Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsija, voisitko lopettaa tupakoinnin parisuhteen takia?

Vierailija
12.04.2023 |

Jos olisit oikein rakastunut ja toinen osapuoli ei pitäisi tupakoinnistasi, niin voisitko lopettaa?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin voisin lopettaa, mutta en vieraissa käyntiä.

Vierailija
42/54 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö lopetin röökin naisen takia. Olin vetänyt kaikki nikotiinipurkat ja vapet ja muut hihhulijutut. Nainen sai mut lopettaa. Lopetin yli 10v röökin. Sit tapasin nykyisen kumppanin ja hän ei voi sietää tupakkaa. Eikä sietänyt, kun poltin ja sanoi heti, kun oltiin viikko tavattu. Lopeta toi en siedä. Niin yhtäkkiä mä pääsin eroon röökistä tosta vaan. Olin mä, että onhan tää korvien välissä ettei voi lopettaa ikinä muka.. Noh miks loppu heti polttaminen, kun toinen ei siedä ja haluat olla sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa ihan itsensä takia. Ei ole kiva joutua myöhemmin kitumaan loputtoman pitkien hoitojonojen hännille sairauksiensa kanssa.

Jokainen läkri eri aloilla kirjoitaa ilolla Sv-läket 3kk,tupakoinin lopetukseen.Se on Helpoa ja tuhansi,tuhanisia on jo irti nikotiini riipuvudesta.Läke kuri syödän lopuun eli 3kk.alussa tupakoidaan otetaan lääke ja itsestän tupakka jää pois.Naiset ei lopeta, pelkävät lihoavat vaikka olisivat lihavia tupakoitsijoita.

Vierailija
44/54 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Enkä usko tupakoivalla ja tupakoimattomalla olevan muutenkaan mitään yhteistä. En kyllä usko mihinkään muihinkaan parisuhteen vuoksi tehtäviin elämänmuutoksiin. Ne pitää lähteä omasta halusta.

Mitä ihmettä, tunnen vaikka kuinka monta pariskuntaa, joista vain toinen polttaa (itseni mukaanlukien). En oikein ymmärrä miten se pelkkä tupakointi ja tupakoimattomuus voi tarkoittaa, ettei olisi mitään yhteistä.

No ethän sinä ymmärrä et, kun omaa napaasi tuijotat. Kuvitteletko, että se on tupakoimattomasta kivaa kun toinen haisee ja maistuu tupakilta? Se on todella vastenmielistä, kun toinen just käynyt tupakilla ja tulee sit hönkimään niitä tupakkihönkäyksiään viereen.

Vierailija
45/54 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Enkä usko tupakoivalla ja tupakoimattomalla olevan muutenkaan mitään yhteistä.

Huvittava ennakkoluulo. Itse tupakoin ja seurustelin aiemmin kolme vuotta tupakoimattoman kanssa. Nyt jälleen tupakoimaton kumppani ja yhteistä taivalta takana yli viisi vuotta. Joitain kiinnostaa tupakointia enemmän ihmisen ajatukset ja yleinen älykkyys.

Älykäs ihminen kyllä lopettaisi sen tupakoinnin, huutista.

Vierailija
46/54 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin voi voi.

Tupakoimattomien kannalta on parempi että tupakoitsijat pariutuvat keskenään. Se on samalla pariskunnalle rakas yhteinen harrastus kun päivä alkaa molemmilla rööki suussa. Jos ei ole vakuuttunut tupakoinnan haitallisuudesta,  niin ei varmaankin usko liikunnan hyödyllisyyteen tai edes pyri terveelliseen ruokavalioon. Tupakointi turtuttaa myös haju- ja makuaistia minkä tupakoimattomat huomaavat hyvin helposti.

Paras tottakai on jos molemmat polttaa silloin ei tarvi kummankaan niuhottaa ja yhteinen harrastus ja pahe.

Vierailija
47/54 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, umpirakastuneena tekee mitä hyvänsä toisen vuoksi, ja niinhän minä teinkin  (siis laillisuuden rajoissa tietty) :)

Itse tekisin vaikka laittomuuksia Ralph Fiennesin takia

Vierailija
48/54 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin 5v sitten. Tutuu että muutenkin tupakointi vähentynyt.

Vierailija
49/54 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisitko laihduttaa normaalipainoon parisuhteen takia..

Ton jos kysys niin kyllä hyökättäs kimppuun tällä palstalla ja jokaisella ois joku harvinainen sairaus mikä lihotti.

Yleensä joku ihmepilleri jolla tulee 50kg ylimääräistá tai geneettinen sairaus jolla kertyy 60kg ylimääräistä kun edes lukee ruokamainoksia 🙄 Eikä ne kilot lähde vaikka juoksisi maratonin viikossa.

Vierailija
50/54 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta hajut pidän poissa.

Miten ne meinasit pitää pois? Olen entinen tupakoitsija ja lopetin vähän päälle vuosi sitten. Haistan tupakoitsijan jo kymmenen metrin päästä ulkona myötätuulessa vaikka hän ei olisi polttanut tunteihin. Kassajonossa nämä vasta haistaakin, sekä kassan että jonottajat mutta jostakin kumman syystä se ei ole minulle mikään paha tai hyvä haju. Ihan neutraali ainakin minulle.

Vierailija
51/54 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tupakoimattomana minulle on kynnyskysymys parisuhteen aloittamiseen, että se kumppaniehdokas ei polttaisi myöskään.

Minusta ei edes kyse ole mistään pikkuasiasta, joka ikäänkuin kuuluisi ihmisen persoonaan. Tupakointi on vain älyttömän huono ja typerä tapa.

Vierailija
52/54 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos olisi tosi kaunis, isot tissit, piukka perä, piukkapillu, tykkää peppuseksistä, laittaa ruokaa mielellään, rikas, huumorintajuinen, mukava ja laiha.

Vierailija
53/54 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, mutta kun tarpeeksi asiasta nalkutettiin kokoajan, aina ja jatkuvasti, niin mulle tuli ainakin sellainen olo, että minua, aikuista ihmistä ei ainakaan määrätä tekemään yhtään mitään, joten tuon asian takia ilmeisesti ainakin avioero onnistuu minulta.

Vierailija
54/54 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijan suurin rakkaus on tupakka.

Kuten alkoholistilla se on viina.

Nuo on noille tärkeintä, tärkeämpää kuin rakkaus, perhe tai jopa oma lapsi!

Eli ovat aineen orjia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi