Mun veroprosentti on 16, ja silti koko palkasta katoaa 25%. Täähän on nyt ihan pskaa.
Kohta joudun nostamaan veroprosenttia, ja eihän sen jälkeen jää enää mitään käteen. Nyt oli palkka 4100e, josta tilille tulee 3100. Eli neljäsosa häipyy matkalla jonnekin. Ihan prsiistä koko touhu.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanhan ne verot jättää vaikka kaikki maksamatta mutta sen jälkeen on valtiolta turha odottaa mitään palveluita.
Aika minimissä ne näyttää nytkin olevan.
Poliisi, palomiehet, sairaaloiden hoitajat, koulut, tarhat, katujen hoito, kirjasto, kansalaisopisto, vesilaitos, nuorisotalot, museot, taidemuseot, sosiaalitoimi, uimahallit jne.
Noihin pitäisi, siis pitäisi, riittää yltäkyllin rahaa pienemmälläkin veroasteella. Ihan oikeasti.
Ai hävittäjät ja panssarivaunut vai?
Siis sä et tajua että veroja maksetaan ensinnäkin siitä syystä ettet saisi turpaasi.
Perinteinen veronmaksu on ollut sitä että sä maksat tai tulee turpaan.
On ihan hyvät syyt olleet aina maksaa. Maksat rauhasta.
Mun veroprosenntti on 41% ja about puolet saa palkasta nettona tilille.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on todella alhainen veroprosentti. Minulla on veroprosentti 27 %, eli palkasta häviää se 36% ennen kuin ehtii kissaa sanoa.
Jos veroprosentti on 27 % niin miten palkasta voi hävitä enemmän 36 % ? Selitä tyhmälle ja vanhalle.
Vierailija kirjoitti:
Miten 4100e bruttotuloilla on 16% veroprosentti..?
Tämän haluaisin kanssa tietää! Itselläni tulot n.2300e/kk. Viime vuoden veroprossa 13.5.
Mätkyjä tuli 300e. 2 alaikäistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvinhän sulla vielä tulee. Ootko varma että toi prosentti on oikein? Mulla palkka 4300 ja tilille tulee 2980. Veroprosentti 21.
Tuokin on mun mielestä kummallisen pieni. Mulla palkka on 2200 ja veroprosentti on 26,5.
Miten se voi olla noin helvetin iso, siis 26,5%, 2200€ palkasta???
Tuossa yllähän on 2600€/kk palkka jonka vero% vain 13?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten 4100e bruttotuloilla on 16% veroprosentti..?
Tämän haluaisin kanssa tietää! Itselläni tulot n.2300e/kk. Viime vuoden veroprossa 13.5.
Mätkyjä tuli 300e. 2 alaikäistä lasta.
Minulla tuli 300€ veronpalautusta ja siis 2600€/kk josta menee 13%, ei enää alaikäisiä lapsia vaikka 1 asuukin vielä kotona.
Jokunen hävittäjä ja varusmiesten koulutus ruokkimisineen maksaa aika paljon.
Suomalaisten on aika turha inistä verotuksesta. Kaikki ymmärrämme syyn idästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkemaksu on 7,15% palkasta ja 8,65% jos on 53-vuotta tai yli.
53 vuotta
53 vuotta
53 vuotta
53 vuotta
53 vuotta
Ilman viivoja.
Siinäpä todellinen pilkun nus..ja😉
Jos verojen maksu ei kiinnosta, niin toivottakaa venäjä tervetulleeksi. Saatte maksaa sitten venäjälle veroja, jos ei kiinnosta maksaa kotimaalle.