Ajattelin kokeilla elämistä kreikkalaisena. Mitä kreikkalaisten elintapoihin kuuluu?
Olen aina tuntenut suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta kreikkalaisia kohtaan. Ihmiset ja maan kulttuuri kiehtovat kovasti ja olen vakavissani miettinyt kääntyväni ortodoksiksi, sillä se on ilmeisesti kreikkalaisille tärkeää.
Mitä asioita kannattaisi ottaa huomioon liittyen kreikkalaisten elintapoihin?
Kommentit (154)
Kasvata kalapuikkoviikset ja hervottomat rintakarvat. Äläkä unohda kultakoruja ja nahkasandaaleita 🏼
terska pystyssa helleeneihin, ja moussakaa.
Puhuminen ja lukeminen kreikan kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Fetajuusto ja oliivit ruokavalioon. Karvoja ei kannata poistaa. Ole mukava ja pidä erityisesti lapsista hyvää huolta sekä kunnioita vanhuksia!
Nämä ovat kaikille oikein mukavia elämänohjeita.
Säädä kesällä kotisi lämpötila 40 asteeseen.
Ilmeisesti ainakin ovat kovia harrastamaan peppuseksiä, kun eskorttisaitilla palvelulistauksessa "kreikkalainen" on tuon synonyymi.
"Olen aina tuntenut suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta kreikkalaisia kohtaan"
Mutta et tiedä, mitä kreikkalaiseen elämään kuuluu, vaan tarvitset apua Vauvalta.
Hyvä aloittaja :
Älä edes yritä kun et osaa
Pentti Karvonen Pera55 J0el Hokka ou je
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ainakin ovat kovia harrastamaan peppuseksiä, kun eskorttisaitilla palvelulistauksessa "kreikkalainen" on tuon synonyymi.
Mitä sanoo kreikkalaiset tuosta synoniimistä?
Rupea käymään ortodoksisissa jumalanpalveluksissa ja lukemaan ortodoksisia kirjoja.
Rento suhtautuminen elämään. "Miksi tehdä asia tänää kun sen voi tehdä huomennakin".