Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketun ajan määrittäminen, kun kierto epäsäännöinen

Vierailija
27.08.2008 |

Odotan kolmattta lastani syntyväksi kolmella eri lasketulla ajalla. Kuukautisten mukaan la olisi 13.10. Niskapoimu-ultrassa la:ksi tuli 25.10. Aiemmat lapseni ovat syntyneet 40+4 ja 37+4 ja olleet kooltaan 3100-3300g, Nykyinen vauva on raskausviikkoja nähden isokoinen ja koon puolesta vastaa la 15.10,jolloin syntymäpainoarvio 3800g. Itsestä tutnuu, että aiempi la pitäisi paikkansa. Onko muita joilla monta laskettua aikaa? Kokemuksia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdessa ekassa raskaudessa siirretty LA:ta ultran perusteella eteenpäin. Raskaustestin plussan mukaan olisin saanut plussan tosi aikaisin toisella kerralla. Myöhemmässä ultrassa tätä LA:ta muutettiin uudestaan lähemmäs kuukautisten mukaan määritettyä aikaa mutta lapsi syntyi rv. 43 että ehkä se myöhäisempi LA kuitenkin oli lähempänä totuutta.

Vierailija
2/4 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piti paikkansa. Tosin mua ultrattiin raskauden aikan yhteensä 9 kertaa, joten ei erehdytä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirrettiin ekassa la:ta 10 pv eteenpäin rakenneultrassa (ei ollut np-ultraa vielä sinä vuonna), vauva syntyi lopulta rv 41+1 eli 8pv yli ultran la:n ja 18pv yli menkkojen mukaan lasketusta. Kierto oli 28-35pv.

Seuraavalla kerralla ei ollut kierrosta tietoakaan, joten pääsin ultraan rv 12+ (ei mitattu np silloinkaan). La:ta siirrettiin viikolla eteenpäin ja varmistettiin vielä samaksi rakenneultrassa, vauva syntyi 2 pv ennen sitä myöhempää eli rv 39+5.

Vierailija
4/4 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin että 12 viikolle asti sikiöt kasvaa samaa tahtia, sen jälkeen omaa tahtia. Ihmetyttää, miten nyt tämä kolmas lapsi olisikin huomattavasti suurempi arvioidulta syntymäpainoltaan kuin aiemmat lapset. Eikä lapsen pitäisi olla ns sokerilapsikaan. Aiempien lapsien aikaan la:ta muutettiin kuukautisten ajasta myöhemmäksi ja näissä la:t pitivät kohtuudella paikkansa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi