai alipainoinen. Liikunnan harrastaminen liittyy terveyteen myös, mutta lihaksikkuudella ei väliä. Puhtaat ja terveet hampaat.

Etnisesti eteläeurooppalainen, itä/eteläeurooppalainen, lähi-itä yms sen lähialueet, pohjoisafrikka, latino, vastaavat kaikki käy. Itäaasialaiset näyttää omaan silmään feminiinisiltä, vaaleus ei viehätä.

Näistä saa jo tosi paljon variaatioita. Ainoat dealbreakerit oikeastaan on naiselliset piirteet, kuten ne pitkät hiukset, tai korut, alternativetyyli, jne. Tai sitten jollain lailla sairas ulkonäkö kuten sairaalloinen ylipaino tai epähygienisyys.

Vierailija
32/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Sellainen yrittämättä seksikäs. Ensimmäinen asia on äly, sitä ilman ei voi olla hyvännäköinen. Jos nyt pituus kiinnostaa, niin noin 180 tai 190. Ei liian sliipattu, vaan saa olla vähän sänkeä tai hiukset vähän huolimattomasti. Mutta nuokaan eivät pelitä, jos mies ei sovi minulle. Täytyy siis synkata. Kohtelias, ystävällinen, ei mitään itseään täynnä olevia kulkijoita.

Vierailija
33/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallekarhumainen, ei partaa. Vähintään 180cm, kiltin näköinen ja paljon hymyilevä, jykevärakenteinen, rintakarvat vähintäänkin.

Vierailija
34/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierce Brosnan on/oli aika täydellinen

Vierailija
35/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 170-185 cm, kalju, parrakas, lihaksikas, voi olla vatsaakin, terävät vaaleat silmät, ei tatuointeja. Vekkuli hymy. Tykkään myös punertavista parroista.

Vierailija
36/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä, ryhdikäs,miehekäs, siisti parta ja hyvä hygienia ovat tärkeitä..ja liika tuoksu on liikaa, myös miehillä

Vierailija
37/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka sopivat minun geenieni kanssa hyvin yhteen.

Tietyllä tapaa samaa näköä kuin minussa, mutta ei saa kuitenkaan liikaa olla.

Yksi hyvä tapa tiivistää tämä asia on :

Mies, jonka rinnalla minä näytän kauniilta ja mies joka näyttää komealta minun rinnallani.

Oletteko huomanneet tämän? Joku kaunis nainen voi näyttää jopa rumalta väärän miehen rinnalla.

Vierailija
38/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään julkkiksia, jotka miellyttävät silmää. Ehkä kliseenomaisesti Brad Pitt, sekä tanskalainen Mads Mikkelsen. En kuitenkaan osaisi kuvitella heidän kanssaan lähempää tuttavuutta, kun en yhtään tunne. 32

Vierailija
39/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/59 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän porukka yleensä ottaen edes alapeukuttaa tässä ketjussa, kun kyseessä on kuitenkin jokaisen henkilökohtainen mielipide hyvännäköisestä miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi