Onko väärin valehdella exälle että on herpes vaikka ei oikeasti ole?
Olen ahdistavassa tilanteessa. Exmies pyytää kokoajan luokseen ja haluaa nähdä myös jos ei ole seksin tekemistä mutta en haluaisi enään että tehtäisiin sitä ollenkaan. Haluaisin olla rauhassa että ei koskisi mihin fyysisesti, koen painostavana ja ahdistun siitä. Tietää että ahdistun mutta suostun silti ja nyt en enään halua suostua mutta haluaisin silti nähdä ja perus " ei haluta " ei toimi tuon miehen kanssa.
Onko siis väärin jos valehtelen että sain herpeksen ja siksi ei voida olla mutta muuten voidaan nähdä? Tuntuu että mies käyttää kehitysvammaani ja kiltteyttäni hyväkseen.
Jos huijaan noin niin ei tarvitsisi enään tehdä sitä mutta toisaalta tuntuu väärin valehdella.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sen verran kokemusta, että voin sanoa, että parasta on kun lopetat tämän miehen tapailemisen kokonaan. Suhteestanne ei tule koskaan hyvä. Mitä pitempään vitkuttelet asian kanssa, sitä pitempään kärsit asiasta. Hän käyttää sinua hyväkseen niin pitkään kunnes löytää uuden suhteen.
Kiitos. Sanon että ei sovi enään ja pitää mennä tekemään sitä muiden kanssa mutta pelkään että ei halua enään muuten istua iltaa tai muuta . Mutta teen näin .
Laita kokonaan välit poikki. Hän ei ole ystäväsi, vaan hyväksikäyttäjä. Jos olet kiltti, ole tällä kertaa kiltti itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kehitysvammaa? Huoh! 🙆
Siis minulla on kehityshäiriö ja olen muka 12 vuotiaan tasolla. En ole omassa mielestäni vaan ainakin vanhempi mutta siis diagnoosina kehityshäiriö ja lääkäri väittää noin. Oikeassa elämässä olen 31 vuotias kuitenkin
Tottakai sulla on 😌
Ei ole välttämättä vaan lääkärikin voi olla väärässä myös. Ei voi sanoa että ehdottomasti on kun on ennenkin jotkut tehnyt väriä diagnoosin, epäilen itselläni Asperkeria.
Jos et halua, sano että "olet mukava, mutta olemme eronneet ja en jaksa harrastella". Ja sitten et vain tapaa tai mene sinne, blokkaat tarvittaessa puhelimesta ja somesta. Jos haluat jatkaa ja hän ei jatka suhdetta, älä mene sinne. Jos haluat jatkaa, sitten en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kehitysvammaa? Huoh! 🙆
Siis minulla on kehityshäiriö ja olen muka 12 vuotiaan tasolla. En ole omassa mielestäni vaan ainakin vanhempi mutta siis diagnoosina kehityshäiriö ja lääkäri väittää noin. Oikeassa elämässä olen 31 vuotias kuitenkin
Tottakai sulla on 😌
Ei ole välttämättä vaan lääkärikin voi olla väärässä myös. Ei voi sanoa että ehdottomasti on kun on ennenkin jotkut tehnyt väriä diagnoosin, epäilen itselläni Asperkeria.
Joo 😌
Sanot vain suoraa että et enää harrasta seksiä mutta jos se sopii voitte kyllä tavata ystävinä . Jos hän jatkaa painostusta niin etsit uusia ystäviä ja jätät hänelle hyvästit . Hyväksi ei saa antaa käyttää .