Miksi ihmisten reaktiot täällä ovat ihan sairaita
Joku kysyy tai purkaa sydäntään, porukka vastailee ihan sairaita. Onko kaikki kommentoijat jotain mielenterveyspotilaita?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon persuja, se selittää.
Ehkä joskus oli toisin, mutta nykyään vasemmalla tuntuu olevan aggressioita silminnähden. Kuin olisi levy juuttunut noilla paikoilleen. Tietyt persumantrat ja kliseet ovat häipyneet, olisiko käynyt niin että jotain ajattelun syventymistä on heillä tapahtunut? Itse olen hyvilläni tästä kehityksestä. Sen sijaan uhriudella ratsastus on nykyään kasvanut täysin sietämättömiin mittasuhteisiin.
Ilkeät, jopa sairaat vastaukset eivät ole tällä palstalla mitään uutta. Mutta itseäni on alkanut ihmetyttää se, miten usein kunnollista keskustelua ei saa aikaiseksi, koska ihmiset eivät tunnu ymmärtävän mihin vastaavat. Vastaukset ja se viesti johon vastataan ovat nykyään todella usein kuin eri paria toistensa kanssa, ja ihmiset inttävät vain sitä omaa näkökulmaansa, joka ei liity mitenkään aloitukseen. Eivätkö ihmiset osaa lukea enää, vai mitä on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Ilkeät, jopa sairaat vastaukset eivät ole tällä palstalla mitään uutta. Mutta itseäni on alkanut ihmetyttää se, miten usein kunnollista keskustelua ei saa aikaiseksi, koska ihmiset eivät tunnu ymmärtävän mihin vastaavat. Vastaukset ja se viesti johon vastataan ovat nykyään todella usein kuin eri paria toistensa kanssa, ja ihmiset inttävät vain sitä omaa näkökulmaansa, joka ei liity mitenkään aloitukseen. Eivätkö ihmiset osaa lukea enää, vai mitä on tapahtunut?
Ja tämä siis ihan aiheesta riippumatta. On kyseessä sitten teflon-kattiloiden kestävyys, poliitikkojen kesälomat tai exän anopin teeastiaston rikkoutuminen, yhä useampi ei tunnu ymmärtävän toistensa tekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä siis ihan aiheesta riippumatta. On kyseessä sitten teflon-kattiloiden kestävyys, poliitikkojen kesälomat tai exän anopin teeastiaston rikkoutuminen, yhä useampi ei tunnu ymmärtävän toistensa tekstejä.
Minä olen ihmetellyt tätä jo jonkin aikaa. Täällä näyttää olevan paljon kirjoittajia, joilla on heikko sisälukutaito. Moni ei vaikuta myöskään ymmärtävän kärjistyksiä, kielikuvia, itseironiaa tai muita tekstin tehokeinoja, vaan ottaa kaiken kirjaimellisesti ja suoraan itseensä kohdistettuna. Pari esimerkkiä:
Aloittaja: Hei, osaatteko suositella hyvää kaupan hiusväriä? Haluaisin vähän keväistä vaaleutta tähän hiirenharmaaseen hiuspehkooni.
Vastaaja: Ai että minunkin pitäisi tuhlata vähät rahani johonkin keväänvaaleaan hiusväriin jotta ei vaan olisi harmaa tukka!! Sekös se onkin niin noloa naisella, että!!!
tai
Aloittaja: Harrastimme viikonloppuna seksiä poikaystäväni kanssa ja kondomi meni rikki. Tietääkö joku, tehoaako je-pilleri vielä silloin, kun sen ottaa 48 tuntia yhdynnästä?
Vastaaja: Miksette käyttäneet ehkäisyä? Ei tarvitsisi täällä kysellä mistään katumuspillereistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihmetellyt tätä jo jonkin aikaa. Täällä näyttää olevan paljon kirjoittajia, joilla on heikko sisälukutaito. Moni ei vaikuta myöskään ymmärtävän kärjistyksiä, kielikuvia, itseironiaa tai muita tekstin tehokeinoja, vaan ottaa kaiken kirjaimellisesti ja suoraan itseensä kohdistettuna. Pari esimerkkiä:
Aloittaja: Hei, osaatteko suositella hyvää kaupan hiusväriä? Haluaisin vähän keväistä vaaleutta tähän hiirenharmaaseen hiuspehkooni.
Vastaaja: Ai että minunkin pitäisi tuhlata vähät rahani johonkin keväänvaaleaan hiusväriin jotta ei vaan olisi harmaa tukka!! Sekös se onkin niin noloa naisella, että!!!
tai
Aloittaja: Harrastimme viikonloppuna seksiä poikaystäväni kanssa ja kondomi meni rikki. Tietääkö joku, tehoaako je-pilleri vielä silloin, kun sen ottaa 48 tuntia yhdynnästä?
Vastaaja: Miksette käyttäneet ehkäisyä? Ei tarvitsisi täällä kysellä mistään katumuspillereistä.
Ihan kuin itse olisit täydellinen etkä koskaan tekisi virheitä!
Haluaisin nukahtaa pää Annika Saarikon povea vasten. Siinä olisi turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisten reaktiot täällä ovat ihan sairaita.
Joku kysyy tai purkaa sydäntään, porukka vastailee ihan sairaita. Onko kaikki kommentoijat jotain mielenterveyspotilaita?
Kyllä ovat!
Tuossa todisteita 282 sivun verran:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3697555/eiko-nykyisin-edes-yriteta-elaa…Heh!
Joka asiasta valitetaan, mikään ei ole hyvin. Yläkerrassa jopa hypitään niin kovaa, että kattokruunu heiluu, uskoon kuka haluaa, järjetöntä liioittelua. Omituisia vaatimuksia muutenkin, naapuri ei saisi näkyä tai kuulua mitenkään.
Hulluja nuo kerrostalokyttääjät!
Ei kai se mitään kyttäämistä ole, kun haluaisi vain olla rauhassa ja meteliä ei pääse mihinkään pakoon. Paitsi lähtemällä kotoa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai
Ihan kuin itse olisit täydellinen etkä koskaan tekisi virheitä!
Kannattaa lukea se aloitus kuitenkin kahteen kertaan, ennen kuin lähtee vauhkoamaan. Raivotessa tulee helposti virheitä. - eri
Ei mt-ongelmat voi olla suoja tai oikeutus toimia paskamaisemmin. Huono käytös on huonoa käytöstä ja herjaaminen on herjaamista.
Täällä on kirjoittelemassa paljon pallon pomppimisesta ja lätkän liukumisesta kiinnostuneita miehiä jotka käyttäytyy kakaramaisest,i kun heillä on vielä töitä n. 25-45 vuotiaita pääsäntöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kirjoittelemassa paljon pallon pomppimisesta ja lätkän liukumisesta kiinnostuneita miehiä jotka käyttäytyy kakaramaisest,i kun heillä on vielä töitä n. 25-45 vuotiaita pääsäntöisesti.
Tämäkö ei ollut yhtään kakaramainen kommentti?
Vierailija kirjoitti:
Ei mt-ongelmat voi olla suoja tai oikeutus toimia paskamaisemmin. Huono käytös on huonoa käytöstä ja herjaaminen on herjaamista.
Tämä koskee myös ns. terveitäkin ihmisiä.
määäääää en kezzzzzztääääääää enäää
Vierailija kirjoitti:
Kyrvännuppiani alkoi kihelmöimään toi sun kommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on todella paljon erittäin sairaita ja ilkeitä ihmisiä. Kaikennäköisillä palstoilla olen ollut mutta tämä SUOMALAINEN palsta on pahin ja ihmiset erittäin sairaita.
Ja he vielä kuvittelevat että kaikki ovat samanlaisia ja antavat näitä sairauta neuvojaan ja vastauksiaan kysymyksiin.
Hih, olen alkanut kans ilkeilemään! POISTATAN kaikki ilkeät ja vihamieliset, haukkuvat jne kirjoitukset. Samoin sen 0/5 tyypin jutut! Mikä hän on arvostelemaan kenenkään aloituksia! Se voi olla aloittajalle uskallus ja onnistuminen kysyä tms jotain ja tää tulee 0/5!
Onhan tän tarkoitus olla hauskaa ja viihdyttävää mutta ilkkuminen ei ole hauskaa eikä viihdyttävää!
Katselin vuosia vanhoja ketjuja, ei siellä ilkeillä niin paljoa kuin nykyään. No, typeriä pieru-juttuja toki on enemmän.
Kyllä vaan n. 10 v. vanhoissa ketjuissa jopa kielikin oli rikkaampaa ja ihmiset osasivat kirjoittaa kokonaisia lauseita. Ne ovat hyvän tuulisia ja niissä vitsaillaan paljon, muttei muiden kustannuksella. Nyt kieli on osalla töksähtävää eikä lueta ennen viestin lähetystä, mitäs tulikaan kirjoitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Onnettomia, kateellisia.
Onnellinen, elämäänsä tyytyväinen tasapainoinen ihminen ei koe tarvetta olla myrkyllinen.
Olen Facessa monissa ryhmissä. Tein pientä tutkimusta kun jos esim kaunis ja urheilullinen nainen postasi salikuvan itsestään alkoi miehet kehumaan ja osa naisista muuttui toksiseksi. Naista haukuttiin mm tyrkyksi, huomiohuoraksi, pinnalliseksi blondiksi, huomionhakuiseksi narsistiksi jne.
Seuraavana päivänä suoraan sanottuna salikuvan julkaisi todella lihava nainen. Naiset kilvan kehuivat, kehopositiivinen, voimaantunut, reipas ja ahkera jne.
Täällä ei tätä saisi sanoa, mutta pakko oli päätellä että kateus tässä kyseessä.
Myös tarkastin aina haukkuvan profiilin (koska yhteinen ryhmä pääsin katsomaan profiilin)
Aina se katkera, toksinen nainen oli lihava, keski-ikäinen, epänaisellinen eikä mikään kedon kaunein kukka. Enkä sano tätä muutoin kun pakko tunnustaa että siinä ryhmässä ne negatiiviset haukkujat olivat profiililtaan tällaisia. Yksikään nuori kaunis haukkuva nainen ei löytynyt tässä otannassa.Ja kyllä, tiedän että tämä kommentti teilataan tässä nanosekunnissa täällä. Mut kerronpa vaan tästä omasta kokemuksesta.
Niillä ei ole katsos itsetunto kunnossa, niin mollaavat muita. Kauniilla ja hoikilla harvemmin niin huono itsetunto, että pitäs muita haukkua.
Ja kas kummaa kun mä olen kyllä saanut haukkuja ja ylimielisiä katseita hoikilta ja kauniilta. Olen siis reilusti ylipainoinen. Ei pidä yleistää, että kaikki ylipainoiset haukkuu kauniita ja hoikkia. Olen ylipainoinen, keski-ikäinen ja kasvoiltani tavallinen, mutta en hauku toisten ulkonäköä. Mua on sen sijaan haukuttu useasti.
Tuota nyt ei usko naapurin Erkkikään, että hoikat ja kauniit naiset avoimesti haukkuisivat sinua. Eiköhän asia ole niinpäin, että he eivät huomaa sinua tai jos huomaavat, niin nopeasti vilkaisevat.
Missäpäin Suomea ventovieraita haukutaan kadulla? Melkoinen väite. Olen matkustellut Suomea ristiin rastiin enkä ole tuollaista havainnut itseäni tai ketään muuta kohtaan. Lapset saattavat toki möläyttää mitä vaan, jos kasvatus on pielessä.
Ylipainoisetko haukkuvat ylipainoisia? Suomessahan jo puolet on ylipainoisia, ellei suurempikin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on todella paljon erittäin sairaita ja ilkeitä ihmisiä. Kaikennäköisillä palstoilla olen ollut mutta tämä SUOMALAINEN palsta on pahin ja ihmiset erittäin sairaita.
Ja he vielä kuvittelevat että kaikki ovat samanlaisia ja antavat näitä sairauta neuvojaan ja vastauksiaan kysymyksiin.
Hih, olen alkanut kans ilkeilemään! POISTATAN kaikki ilkeät ja vihamieliset, haukkuvat jne kirjoitukset. Samoin sen 0/5 tyypin jutut! Mikä hän on arvostelemaan kenenkään aloituksia! Se voi olla aloittajalle uskallus ja onnistuminen kysyä tms jotain ja tää tulee 0/5!
Onhan tän tarkoitus olla hauskaa ja viihdyttävää mutta ilkkuminen ei ole hauskaa eikä viihdyttävää!
Katselin vuosia vanhoja ketjuja, ei siellä ilkeillä niin paljoa kuin nykyään. No, typeriä pieru-juttuja toki on enemmän.
Kyllä vaan n. 10 v. vanhoissa ketjuissa jopa kielikin oli rikkaampaa ja ihmiset osasivat kirjoittaa kokonaisia lauseita. Ne ovat hyvän tuulisia ja niissä vitsaillaan paljon, muttei muiden kustannuksella. Nyt kieli on osalla töksähtävää eikä lueta ennen viestin lähetystä, mitäs tulikaan kirjoitettua.
XD XD
Sulle olis varmaan museos sopivaa luettavaa sit XD
Up