Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämmitin äsken keittimeen unohtuneen kahvin mikrossa

Vierailija
14.04.2023 |

En vaan raaskinut heittää pois, eikä se niin pahaa ollut! Miksi noin ei muka suositella tekemään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä aloitukset on toinen toistaan hullumpia.

Jos lämmität aiemmin tehdyn ruuan mikrossa, miksi et voisi lämmittää kahvia mikrossa?

Kuka sinua on kieltänyt tällaista tekemästä. Kautta vuosikymmenienhän näin on tehty. 

Nykyään tosin itse kaadan kahvin termariin, niin ei tarvitse lämmitellä. 

Jokainen saa tehdä mitä haluaa. Jos ei pidä uudelleen lämmitetystä kahvista, niin sitten ei pidä. Eihän kaikki tykkää ruoastakaan joka on lämmitetty mikrossa. 🤷

Vierailija
22/26 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmänä parempaa

Juon myös usein lopun kahvin keittimestä kylmänä, mutta joka kerran peiliin katsoessa huomaan että täysin huuhaa juttu se sanonta, "Kylmä kahvi kaunistaa".

Minulle sanottu kun kylmää kahvia join että kylmä kahvi kaunistaa mutta ei se ihmeitä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä. Jopa mystistä. 

Oletko AP ajatellut patentoida tämän keksintösi?

Vierailija
24/26 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan ok. Kylmennyt kahvi ei ole pilaantunut, ei myöskään muutaman tunnin termarissa ollut. Sitävastoin pitkään lämpölevyllä seissyt kahvi on myrkyllisen makuista.

Vierailija
25/26 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmänä parempaa

Juon myös usein lopun kahvin keittimestä kylmänä, mutta joka kerran peiliin katsoessa huomaan että täysin huuhaa juttu se sanonta, "Kylmä kahvi kaunistaa".

Minulle sanottu kun kylmää kahvia join että kylmä kahvi kaunistaa mutta ei se ihmeitä tee.

"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei vedä sitä mitä naama vaatisi".

Vierailija
26/26 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan kiehuvaa vettä sekaan ja punaista maitoa, en kuumenna kahvia uudelleen. Meillä ei mene kahvia enää lainkaan viemäriin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi