En tajua esim. Jääkiekko-otteluiden katsomista
Otetaan niin kauhean vakavasti se, voittaako vai häviääkö joku joukkue. Noloa!
Kommentit (26)
Jääkiekko ei viehätä kuin vähä-älyistä porukkaa. Järkevillä on ihan erilaiset intressit.
Joku kuminpala liikkuu paikasta toiseen. Ketä kiinnostaa
Minä en tajua autourheilun katsomista. Siinähän se auto vaan urheilee ja sisällä oleva tyyppi vaan pyörittää rattia. Mitä järkee?
Toinen älytön urheilu on golf. Mielummin katson vaikka seinämaalin kuivumista.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko ei viehätä kuin vähä-älyistä porukkaa. Järkevillä on ihan erilaiset intressit.
Kouluttamatonta, runsaasti päihteitä käyttävää, väkivaltaa ihannoivaa ääliöporukkaa tyypillisesti ovat lätkätyypit. Kamalahti on hyvä keulakuva sille osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tajua autourheilun katsomista. Siinähän se auto vaan urheilee ja sisällä oleva tyyppi vaan pyörittää rattia. Mitä järkee?
Golfko urheilua??? 🤣
Niin ja samaa voi sanoa mistä tahansa toisten tekemisen seuraamisesta. Oli se siis urheilua tai teatteria tai vaikkapa konsertti. Ei mitään järkeä! Pahimmillaan jotkut jopa kyttäävät naapurien tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Golfko urheilua??? 🤣
Nyt tulit tähän keskusteluun tihruamaan.
Se on viihdettä.
Sama kuin kiekkofani kommentoisi teidän mielipuuhastanne että eihän tuo viehätä kuin vähä-älyisiä tai ketä kiinnostaa.
Älkää turhaan arvostelko muiden tekemisiä ja tykkäämisenkohteita, vaan keskittykää omiin kuvioihinne.
Jokaiselle löytyy se oma juttu. Ehkä teillekin, omanpahanolonnepurkajavinkujat.
Jaaha. Täällä päin suomea taas "kauhean vakavasti" ei sisälly jääkiekko (tai minkään muunkaan) ottelun katsomisen määritelmään
Samalla aseteellisuudella ooppera on kaameaa kiljumista kitapurje väpättäen ja taidemuseossa käynti erilaisten väriläiskien tuijottamista.
Itse olen yliopistokoulutettu ja seuraan mielelläni oman suosikkijoukkueeni pelejä. Mitäpä jos keksisit itsellesi jonkin mieluisan harrastuksen ja antaisit muiden tehdä mitä haluavat nälvimättä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä yleensäkään tajuat?
Tajuan, että BB kiva haukkua, yms. ohjelmissa ihmisiä. Tajuan haukkua julkkiksia. Muuhun keskusteluun olen liian tyhmä.
Itse en voi sietää aloittajan kaltaisia tyyppejä, jotka kuvittelvat olevansa muita parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluttamatonta, runsaasti päihteitä käyttävää, väkivaltaa ihannoivaa ääliöporukkaa tyypillisesti ovat lätkätyypit. Kamalahti on hyvä keulakuva sille osastolle.
Itseäsi kuvasit harvinaisen hyvin. Vain sinunlaisen kirjoittaa tällaista.. 👍
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi sietää aloittajan kaltaisia tyyppejä, jotka kuvittelvat olevansa muita parempia.
Moukka Han se on joka noin kirjoittaa. Säälittävä.
Vielä enemmän en tajua miten jotkut saa siitä niin kauheasti juttua keskenään, miten nyt joku pelaaja on tehnyt niin ja niin monta maalia ja mitä nyt kaksi kiekkofania puhuvatkaan. Jotenkin aivan pöllämystyttävää, vähän sama omaan korvaan kuin puhuisi kiihkeästi miten monta tippaa vettä satoi ulkona tai jotain.
Esimerkiksi ammattimaisesti toimivilla vedonlyöjillä ottelujen katsominen liittyy olennaisesti elannon hankkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vielä enemmän en tajua miten jotkut saa siitä niin kauheasti juttua keskenään, miten nyt joku pelaaja on tehnyt niin ja niin monta maalia ja mitä nyt kaksi kiekkofania puhuvatkaan. Jotenkin aivan pöllämystyttävää, vähän sama omaan korvaan kuin puhuisi kiihkeästi miten monta tippaa vettä satoi ulkona tai jotain.
Mikä on sinun kiinnostuksenkohteesi?
Nälvitään sekin tässä ajan kuluksi.
Mitä se sun persettä kutittaa että jotkut tykkää urheilusta?
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Samaa mieltä