Lämmitin äsken keittimeen unohtuneen kahvin mikrossa
En vaan raaskinut heittää pois, eikä se niin pahaa ollut! Miksi noin ei muka suositella tekemään?
Kommentit (26)
Tuota ei suositella kahvin menekin lisäämiseksi.
Tiedän monia jotka tekee noin. Itse en kyllä pystyisi seissyttä ja uudelleen lämmitettyä kahvia juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kysyä reseptiä.
Kaada kuppiin 2 osaa Moccamasteriin unohtunutta huoneenlämpöistä kahvia, 1 osa maitoa. Kuumenna mikrossa täydelöä teholla n. 1 min. Enjoy!
Itseasiassa on parempaa kuin termarissa pidetty mutta ei sitä vaan viitsi lämmittää.
Ei tuossa varmaan ole mitään eroa verrattuna siihen että kahvi seisoo aamulla tunteja keittimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kysyä reseptiä.
Kaada kuppiin 2 osaa Moccamasteriin unohtunutta huoneenlämpöistä kahvia, 1 osa maitoa. Kuumenna mikrossa täydelöä teholla n. 1 min. Enjoy!
Tehoton mikro sulla jos pitää olla minuutin.
Se on asennekysymys.Teen päivittäin itse noin, aamulla tiputetun kahvin lämmäytän mikrossa.
Joskus ihmisillä on ennakkoluuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kysyä reseptiä.
Eihän tuossa kerrottu, miten isoja ne osat on. Jos yhteensä 3 dl, jossa on 2 dl huoneenlämpöistä kahvia ja 1 dl jääkaappikylmää maitoa, niin minuutti on lyhyt aika olipa mikro miten tehokas tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kysyä reseptiä.
Mun isi hakkaa sun isin!
Makuasia, sanoi koira, kun muniaan nuoli.
Kahvi ei siis ilmeisesti taidakaan olla vielä liian kallista, kun yleinen tapa tuntuu olevan, että keitetään 6 kupillista, joista juodaan ehkä 2, ja loput kaadetaan viemäriin, kun on vähän jäähtynyt.
Kyllä nämä aloitukset on toinen toistaan hullumpia.
Jos lämmität aiemmin tehdyn ruuan mikrossa, miksi et voisi lämmittää kahvia mikrossa?
Kuka sinua on kieltänyt tällaista tekemästä. Kautta vuosikymmenienhän näin on tehty.
Nykyään tosin itse kaadan kahvin termariin, niin ei tarvitse lämmitellä.
Eikös kahvipavuissa ole rasvaa, joten kahvi voi härskiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Kylmänä parempaa
Juon myös usein lopun kahvin keittimestä kylmänä, mutta joka kerran peiliin katsoessa huomaan että täysin huuhaa juttu se sanonta, "Kylmä kahvi kaunistaa".
Vierailija kirjoitti:
Haluan kysyä reseptiä.
Joo tätä olin kanssa tulossa kysymään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kysyä reseptiä.
Sullako on 2000w mikroaaltouuni?
Haluan kysyä reseptiä.