Hämmentävän tutut viestit tällä palstalla
Varmaan monella tullut eteen viestejä jotka ovat kuin omasta elämästä, siis jonkun toisen tutun osapuolen kirjoittamina. Onko tullut otettua kissaa pöydälle ja kysyttyä, että hei kirjoitteletsä vauva-palstalla?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttuja trollaa täällä kertoen tarinoita vanhoista kirjoituksista, työkavereitten jutuista ja lähiön juoruista. Sitten voittaja on se, joka saa eniten peukkuja ylös tai alas.
Siis älkää uskoko kaikkea..
Tutut kiusaajat ainakin kirjoittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla käy päivittäin noin 10 miljoonaa uniikkia käyttäjää, mietipä nyt vähän.
No aika paljon on ottaen huomioon että suomessakaan ole noin plajoa ihmisiä ja palsta on suomen kielinen??
Vierailija kirjoitti:
Palstalla käy päivittäin noin 10 miljoonaa uniikkia käyttäjää, mietipä nyt vähän.
Mitä juuri luin. Olipa hauska vitsi, ihan mode itse keksit?!
Vierailija kirjoitti:
Oliko se se juttu, kun kirjoittelin, että elefanttini käyttää raidallisia sukkia?
Ahaa, kiinni jäit. En tiennytkään, että kirjoittelet tälle palstalle.
Voisit muuten joskus vastata sähköposteihini.
En olisi huolissani tutuistakaan viesteistä. Kerran minua luultiin täällä kolmeksi eri henkilöksi, eikä mikään osunut nappiin. Joskus vaan samankaltaisia tilanteita on muillakin.
Kenet tunnistit? Nimikirjaimet? Oletkohan minun tuttu/ kaveri? 😉
Ennemminkin usein tuntuu, että täältä löytyy juuri minun kirjoittamiani viestejä, joita en kuitenkaan itse ole kirjoittanut. Joku kuvailee tilanteeni, tunteeni tai jonkin kokemani asian tai ihmissuhteen niin yksityiskohtaisesti kuin vain minä voisin sen kirjoittaa. Hullun tuntoisia hetkiä.
Joskus olen kyllä myös ihan oikeasti lukenut jotakin vuosia vanhaa omaa viestiäni, että voi kun fiksusti joku kirjoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin usein tuntuu, että täältä löytyy juuri minun kirjoittamiani viestejä, joita en kuitenkaan itse ole kirjoittanut. Joku kuvailee tilanteeni, tunteeni tai jonkin kokemani asian tai ihmissuhteen niin yksityiskohtaisesti kuin vain minä voisin sen kirjoittaa. Hullun tuntoisia hetkiä.
Joskus olen kyllä myös ihan oikeasti lukenut jotakin vuosia vanhaa omaa viestiäni, että voi kun fiksusti joku kirjoittaa...
Täällä kirjoittaa myös yksi sekopäästalkkeri viestejä esiintyen vainoaminaan ihmisinä, moni maininnut asiasta. Pitää sitä ilmeisesti vitsikkäänä tms. Ja siis ne vainotut löytää tänne kirjoittelevista, sillä ei ole muuta elämää kuin kytätä tätä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittaa myös yksi sekopäästalkkeri viestejä esiintyen vainoaminaan ihmisinä, moni maininnut asiasta. Pitää sitä ilmeisesti vitsikkäänä tms. Ja siis ne vainotut löytää tänne kirjoittelevista, sillä ei ole muuta elämää kuin kytätä tätä palstaa.
Se on sen työtä niin pakko kytätä.
Se on helpottavaa huomata ,että varsinkin parisuhde/eroasioissa on paljon kohtalontovereita. Aivan hullujakin juttuja sanasta sanaan kuin omasta elämästä. Joskus ihan oikeata tukea ja apua täältä saanut pahoina aikoina. Kiitos av <3
Ollaanko siis pääsemässä raikkaiden voileipien jäljille, REHELLISESTI?
Vierailija kirjoitti:
Se on helpottavaa huomata ,että varsinkin parisuhde/eroasioissa on paljon kohtalontovereita. Aivan hullujakin juttuja sanasta sanaan kuin omasta elämästä. Joskus ihan oikeata tukea ja apua täältä saanut pahoina aikoina. Kiitos av <3
Jokin todella pitkä ketju, jossa jaettiin mustasukkaisten kumppaneiden sairaimpia aivoituksia (tai jotenkin niin se sanamuoto meni) oli kaikessa järkyttävyydessään aivan ihana. Kauhea, lohduttava ja omalla tavallaan lopulta ratkiriemukkaan hauska, kun niin monella kuulosti olleen aivan identtiset hullut kumppaneina. Jonkun mies oli kantanut vihasta puhkuen jääkaapin hankeen ja vaikka mitä päätöntä.
Tämä palsta on kyllä auttanut monta kertaa elämän karikoissa ja saanut vielä uskomaan ihmisten hyvyyteen!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt huomion, että täällä on usein viestejä, jotka kuvaavat kokemuksia, tunteita ja ajatuksia, joita minuun on usein projisoitu. Eri
Vierailija kirjoitti:
No minä olen tunnistanut kaverin kirjoituksen täällä, ei ollut muutellut yksityiskohtiakaan tarinastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole itselle tullut. Täällä on aika pieni mutta äänekäs vakikirjoittelijoiden porukka. Enemmän ihmiset täällä lukee kuin kirjoittaa.
Mistähän tällainen johtopäätös on vedettävissä, kun olemme kaikki anonyymejä lähestulkoon? Asia ei ole yhtä helposti ainakaan täällä todettavissa kuin jossain facen ryhmässä missä on 10000 jäsentä mutta vain muutama sama naama aina äänessä.
Minustakin aika mahdoton tietää kirjoittajien lukumäärää, semmoinen tunne että vaihtelee paljon ja aiheiden mukaan. Toisilla hyvin spesifit keskustelut esim ammateistaan. Nyt olleet työttömät opettajat hiljempaa, luin sitä ketjua uteliaana. Hyvähän se on että jokainen saa avata sanaista arkkuaan niin halutessaan.
Eiköhän ne monetkin aiheet ole ihan yleispäteviä. Ja en jaksa uskoa hetkeäkään, että kun joku kirjoittaa yksityiskohtaisesti jostakin asiasta, niin se koko tarina tarkasta henkilöineen on oikea. Asia on varmasti oikea, jos siihen vastauksia haluaa, mutta kaikki muu sen ympärillä keksittyä tunnistamisen välttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen tunnistanut kaverin kirjoituksen täällä, ei ollut muutellut yksityiskohtiakaan tarinastaan.
Vai olisiko ollut jonkun tunnistamattomaksi muuteltu tarina, joka sattui muuttumaan kaverisi tarinaksi?
Täällähän on ihan valtava määrä ihmisiä, osa ohimeneviä ja porukka vaihtuu jatkuvasti. Tokihan se mahdollista on, että joku tuttu kirjoittelee tänne ja sen jopa vielä tunnistaisikin, mutta melko epätodennäköistä. Ihmisille tapahtuu hyvin samanlaisia asioita ja he kokevat ne hyvin samalla tavoin, samaa lajia kun ollaan.
Minuakin on luultu monesti samassa ketjussa useammaksi eri ihmiseksi. Joillakin on joskus jopa skitsofreniaan viittaavia käsityksiä siitä, että he tietävät kuka kukin on.
Vierailijat ja kirjoittelijat ovat eri asia.