Tupakoitsija, voisitko lopettaa tupakoinnin parisuhteen takia?
Jos olisit oikein rakastunut ja toinen osapuoli ei pitäisi tupakoinnistasi, niin voisitko lopettaa?
Kommentit (54)
Jos toinen esittäisi minkäänlaisia vaatimuksia, niin luultavasti vain heivaisin tyypin. Oma-aloitteisesti voin kuitenkin yrittää olla mieliksi. Kun viime talvena tapailin savutonta miestä, vähensin tupakointia reippaasti. Tykkäsin tyypistä ihan hulluna ja halusin olla tarpeeksi hyvä hänelle, enkä halunnut että juttu ainakaan mistään noin typerästä kuin tupakanpoltosta jää kiinni. No, mies ei sitten lopulta halunnut mitään vakavaa, mutta jokapäiväiseen polttamiseen en ole palannut (poltan enää joskus viikonloppuisin).
Siksi aikaa että saimme raskauden alulle kyllä. Oli vaikeuksia, raskautuminen vei aikaa, joten teimme kaikkemme sen eteen.
Nykyisin tupakoimme molemmat iltaisin ulkona sen jälkeen, kun lapsi on laitettu nukkumaan. Poltamme mahdollisimman vähän, mutta kokonaan emme tahdo tupakasta luopua.
En voisi. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin voi voi.
No en kyllä usko että semmosta vaativaan rakastuisin.
Kyllä varmaan jos nainen lopettaisi sen hemmetin menkkaamisen.
Voin vaihtaa sähkötupakkaan joka ei haise.
Jos toinen saa minut vapaaehtoisesti lopettamaan niin sehän ois hienoa
En ole yhdenkään miehen takia tupakointia lopettanut, mutta EU-direktiivien ja Suomen hallituksen vainoamisen ja kiusaamisen vuoksi lopetin. Ei tulot enää riittäneet tupakointiin, eikä hermot kiusaamiseen. 45v poltin ja 3kk sitten lopetin.
Voisin jos se toinen osapuoli vastaavasti laihduttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan jos nainen lopettaisi sen hemmetin menkkaamisen.
😂
Kyllä. En itsekään pidä tupakoimisesta, joten ei olisi suuri menetys.
Jos olis oikeen tiukkapilluinen ja imeväpilluinen niin voisin.
Todennäkösesti se rakkaus loppuisi jos aletaan ohjata minua.
Ei haittaa, voisin siirtyä sitten kannabiksen poltteluun.
Minä lopetin kun kauniisti pyydettiin. Tosi hyvä ja järkevä pyyntö.
Ilmeisesti se esitettiin just oikealla tavalla kun tällainen aski per päivä polttaja lopetti.
Voisin, mutten heti. En pidä tupakointia niin suurena negatiivisena asiana parisuhteen kannalta kuin vaikkapa päihdeongelma, väkivaltaisuus jne. Jos parisuhteen alkaminen olisi kiinni vain tupakanpoltostani, niin minuun hiipisi epäilys suhteen kestävyydestä pitkällä tähtäimellä ja siitä, että onko toinen minusta tarpeeksi ihmisenä kiinnostunut tuntien riittävää pohjakipinää. Yleensä jos on jos on tarpeeksi tunteita, niin pikkujutut ei haittaa, varsinkaan jos näkee, että ihminen voi niistä vielä ajansaatossa muuttua.
En edes alkaisi seurustelemaan tupakoimattoman kanssa. Olisi selvä merkki henkilön perseaukisuudesta. Tupakointi ei näet ole köyhien hommaa.
En. Enkä usko tupakoivalla ja tupakoimattomalla olevan muutenkaan mitään yhteistä. En kyllä usko mihinkään muihinkaan parisuhteen vuoksi tehtäviin elämänmuutoksiin. Ne pitää lähteä omasta halusta.
Vierailija kirjoitti:
En. Enkä usko tupakoivalla ja tupakoimattomalla olevan muutenkaan mitään yhteistä.
Huvittava ennakkoluulo. Itse tupakoin ja seurustelin aiemmin kolme vuotta tupakoimattoman kanssa. Nyt jälleen tupakoimaton kumppani ja yhteistä taivalta takana yli viisi vuotta. Joitain kiinnostaa tupakointia enemmän ihmisen ajatukset ja yleinen älykkyys.
Kyllä, umpirakastuneena tekee mitä hyvänsä toisen vuoksi, ja niinhän minä teinkin (siis laillisuuden rajoissa tietty) :)