Onko väärin valehdella exälle että on herpes vaikka ei oikeasti ole?
Olen ahdistavassa tilanteessa. Exmies pyytää kokoajan luokseen ja haluaa nähdä myös jos ei ole seksin tekemistä mutta en haluaisi enään että tehtäisiin sitä ollenkaan. Haluaisin olla rauhassa että ei koskisi mihin fyysisesti, koen painostavana ja ahdistun siitä. Tietää että ahdistun mutta suostun silti ja nyt en enään halua suostua mutta haluaisin silti nähdä ja perus " ei haluta " ei toimi tuon miehen kanssa.
Onko siis väärin jos valehtelen että sain herpeksen ja siksi ei voida olla mutta muuten voidaan nähdä? Tuntuu että mies käyttää kehitysvammaani ja kiltteyttäni hyväkseen.
Jos huijaan noin niin ei tarvitsisi enään tehdä sitä mutta toisaalta tuntuu väärin valehdella.
Kommentit (28)
No sano vaan, onhan tuo jonkinlainen hätäratkaisu. Mies saattaa kyllä kysellä mistä olet herpeksen saanut. Kondomin kanssa seksiä saattaa haluta.
Siis kenen elämä voi olla noin sekaisin?
Ei ole väärin. Mies käyttää sinua luultavasti vain hyväkseen vammasi takia kun et osaa sanoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen elämä voi olla noin sekaisin?
Äääh, siis apua.
Luetko näitä kuin biru raamattuva?
Vierailija kirjoitti:
Blokkaa!!!
Mitä se tarkoittaa?
Sanot suoraa että kaverina voit tulla mutta seksi pitää etsiä muualta . Jos ei hyväksy niin et mene ollenkaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blokkaa!!!
Mitä se tarkoittaa?
Estä yhteystieto
Sano miehelle, että sinulla oli herpes jo ennen kuin seurustelitte. Olet onnekas, että ex-miehellä ei ole oireita ja et halua vaarantaa hänen tauditonta tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sanot suoraa että kaverina voit tulla mutta seksi pitää etsiä muualta . Jos ei hyväksy niin et mene ollenkaan .
Kiitos, pelkään vain että mies ei sitten enään halua nähdä minua ja hän on kuitenkin erittäin tärkeä minulle
Miksi ihmeessä pitäisi valehdella yhtään mitään ?
Voit suoraan sanoa, niinkuin asia todella on, ettet enää halua seksiä hänen kanssaan.
Sinun kannaltasi taitaisi kylläkin olla parempi katkaista välit kokonaan ihan yhteydenpitoakin myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, pelkään vain että mies ei sitten enään halua nähdä minua ja hän on kuitenkin erittäin tärkeä minulle
Oot osana ongelmaa. Estä yhteystieto.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kehitysvammaa? Huoh! 🙆
Siis minulla on kehityshäiriö ja olen muka 12 vuotiaan tasolla. En ole omassa mielestäni vaan ainakin vanhempi mutta siis diagnoosina kehityshäiriö ja lääkäri väittää noin. Oikeassa elämässä olen 31 vuotias kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin. Mies käyttää sinua luultavasti vain hyväkseen vammasi takia kun et osaa sanoa ei.
Valehtelu on väärin. Asian voi hoitaa fiksumminkin. On vain sanottava, että seksi ei enää käy.
Älä nää häntä enään ja etsi mukavia kavereita.
Opettele sanomaan ei . Elämässä täytyy se kuitenkin oppia sanomaan niin aloita vaikka heti .
Minulla on sen verran kokemusta, että voin sanoa, että parasta on kun lopetat tämän miehen tapailemisen kokonaan. Suhteestanne ei tule koskaan hyvä. Mitä pitempään vitkuttelet asian kanssa, sitä pitempään kärsit asiasta. Hän käyttää sinua hyväkseen niin pitkään kunnes löytää uuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minulla on kehityshäiriö ja olen muka 12 vuotiaan tasolla. En ole omassa mielestäni vaan ainakin vanhempi mutta siis diagnoosina kehityshäiriö ja lääkäri väittää noin. Oikeassa elämässä olen 31 vuotias kuitenkin
Tottakai sulla on 😌