Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein kesämökki 2023 Official

Vierailija
13.04.2023 |

Taas alkaa ja eka jakso tänään. Ekassa jaksossa näyttää olevan puisia aika moderneja rantamökkejä

Kommentit (934)

Vierailija
341/934 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä ohjelmalla on kyllä aivan väärä nimi, tai sitten väärät kohteet. Pitäis olla erikseen kaunein mökki ja kaunein kakkoskoti/luksushuvila ohjelmat.

Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt. Siis, että joku ulkopuolinen sanoo, että "väärin mökkeilty".

Jos minä teen mökin ja laitan sinne kaikki haluamani mukavuudet, niin se on silloin minun MÖKKI. Ihan turha on jonkun metsämökin Marjatan tulla vinkumaan, että ei tuo ole mikään mökki, kun vettä ei tartte kantaa järvestä, eikä p*skallakaan tarvitse käydä metsänlaidassa riu-ulla. 

Jos SINUN mielestä oikea mökki on 40-luvulla jämälaudoista kyhätty hökkeli, niin ei se tee jonkun toisen nykyaikaisesta mökistä mitään "epämökkiä". Jos omistaja sen on tehnyt tai ostanut mökikseen, niin silloin se on sen ihmisen mökki ja piste. 

Sinulle luksus on jollekin toiselle perus arkinen. Nallekarkit ei aina mene tasan. Elämä on.

"Nallekarkkeja" voi olla jaettu niinkin, että ei halveksi tai mitätöi muiden tapaa mökkeillä, jos nyt sattuu omistamaan vaatimattoman mökin. Eli peräänkuulutan nallekarkit myös käytökseen.

Vierailija
342/934 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uima-allas "kesämökillä" joka on merenrannassa. Olen sanaton! Enkä mitenkään hyvällä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/934 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä jaksossa tuomari kertoi lukeneensa lehdestä Meteoriittitalosta, ja myönsi siten että kohde oli entuudestaan tuttu. Ja se Meteoriitti vasta outo mökki oli.

Vierailija
344/934 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin niistä kahdesta muusta "mökistä" enemmän tässä jaksossa kuin Wolt-miljonäärin mökistä Naantalissa.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009554659.html

Vierailija
345/934 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sanoin teille meteoriitista nillittäjille, että seuraavassa jaksossa on taas kloonitaloja. Että kyllä se möhkäle vaan oli huomattavasti kiinnostavampi kuin nämä ja useat aiemmat mökit.

Vierailija
346/934 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksushienoja, mutta epäviihtyisiä. Nyt pari jaksoa tullut näitä mustia toistensa klooneja.

Minä pidän väreistä, ja ne siis ei minulle tarkoita haaleata vihreätä ja jotain murrettua vaaleanpunaista kaiken mustuuden ja harmauden lomassa.

Ei, haluan ympärilleni kauniita kirkkaita värejä, tietysti toisiinsa sointuvina ja silmäänsopivina. En ymmärrä, miten ihmiset viihtyy noin synkissä väreissä.

Ja lasia joka puolella, kylmän näköistä.

Aina tätä samaa, eikö ihmisillä ole mielikuvitusta. Ollaan muka niin luonnon keskellä, mutta jalkaa ei maahan laiteta, joka paikkaan terassia, porrasta ja lautakatetta.

No, jokainen omalla tavallaan.

Ensi jaksossa taitaa sitten tulla jotain muuta, odotan jo kovasti.

Niin, mistähän se johtuu, että näissäkin ohjelmissa olleet miespariskunnat on minun mielen mukaan onnistuneet parhaiten.

Nämä kolkot hallit taitaa olla enemmän luksusta kaipaavien naisten mielen mukaisia.

Miehet ei välttämättä sisusta ja laita kotejaan ja mökkejään muita kuin itseään varten, ei sitä varten, että voisivat esitellä lukaalejaan muille ihmisille.

Vierailija
347/934 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän sanoin teille meteoriitista nillittäjille, että seuraavassa jaksossa on taas kloonitaloja. Että kyllä se möhkäle vaan oli huomattavasti kiinnostavampi kuin nämä ja useat aiemmat mökit.

Tuo möhkäle oli minusta siinä mielessä paras, että se sijaitsi parhaalla paikalla, todella kaunis ympäristö.

Sisältä se oli järkyttävä, se verkko todella pelottava. Onkohan se siinä vielä viiden tai kymmenen vuoden päästä. Minä joutuisin tarkastamaan joka päivä jokaisen sauman ja kiinnityksen, että onko se varmasti kunnossa ja ehjä, enkä sittenkään uskaltaisi siihen asettua. Eikä siinä voi kovin mukavasti olla.

Villi veikkaus, että ei siinä alun innostuksen jälkeen niin kovasti kukaan viitsi kieritellä.

Vierailija
348/934 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ökyin mökki?

Vierailija
349/934 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltin mökki laitetaan ehkä voittajaksi, minä en kyllä tykkää noin mauttomasta, rahalla ei saa välttämättä parasta ja voittajaa oikeesti.

Vierailija
350/934 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uima-allas "kesämökillä" joka on merenrannassa. Olen sanaton! Enkä mitenkään hyvällä tavalla.

Äärimmilleen vietyä ökyilyä! Meren rannassa tontti niin luulisi nauttivan siitä. Jonnekin hiekkaiseen erämaahan voisikin rakentaa uima-altaan.

Vierailija
351/934 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantalin rannoilla on niin paljon sinilevää että tuoksahtaa pahalle jo kesäkuussa.

Vierailija
352/934 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katson näitä mustia laatikoita, kaikki samanlaisia, mietin mitä ne ihmiset siellä mökillä tekee. Nokat kiinni kännykässä vai.  Mökki on perinteisesti ollut paikka jossa puuhastellaan kaikenlaista,mm.pestään tiskit ulkona sadevedellä. Korjaillaan, remppaillaan, ollaan alkeellisissa oloissa.

Katsoin tänään to 4.5. erästäkin mökkiä kun rouva oli ollut päällepäsmärinä ammattirakentajille.  Onko jotain ihanaa elämää elää siellä tehokuutiossa ja luxuskeittiössä.  Ulkona ruoka kuumennetaan hirviökokoisilla kaasugrilleillä ym.  En pystynyt katsomaan enempää.

Vaihtaa ikkunasta järvelle ja kokkaa ystäville ja perheelle, niinhän kaikki sanovat.

Vierailija
353/934 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ohjelman nimi voisi olla Suomen kallein mökki. Niillähän tässä kilpaillaan, vai? Kyllä eilisen jakson kohteet oli kaukana tavallisesta, keskiverto Suomalaisesta mökistä. Nyt on menty aivan toiseen ääripäähän näitä ökytaloja esitellessä.  Ohjelman voisi lopettaa tai vaihtaa sitten nimeä, niin ökyilijät saisivat esitellä omiaan.

Ja kateudesta ei ole kyse. Kyllä  nämä kohteet olivat kauniisti sisustettuja, hyvin hoidettuja ja viihtyisiä minunkin silmiini. Kyse on nyt vain tästä ohjelmasta, eikö siihen voisi valita jotain keskivertotasoisia kohteita, jotka olisivat suunnilleen saman arvoisia keskenään tms.

Vierailija
354/934 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärimmilleen vietyä ökyilyä! Meren rannassa tontti niin luulisi nauttivan siitä. Jonnekin hiekkaiseen erämaahan voisikin rakentaa uima-altaan.

Tuo 'mökki' on kyllä niin kapean lahden rannassa ettei siellä paljon uida kuin talvella, heti kun vesi lämpimään on sinilevää, niinhän he itsekin sanovat.

Vierailija
355/934 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mustista yksinkertaisista huviloista yhtenä huvilagenrenä. Samoin pidän Hangon pitsihuviloista. Naantali oli omassa kategoriassaan upeasti toteutettu. Kaipaan sisustukseen yleensä enemmän elektisyyttä, sillä staattinen ja päälleliimattu hirvittää. Silti Naantali oli onnistunut välttämään pahinta, vaikka edustikin sarjaa kaikki uutta ja modernia. Ei voi kieltää, kauniilta näytti kaikin tavoin.

Vierailija
356/934 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä mitään mökkiä ole Kaikki ovat viimeisen päälle hienoja huviloita!

Ja ohjelman tuomarit Sen kun haukkuvat kuin mikäkin pahan kuriset räksyttävät rakit kuola suu pielessä vaahtoen jos näiden

hienojen huviloiden joukkoon on erehdytty ilmoittaa perinteinen kesämökki, siis n.s mummonmökki kylläpä ne on tässä ohjelmassa siitä seisonnalta ollaan haukkumasana se pystyyn.

Eli tämä ohjelma on vihoviimeisin ohjelma, jota sen koommin ole katsonut ei saisi olla Lainkaan!

Eivät ole Asiallisia.

Vierailija
357/934 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä raha taas puhuu.eivät nämä mitään mökkejä ole,luksushuviloita.makunsa kullakin

Vierailija
358/934 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää olis mullakin. Meressä voi niin vähän uida kaudessa ja uima-altaan saa 32-asteiseksi, joka on minimi mulle.

Vierailija
359/934 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siellä mitään mökkiä ole Kaikki ovat viimeisen päälle hienoja huviloita!

Ja ohjelman tuomarit Sen kun haukkuvat kuin mikäkin pahan kuriset räksyttävät rakit kuola suu pielessä vaahtoen jos näiden

hienojen huviloiden joukkoon on erehdytty ilmoittaa perinteinen kesämökki, siis n.s mummonmökki kylläpä ne on tässä ohjelmassa siitä seisonnalta ollaan haukkumasana se pystyyn.

Eli tämä ohjelma on vihoviimeisin ohjelma, jota sen koommin ole katsonut ei saisi olla Lainkaan!

Eivät ole Asiallisia.

Mun mielestä noi tuomarit vois vaihtaa. Olen todella kyllästynyt näiden hokemisiin.

Vierailija
360/934 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee! Olis kiva nähdä mummonmökkejä...