Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katsonut Frendejä koko talven ja järkytyin kun törmäsin Raakkelin esittäjään somessa

Vierailija
14.04.2023 |

Mitä sille on tapahtunu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän mahdat tarkoittaa?

Vierailija
2/9 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää tullut +30 vuotta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vanhentunut? Näytätkö itse samalta kuin 20-30 vuotta sitten? No tietty nuo julkkisnaiset monesti ottaa liikaa kaikkia hoitoja ja toimenpiteitä, jos nyt sitä meinaat, ei Aniston kyllä mielestäni pahimmasta päästä ole ollenkaan.

Vierailija
4/9 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frndit on tehty muutama vuosikymmen sitten.

Vierailija
5/9 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko kuitenkin tarkoittaa Monican esittäjää, Courtney Coxia? Vanhenemisen lisäksi hänellä on ollut vähemmän onnistuneita kauneusleikkauksia.

Rachelia esittävä Jennifer Aniston näyttää minusta edelleen todella hyvältä.

Vierailija
6/9 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole katsonut telkkaria varmaan vuoden 2015 jälkeen. Järkytyin kun töissä oli tv päällä ja siellä, tuli joku ohjelma jossa oli Heikki Paasonen juontajana, voi miten se oli ukkoontunut😳 Ei sitä lehtikuvista erota samalla lailla. Ja juu, on oma naamakin rupsahtanut en mä sillä. Mutta ei sitä jotenkin ajattele että ei julkkikset ne ehkä enää ole ihan saman näköisiä kuin silloin takavuosina, jos ei itsekään ole.

Vierailija
7/9 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on Anistonillakin mennyt vähän yli.

Just katsoin Netflixistä sen uuden leffan (Game night?) jossa se on ja aika ilmeetön on kun kaikkia täytteitä naamassa.

Vierailija
8/9 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis on Anistonillakin mennyt vähän yli.

Just katsoin Netflixistä sen uuden leffan (Game night?) jossa se on ja aika ilmeetön on kun kaikkia täytteitä naamassa.

Juu näin siitä just tuoretta videoa ja oli kyllä melkosesti fyllinkiä ja botoxia 😳 Ne on kaikki ihan seonneet tuolla Hollywoodissa noihin operaatioihin, ihme kupla kyllä sekin.

Vierailija
9/9 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko kuitenkin tarkoittaa Monican esittäjää, Courtney Coxia? Vanhenemisen lisäksi hänellä on ollut vähemmän onnistuneita kauneusleikkauksia.

Rachelia esittävä Jennifer Aniston näyttää minusta edelleen todella hyvältä.

Moni ihan suorastaan häiritsevän kaunis näyttelijä pilasi kasvonsa leikkauksilla. Toinen mieleen tuleva on Lara Flynn Boyle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme