Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään poksahtaa shampanjapullo! Asuntolaina maksettu!

Vierailija
13.04.2023 |

Viimeinen asuntolainan lyhennys meni tänään ja tässä nyt ihmettelemme kuinka hyvä tulee taloudellinen tilanteemme olemaan tästä eteenpäin! Lyhennysten verran jää enemmän käyttöön tästä eteenpäin! Ihan mahtavaa!

Onko muita joilla lainat maksettu? Miten on muuttanut elämää kun rahaa jää huomattavan paljon enemmän käteen?

Sijoituksiin toki tulee menemään enemmän mutta eiköhän tuosta riitä ihan elintason korottamiseenkin aika reilusti!

Kommentit (324)

Vierailija
161/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi teitä onnelliset ;) Kiusaatte trade Hönö tönö Tiaista  ;DDDDDDDDDDD

Vuokralais-Hönö pian halkee vanhojen putkien, remonttien ja yhtiölainojen pelkoonsa  ;DDDDDDD 

Oi voi, lyhyttä tamperelaismiestä harmittaa, kun vaatteita saa vain lastenosastolta 😂

Vierailija
162/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokralais-Hönö pian halkee vanhojen putkien, remonttien ja yhtiölainojen pelkoonsa  ;DDDDDDD 

Oi voi, lyhyttä tamperelaismiestä harmittaa, kun vaatteita saa vain lastenosastolta 😂

Asuntolaina maksettu ja pituutta edelleen 165 cm 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntolaina maksettu ja pituutta edelleen 165 cm 😂

Osta korkokengät niin helpottaa kummasti elämää 😂

Vierailija
164/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään poksahtaa shampanjapullo. Täytin 21 ja olen 191 cm pitkä mies.

Vierailija
165/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa kummasti elämää, kun ei ole enää vain 165 cm

Vierailija
166/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa kummasti elämää, kun ei ole enää vain 165 cm

Et ole enää pikkutuhnu

Vierailija
167/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon maksanut kaksi asuntolainaa, kolmas nyt menossa.

Eka talo maksettiin exän kanssa, sitten pienempi laina yksin ja sitten vaihdoin parempaan asuntoon. Tavoite olisi noin 10 vuodessa saada maksettuu. Minulle on tärkeää että teen tämän yksin.

Onnea teille!

N45

Vierailija
168/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen erä meni joulukuussa. Rahaa on nyt käytetty vähän huolettomammin, esim. käyty laskettelemassa miettimättä hintaa, ostettu puutarhasohva ja minulle uusi pyörä, vaikka ilmankin olisi pärjätty. Kävin ärsyttävän mutta vaarattoman vaivan kanssa yksityisellä lääkärillä. Kesän ehkä voi tehdä jonkun kotimaan inspiraatioreissun vaikka ei saisikaan niitä ennakkovaraajan edullisimpia tarjoushintoja, eli joustavuuttahan tämä tuo. Nyt saa tilin saldo kasvaa (entisestään) ja odotetaan inspiraatiota keittiöremppaan.

Vierailija
169/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prskokkare kirjoitti:

Ihan mahtava humblebrag 💰🤗 ketju

On ehkä hivenen outoa tulla kehuskelemaan asunnoillaan, rahoillaan ja  sijoituksillaan tälle palstalle, jossa kaikesta päätellen on aika paljon pienituloisia ihmisiä.

Olisin iloinnut ap:n puolesta, jos hän olisi kertonut enemmän tulevista sijoitusideoistaan. Eli aikooko sijoittaa ympäristöystävällisiin hankkeisiin vai haluaako vain enemmmän ja enemmän rahaa omaa elintasoaan korottaakseen välittämättä eettisyydestä. Eli menisi pyörittämään omalta osaltaan tätä planeetalle tuhoisaa kaupallista myllyä.

Vierailija
170/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prskokkare kirjoitti:

Ihan mahtava humblebrag 💰🤗 ketju

On ehkä hivenen outoa tulla kehuskelemaan asunnoillaan, rahoillaan ja  sijoituksillaan tälle palstalle, jossa kaikesta päätellen on aika paljon pienituloisia ihmisiä.

Olisin iloinnut ap:n puolesta, jos hän olisi kertonut enemmän tulevista sijoitusideoistaan. Eli aikooko sijoittaa ympäristöystävällisiin hankkeisiin vai haluaako vain enemmmän ja enemmän rahaa omaa elintasoaan korottaakseen välittämättä eettisyydestä. Eli menisi pyörittämään omalta osaltaan tätä planeetalle tuhoisaa kaupallista myllyä.

Elä ja anna elää. 

Tyypillistä suomalaistyyppistä ilonpilaamista.

Milloin saavutuksista iloitsemisesta on tullut syntiä. Lainojen loppuunmaksu on iso saavutus keneltä tahansa.

Vierailija
171/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Nyt on 240 000 euron laina maksettu 16 vuodessa. Ihan yksin maksoin.

Ja olin todella onnekas, kun korot rysähti alas lähes heti lainan ottamisen jälkeen. Nyt kun korot alkoivat taas nousta, päätin maksaa koko loppulainan kerralla pois.

Minulle kävi samoin, eli korot matalat koko ajan ja korona-vuosina jopa nollassa. Tosin lainan määrä paljon pienempi, palkkakin oli pieni. Sain kuitenkin kolmion ostettua ja maksettua yksin.

Vierailija
172/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon seinien omistamisesta. Kannatti varmasti kituuttaa.

Ei monikaan asuntolainan maksaja mitenkään kituuta. Ovat osanneet ottaa sellaisen lainan että jää elämiseenkin rahaa. Monilla on hyvät taloustaidot lainoineen ja hyvät tulotkin. Matkustelevat ja sijoittavat samaan aikaan.

Vierailija
173/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuohari riitä?

Vierailija
174/324 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, jokin ikäloppujen iloittelulanka. Hyvähän se on teidän iloita, kun teillä oli helppoa.

Vierailija
175/324 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laina on maksettu, mutta nyt alan säästää remonttia varten, jonka teetän just ennen eläkepäiviä. Sitten voi eläkkeellä olla ihan rauhassa, kun tulotkin pienenee huomattavasti.

Vierailija
176/324 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon seinien omistamisesta. Kannatti varmasti kituuttaa.

Ei monikaan asuntolainan maksaja mitenkään kituuta. Ovat osanneet ottaa sellaisen lainan että jää elämiseenkin rahaa. Monilla on hyvät taloustaidot lainoineen ja hyvät tulotkin. Matkustelevat ja sijoittavat samaan aikaan.

Ei niin. Olen hämmästellyt kuinka paljon kaveri maksaa vuokraa, noin 1400 euroa. Sinne menee kaikki kankkulan kaivoon.

Vierailija
177/324 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! On se varmaan hieno tunne! Meillä on vielä 3 vuotta jäljellä. Alkuperäisen maksuohjelman mukaan olisi päättynyt 01/2024, mutta jouduttiin tekemään muutoksia, kun tuli kaksi isoa remonttia kotiin. Oli maksuvapaata yksi puolen vuoden pätkä, ja samassa yhteydessä pienennettiin pysyvästi asuntolainan maksuerää, kun remonttilainaan ei saatu niin pientä maksuerää kuin olisi haluttu.

Vierailija
178/324 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laina on maksettu, mutta nyt alan säästää remonttia varten, jonka teetän just ennen eläkepäiviä. Sitten voi eläkkeellä olla ihan rauhassa, kun tulotkin pienenee huomattavasti.

Kuule, remonttia tulee. Kaikissa asumismuodoissa.

Vierailija
179/324 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ajattelevat samanikäiset vuokra-asukkaat? Saatte maksaa jatkuvasti kallistuvaa vuokraa koko loppuelämänne.

Vierailija
180/324 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kelpaa olla eläkkeellä :)

Ei olla eläkkeellä, vajaa viisikymppisiä eli parhaassa iässä. Vielä saadaan töitä paiskia! Ehkä kesämökki voisi olla mukava juttu!

Mä oon 49v ja eläkkeellä. Ammatin valinta kysymys. Vielä hieman aikaa maksan taloani. T.evp