Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINAHELISTIMET keskiviikkona!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt viikkoja 5+4. Ikaa on kokonaista 41 ja raskaus lahti kayntiin ekalla yrittamisella sponttaanisti (onnen lempilapsi?) Esikoiset ovat 12 ja 14 v ja ovat viela onnellisen tietamattomia siita etta ensi kesana voivat yo unet jaada vahiin. Asustelemme USA:a pysyvasti, mieheni on Amerikkalainen. On kuitenkin kiva jutella Suomeksi joskus. Minulla oli pienta tuhruvuotoa ma aamuna mutta nyt on kaikki hyvin. Tisut tosi kipeat ja vasymys kauhea mutta kuten aikaisemmissakin raskauksissa ei pahoinvointia!

Vierailija
22/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tieda mihin keskusteluun pitaisi osallistua, kun tuolla naytti olevan jo uusi pino torstaille (hidas hamalainen kun olen). Kiitoksia paljon kaikille rohkaisusta! Vuoto on toistaiseksi loppunut ja ensi tiistaina on ensimmainen ultra, joten sen jalkeen ollaan taas viisampia:) Eipa tassa auta turhia stressaamaan.

Hurircane: Asustelen Lontoossa talla hetkella ja yhteensa olen ollut talla saarella 3.5 vuotta. Suunnitelmissa on kylla Suomeen paluu vuoden sisalla, mutta synnytys tulisi kuitenkin tapahtumaan taalla. Missapain USA:ta asustelet ja kuinka siella " neuvola-palvelut" toimivat? Itse olin positiivisesti yllattynyt meidan paikallisesta laakarista, mutta erot eri alueiden terveyspalveluiden valilla on taalla kylla suuret.

Taytyy yrittaa taas jatkaa tyontekoa, mutta tsemppia kaimaseni ja kaikki muutkin palstalaiset!

Marie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla