Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lihava voi pukeutua klassisesti mutta halvalla?

Vierailija
10.04.2023 |

Onko mahdoton yhtälö?
Tähän tyyliin
https://fi.pinterest.com/pin/582864376776629267/
Pituutta 178cm ja painoa 92kg sekä isot rinnat.
Paino ei putoa millään vaikka olisin syömättä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavikko-ihmisten teltta!

Vierailija
42/45 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile XXXXXXXL jätesäkkiä

Olisi mielenkiintoista kuulla ap:n koko. Itsellä nimittäin paino on sama ja housukoko viimeksi Cittarista M. Ostin kolmea eri mallia ja yksi oli kokoa s/m, kahdet kokoa M ja jo L olisi ollut todella iso. Joten tosiaankaan ei ole tarvetta turvautua säkkeihin, tuskin ap:nkaan.

Olisi mielenkiintoista nähdä, millaiset mielestäsi ovat hyvin istuvat housut. 92-kiloinen ei millään ole kokoa S/M, paitsi ehkä jossain merkissä millä on todella törkeä "vanity sizing"-mitoitus.

Niin. En kerta kaikkiaan voi mitään kokomerkinnöille ja esimerkiksi Lindexissä housukokoni on myös M. En osta kokolapun perusteella vaan sen perusteella, että housuissa on mukava olla. Minulla on vaatetusalan koulutus, että enköjän osaa kokoni valita.

Hyvin istuvat housut eivät saa olla liian kireät eikä niitä saa joutua kiskomaan koko ajan ylöspäin. Pitää olla hyvä liikkua, istua, mennä kyykkyyn jne. Sanomattakin on selvää, että vyötärön pitää olla oikean korkuinen. M-kokoiset housut olivat tämäntyyppiset.

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/lajitelma-40143290?variant=64384285…

Mutta asiaan. Itse pidän juuri tämäntyyppisistä housuista (mieluiten ilman näkyviä metalliosia). Minulla on mustia, ruskeita, tummansinisiä ja viininpunaisia, kesäksi valkoisia ja beigejä. Näihin sitten erilaisia yläosia; toppeja, viskoosi/pellava/silkki/puuvillapaitoja, neuletakkeja ja bleisereitä.

Olen itse vartalotyypiltäni Y eli rintava ja harteikas, lantio on suhteessa kapea. Olen kyllä löytänyt ihan istuvia bleisereitäkin, mutta silloin tällöin käyttänyt niitä muokattavana ompelijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cellbes, Zizzi.

Vierailija
44/45 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostaisin kenkiin ja laukkuihin. Jakut ja asusteet kirppiksiltä, muut vaatteet ketjuliikkeistä, Cittarissa tai jopa Tokmannilta saattaa löytyä jotain.

Vierailija
45/45 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä Ap kyllä ole kauhean lihava. Olin sun painoindeksiluvuissa vielä jokunen vuosi sitten, nyt koitan päästä niihin takaisin. Olen pitkä, kuten sinäkin.

25-30 kiloa ylipainoa. Aloittajan viestistä päätellen kyse ei ole lihasmassasta, vaan puhtaasta läskistä.  Tämä määrä vastaa siis noin 3 x 10 litran ämpäri puhdasta silavaa levitettynä vartaloon + poskiheltat ja leskenkyttyrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi