Noin. Kävin peruuttamassa Hesarin tilaukseni. Syy? Pillukuvat HS digissä
Nyt odottelemaan, että itkevät minua halvemmalla takaisin :D
Kysyivät tilauksen päättämisen syynkin, kerroin.
Kommentit (123)
Hui äkkiä tilaus poikki, ennen kuin koko maailmankuva murenee.
Vierailija kirjoitti:
Jos pillunkuvat noin järkyttää niin kannattaa miettiä suhdetta omaan kehoonsa. Miksi sen ruumiinosan näkeminen järkyttää verrattuna vaikkapa kuvaan korvanlehdestä?
Johan on taas vertaus keksitty.
Miksi itse innostunut jo ajatuksesta nähdä noita alapääkuvia? Ihmisillä on tapana verhoutua vaatteisiin, tosin harvemmin korvanlehtiä kuitenkaan puetaan tai peitellään.
Miksei Hesa kuvaisi anusreikiä anustapin kanssa? Niiden surisevien anustappien kanssa?
https://www.kaalimato.com/catalog/Fanny+Hill%27s+anustappi_p_541.html
Neanderperww kirjoitti:
Miksei Hesa kuvaisi anusreikiä anustapin kanssa? Niiden surisevien anustappien kanssa?
https://www.kaalimato.com/catalog/Fanny+Hill%27s+anustappi_p_541.html
Mulle toi!!
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin tilata kyseisen paskalehden, jos joka sivulla olisi pillun kuvia.
Eiku tilaa por no leh ti. 🙌
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Minullakin on hesarin digilehden tilaus, mutta pillun ja kullinkuvat eivät kiinnosta. Tänään tuli Puoli Seitsemän -ohjelmassa juttu peniskynttilöitä tekevästä yrityksestä ja siinä oli toimittaja niin ennakkoluuloton ja vapautunut, että ei kärsinyt katsoa. Nuo on jo niin nähty, ettei enää jaksa. Tehkää juttu peräreijistä, siinä voisi ehkä tulla jotain uutta infoa tai näkökulmaa.
Suurinosa pilluista rumia niin ei niitä halua lehdessä nähdä.
Moni pillu sellainen yliajettu sammakko. Ei niitä ole luotu katsottavaksi!
Järkyttyineille suosittelen Gustave Coubertin ikivanhaa maalausta L'Origine du monde.
Ja mitä tulee "edesmenneen suomalaisen saunakulttuurin hyväksyvyyteen", niin se on pelkkä myytti. Teinit ja sitä vanhemmatkin ovat aina pilkanneet vähänkin tisseiltään ynnä muilta poikkeavia, ainakin omassa nuoruudessani. Saunakulttuuri on lisäksi ummehtunutta salatiirailua miesten puolelta - miten se nyt muuta voisi olla, jos nämä (itse avatut) pimppikuvatkin nähdään kauhean rivoina ja tarpeettomina? Miten ne siellä saunassa sitten eivät olisikaan seksuaalisia ja rivoja? Pah ja pyh. Saunassa vaan on mukavan "salaista" tiirata niitä naisten tissejä ja kolmioita.
Aina kun hesari tekee jotakin tavallisesta poikkeavaa ilmaantuu palstoille liuta tyyppejä ulisemaasn aiheesta ja kertomaan peruuttaneensa hesarin tilauksen. Kun siis niin mielensä pahoittivat...
Mutta miten voi muka peruuttaa tilauksen kun ei ole kyseistä lehteä koskaan tilanneetkaan?
Kukas muu seuraavaksi virtuaaliperuuttaa hesarin virtuaalitilauksensa?
Mäkin juuri virtuaaliperuutin tuon Saariselälle virtuaalirakentamani virtuaalilomahuvilan virtuaaliolemassaolon.
No joo. Mielestäni juttu on ylilyönti. Tämä on just tätä aikaa, kun ei muuta keksitä niin kuvataan pimppejä!!!! Jee!! Levitäppäs haaras!! Nyt kaikki katselijat voimaantuu!! Ollaanpas rohkeita! Seuraavaksi pippelit pöytään! Että miehetkin voimaantuu ja näkee että niitä on eri pituisia! Jestas kun ollaan fiksuja ja rohkeita. (Yök.) Minulle tulee paperihesari, mutta näin jutun alun netissä. Ne pari riviä riitti. En tarvinnut voimaantumista.
Ap, kiitos tiedosta.
Taidankin tästä eteenpäin vähentää verkkohesarin juttujen lukemista, niiden jotka ovat ei-tilaajille.
Oliko pelkkiä outie-pilluja kuvissa?
Ihmisen arvo on aivan muuta kuin alapää kuva.
Tutkivaa journalismia jossa on oikeaa asiaa on nykyään hyvin vähän. Tämmöiset ylilyönnit taatusti vähentävät lukijakuntaa, kun koko lehti epämääraistyy. Valtakunnan "pää"lehti (nykyään ala.pää lehti) vielä, jota on joskus arvostettu.
Peruin tilauksen jo viestikeskussekoilun takia.
Minulle tuli Hesarin jutusta turvaton olo.
Vierailija kirjoitti:
Moni pillu sellainen yliajettu sammakko. Ei niitä ole luotu katsottavaksi!
Oma toosani haisee kuvottavalle. Epäilen että siellä on kuollut eläin sisällä.
Kaikilla on rumat värkit. Siksipä ne karvojen peitossa luonnostaan onkin. Niitä ei tarkoitettu katsottavan vaan kosketeltavan.