Miksi ihmisten reaktiot täällä ovat ihan sairaita
Joku kysyy tai purkaa sydäntään, porukka vastailee ihan sairaita. Onko kaikki kommentoijat jotain mielenterveyspotilaita?
Kommentit (125)
Täällä on paljon trolleja ja kännisiä teinejä
Vähän kuin pilapuhelut aikoinaan
Ei kannata ottaa kaikkia kommentteja kovin vakavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Onnettomia, kateellisia.
Onnellinen, elämäänsä tyytyväinen tasapainoinen ihminen ei koe tarvetta olla myrkyllinen.
Olen Facessa monissa ryhmissä. Tein pientä tutkimusta kun jos esim kaunis ja urheilullinen nainen postasi salikuvan itsestään alkoi miehet kehumaan ja osa naisista muuttui toksiseksi. Naista haukuttiin mm tyrkyksi, huomiohuoraksi, pinnalliseksi blondiksi, huomionhakuiseksi narsistiksi jne.
Seuraavana päivänä suoraan sanottuna salikuvan julkaisi todella lihava nainen. Naiset kilvan kehuivat, kehopositiivinen, voimaantunut, reipas ja ahkera jne.
Täällä ei tätä saisi sanoa, mutta pakko oli päätellä että kateus tässä kyseessä.
Myös tarkastin aina haukkuvan profiilin (koska yhteinen ryhmä pääsin katsomaan profiilin)
Aina se katkera, toksinen nainen oli lihava, keski-ikäinen, epänaisellinen eikä mikään kedon kaunein kukka. Enkä sano tätä muutoin kun pakko tunnustaa että siinä ryhmässä ne negatiiviset haukkujat olivat profiililtaan tällaisia. Yksikään nuori kaunis haukkuva nainen ei löytynyt tässä otannassa.Ja kyllä, tiedän että tämä kommentti teilataan tässä nanosekunnissa täällä. Mut kerronpa vaan tästä omasta kokemuksesta.
Niillä ei ole katsos itsetunto kunnossa, niin mollaavat muita. Kauniilla ja hoikilla harvemmin niin huono itsetunto, että pitäs muita haukkua.
Ja kas kummaa kun mä olen kyllä saanut haukkuja ja ylimielisiä katseita hoikilta ja kauniilta. Olen siis reilusti ylipainoinen. Ei pidä yleistää, että kaikki ylipainoiset haukkuu kauniita ja hoikkia. Olen ylipainoinen, keski-ikäinen ja kasvoiltani tavallinen, mutta en hauku toisten ulkonäköä. Mua on sen sijaan haukuttu useasti.
Tuota nyt ei usko naapurin Erkkikään, että hoikat ja kauniit naiset avoimesti haukkuisivat sinua. Eiköhän asia ole niinpäin, että he eivät huomaa sinua tai jos huomaavat, niin nopeasti vilkaisevat.
Missäpäin Suomea ventovieraita haukutaan kadulla? Melkoinen väite. Olen matkustellut Suomea ristiin rastiin enkä ole tuollaista havainnut itseäni tai ketään muuta kohtaan. Lapset saattavat toki möläyttää mitä vaan, jos kasvatus on pielessä.
Yllättyisit jos tietäisit. Joo, monet jättävät täysin huomiotta, mutta kyllä niitä haukkujiakin on..
"Because people tend to be extremely similar in their vulgar and prurient and dumb interests and wildly different in their refined and aesthetic and noble interests."
-David Foster Wallace
Tämä selvitti minulle monta asiaa kerralla.
Persut on löytäneet palstan. Sama käynyt facen keskysteluryhmissä, twitterissä ja instassa. Persuilla ei ole käytöstapoja, anonyymina huutelevat kateuttaan, kaunaansa ja vihaansa.
Niin, mutta jos on oikein lihava.