Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin ihonhoitotuotteilla Läträämisen ja ihoni puhdistui

Vierailija
13.04.2023 |

Ennen minulla oli mustapäitä, t-alue rasvainen, muutoin kuivahko iho. Mustat silmänaluset.

No, lopetin kasvojen pesun. En tee näille mitään. En pese, en rasvaa. Pari kertaa viikossa kuorin ihon ja käyn suihkussa. Jos iho tuntuu tämän jälkeen kuivalta laitan hieman Niveaa.

Ihoni ei ole koskaan ollut näin tasainen ja puhdas. Mustapäät on hävinneet ja silmänalusten iho on vahvistunut ja siten ei enää tummia silmänalusia.

Minulle parasta ihonhoitoa on jättää iho rauhaan ja antaa iholla olla oma luontainen PH ja suoja. Sitten kerran viikossa pesee vedellä ja kuorinta-aineella Eikä läträä niiden kosteuttavien rasvojen kanssa liikaa vaan antaa ihon oman talinerityksen hoitaa ja suojata iho.

Olen nyt tyytyväisempi ihoon mitä ikinä.

Aluksi iho oli kamala mutta parissa kuukaudessa iho alkoi parantua ja ihon oma siojamekanismi alkoi toimia.

Sama juttu minun ennen rasvoittuvien hiusten kanssa. Lopetin joka päiväisen hiusten pesin ja pesen ne kerran viikossa. Parissa kuukaudessa päänahka avautui.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantui. Autovorrect

Vierailija
2/10 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahka avautui?? 

Kilinkellit =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan aiemmin hoitanut väärin.

Vierailija
4/10 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun mulla ei ole auttanut hiusten rasvoittumiseen. Monet vuodet pessyt harvemmin. Ja ihotyyppi on myös rasvainen.

Vierailija
5/10 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Kokeilin tuota ekana koronavuona ja jätin meikitkin pois. Ei mitään vaikutusta. Ruokavaliokin on kunnossa. Mulla mustapäät pitää parhaiten suht kurissa runsas ihon kosteutus.

Vierailija
6/10 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkivoidetta enkä puuteria. Siihen tottuu. Meikkivoidetta käytin ehkä parikymppisenä ja puuteria päälle kolmekymppisenä. Miksi peittää koko kasvot jos jossain kohdassa on värivirhe.

Esim. Marinista huomaa että on viimeistelty ja moitteeton mutta otsa kiiltää helposti. Veikkaan syyksi puuteria tai meikkivoidetta. Jos olisi ilman, otsa voisi tottua. Ennen valokuvia vaan painelisi rasvaa imevällä paperilla.

Vierailija
7/10 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorit pari kertaa viikossa (!) ja laitat rasvaakin. Tuo vasta onkin läträämistä. Kenenkään ei kannata käyttää mekaanisia kuorintoja eikä ainakaan usempana kertana viikossa.

Vierailija
8/10 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusteni krooninen rasvoittuminen parani kun lakkasin läträämästä shampoolla. Rasvainen lättäkakkatukka onkin nyt ihan kiva ja tuuhea.

Vierailija
9/10 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtoaineet kun jättää pois, sekä shampoosta että puhdistustuotteista, niin hyvä tulee. Sodium lauryl sulphate lienee yleisin.

Vierailija
10/10 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaahtoaineet kun jättää pois, sekä shampoosta että puhdistustuotteista, niin hyvä tulee. Sodium lauryl sulphate lienee yleisin.

Tuotteen pH-arvolla on myös suuri merkitys, voidemainenkin puhdustusaine voi olla todella kuivattava, jos se on kovin emäksinen.