Mykät Tinder-mätsit?
Onko kuinkakin yleistä, että Tinder-mätsit eivät avaa keskustelua?
Käyn kerta-pari viikkoon Tinderissä ja minua rehellisesti ihmetyttää, että joku on saanut minusta mätsin useampi päivää sitten, mutta mitään keskustelua ei ole osannut avata. Joitain kuvakirjan kerääjiä? Olenko jo lähtökohtaisesti jollain "varasijalla" vai mistä on kysymys?
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on helppo ratkaisu. Jos saat mätsin, aloitat keskustelun. Jos toinen mätsää sut, annat hänen avata keskustelun.
Jos hänen hiljaiselonsa alkaa tympimään, poistat hänet. Ellei, niin annat hänen tippua vaan jonon hännille.
Muita kysymyksiä?
Tuolla tyylillä miehenä voit kyllä unohtaa 90% sut mätsänneistä naisista. Sieltä on harvemmin mitään keskustelun avausta tulossa.
Ts. panosta niihin itse mätsäämiisi tai unohda koko Tinder. 😁
Se on just noin. Joka viides tai kymmenes nainen avaa keskustelun saadessaan mätsin. Muut ovat mieluimmin hiljaa ja ajan saatossa vaikka poistavat mätsinsä ennemmin kuin ovat aloitteellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on helppo ratkaisu. Jos saat mätsin, aloitat keskustelun. Jos toinen mätsää sut, annat hänen avata keskustelun.
Jos hänen hiljaiselonsa alkaa tympimään, poistat hänet. Ellei, niin annat hänen tippua vaan jonon hännille.
Muita kysymyksiä?
Tuolla tyylillä miehenä voit kyllä unohtaa 90% sut mätsänneistä naisista. Sieltä on harvemmin mitään keskustelun avausta tulossa.
Ts. panosta niihin itse mätsäämiisi tai unohda koko Tinder. 😁
Se on just noin. Joka viides tai kymmenes nainen avaa keskustelun saadessaan mätsin. Muut ovat mieluimmin hiljaa ja ajan saatossa vaikka poistavat mätsinsä ennemmin kuin ovat aloitteellisia.
Heh. Et vain ole tarpeeksi kiinnostava. Ylitit kriteerin swaipataan oikealle, mutta et kuitenkaan siinä hetkessä ylitä mitään muuta kriteeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liikaa muitakin matcheja, eikä ehdi kaikille kirjoitella. Tämä ainakin itselläni syynä kun tinderiä käytin. En ehtinyt aloittaa keskusteluja, vastailin joillekin, jotka minulle kirjoittelivat. Ei ole aikaa tuntitolkulla viestitellä randomien kanssa, kun elämässä muutakin tekemistä.
Tämä. Miehet eivät oikeasti ymmärrä miten erilainen kokemus Tinder on naisille. Näen tykkäykset ja tälläkin hetkellä on melkein 2000 tykkäystä joita en millään ehdi edes käydä läpi kuin ehkä muutaman ylimpänä olevan illassa. Sieltä kun niitä matcheja tulee niin en ehtisi muuta elämässäni tekemään kuin viestittelemään Tinderissä jos jokaisen kanssa alkaisin jutulle. Minulla on kuitenkin vaativa työ, harrastuksia ja ystäviä joten en vietä kaikkia iltojani kirjoittelemalla Tinderissä.
Paljasta pintaa?
Ei yhtään paljasta pintaa. Eikä ole paljoa edes meikkiä kun en normaalistikaan paljoa meikkiä käytä. Olen ottanut linjakseni sen, että jos en kelpaa sellaisena kun oikeasti olen niin olen mielummin yksin. Miehille riittää että on hoikka ja perusnätti. Tärkeintä kuitenkin tuntuu olevan nimenomaan hoikkuus. Nykyäänhän on lähes joka miehellä vaatimuksena "liikunnallisuus" eli eivät kehtaa vaan suoraan laittaa, että toivovat hoikkaa naista. Olen myös hyväpalkkaisessa ammatissa ja ilmeisesti sekin on plussaa kun mies tietää etten ole hänen rahojen perässä (tai näin ainakin miespuoliset kaverit on kertoneet)
Hups, Olet perusnätti, hoikka, hyvässä ammatissa ja tunnut ihan fiksulta. Voiko silloin olla totta, ettei ole miestä? Miten selität asian?
Ja vaan 2000 tykkäystä. Joku ei nyt täsmää..
Voiks Tinderissä arvostella purkaantuneita mätsejä eli kun mätsi syystä tai toisesta purkaantuu, niin kirjoittaa sanallinen arvioi mätsistään?
Tyyliin:
Ei vastaa viesteihin.
Vastaa viesteihin useamman viikon viiveellä.
Oudot jutut.
Ghostasi.
Jne.
Helpoittais vähän valintaa, kun pääsis lukemaan muiden arvioita ja toisaalta vähentäis (omaakin) sikailua, kun se vois tulla/tulis muillekin julki.
Vierailija kirjoitti:
Voiks Tinderissä arvostella purkaantuneita mätsejä eli kun mätsi syystä tai toisesta purkaantuu, niin kirjoittaa sanallinen arvioi mätsistään?
Tyyliin:
Ei vastaa viesteihin.
Oudot jutut.
Ghostasi.
Jne.Helpoittais vähän valintaa, kun pääsis lukemaan muiden arvioita ja toisaalta vähentäis (omaakin) sikailua, kun se vois tulla/tulis muillekin julki.
Pitäis olla jokin vakiomuotoinen vastauspatteristo mistä vois valita.
Toki jos esim. olemassa olevien mätsien määrä olis julkinen tieto jo swaippaus-vaiheessa, niin saattaishan joku pohtia, että lähdenkö kilpailemaan noiden kymmenien/satojen muiden kanssa toisen rajallisesta ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin:
Ei vastaa viesteihin.
Oudot jutut.
Ghostasi.
Jne.Helpoittais vähän valintaa, kun pääsis lukemaan muiden arvioita ja toisaalta vähentäis (omaakin) sikailua, kun se vois tulla/tulis muillekin julki.
Toki jos esim. olemassa olevien mätsien määrä olis julkinen tieto jo swaippaus-vaiheessa, niin saattaishan joku pohtia, että lähdenkö kilpailemaan noiden kymmenien/satojen muiden kanssa toisen rajallisesta ajasta.
Tinderin ensisijainen tavoite ei voi olla, että saatetaan ihmisiä yhteen. Ensisijainen tavoite on saada ihmiset maksamaan sovelluksesta.
Jos esim. mykkiin mätseihin haettaisiin ratkaisua sovellusta muuttamalla, niin selkein ratkaisu on, että mätsin tultua sä et pysty ja sua ei pysty swaippaamaan oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, onko se sen matchin saaneen tehtävä laittaa viestiä? EIkös se ole sen tehtävä, joka ensimmäisenä swaippasi oikealle? Itselläni on tosin kokemus vain Facebook-deitistä. Siinä odotan, että joku minulle sydämen ensin painanut laittaa mulle viestiä, jos minä painan sydäntä takaisin. Hänhän ikäänkuin teki aloitteen.
Myöhemmässä vaiheessa tietenkin minäkin voin olla aloitteellinen, ja ehdottaa esim. tapaamista.
Tinder ei toimi noin, siellä kun ei näe kuka on "tehnyt aloitteen".
Aijaa, kiitos tiedosta. Jotenkin ajattelin, että homma toimisi niin että jos henkilö A swaippaa oikealle, ja henkilö B tekee saman hetken kuluttua, henkilö B:lle tulee heti tieto matchista. Henkilö A:lle tieto matchistä tulee oman reagointinsa jälkeen viivellä. Tästä voimme päätellä, että henkilö A oli aloitteellinen. Menikö päättelyni ihan metsään?
Meni.
Vierailija kirjoitti:
pervopena kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Mä laitan matcheja jonoon. Yksi kerrallaan käyn sitten läpi. Tähän voi mennä parisen viikkoa. Nyt on sellainen keissi että on kolmas kuukausi menossa joten voi olla että loput jäi jonoon. Mutta jos homma ei luistakaan niin siellä ne odottelee omaa vuoroaan.
Mä naisena poistelen parin viikon välein mykät mätsit. Jos mies ei ole aloitteellinen, niin se ei ole mun tyylinen. Muutenkin tinderissä tuntuu olevan porukkaa, jolla itsetunto on pohjamudissa. Ei mua kiinnosta olla osa jonkun korttikokoelmaa pönkittämässä sitä surkeaa itsetuntoa.
Goldia en enää ota, koska ihan yhtä työlästä oli kahlata niitä tuhansia tykkäyksiä läpi kuin swaipata menemään. Ja alkoi ahdistaa kun näin millaiset pervopenat oli antaneet mulle sydäntä. Ilmaisversiossa sitä ei saa koskaan tietää, koska en anna niille tykkäyksiä.
Lääh, lääh! Täällä yksi, joka kerää hyviä mallinkuvia netistä ja vaihtaa profiilia viikottain. Aijai mitä rohkeita kuvia naiset lähetteleekään, kun kokevat ison saaliin olevan liikkeellä!
Tinderissä ei voi lähettää kuvia.
Mutta tässä taas yksi muistutus, miksi heteronaisen ei kannata mennä lähellekään Tinderiä.
No ne ukot kerjää puhelinnroa heti kärkeen. Treffeille lähtö ei kelpaa eikä tinderin kautta viestittely. Mä poistan tuollaiset numeron vonkaajat. Mitä siitäkin tulisi, jos jakelisin numeroani kaikille sitä pyytäville. Ja miksi se tinder ei kelpaa viestittelyyn ennen treffejä? Tai miksi ei sitten voi vaan lähteä treffeille, jos tinder on alustana liian kökkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liikaa muitakin matcheja, eikä ehdi kaikille kirjoitella. Tämä ainakin itselläni syynä kun tinderiä käytin. En ehtinyt aloittaa keskusteluja, vastailin joillekin, jotka minulle kirjoittelivat. Ei ole aikaa tuntitolkulla viestitellä randomien kanssa, kun elämässä muutakin tekemistä.
Tämä. Miehet eivät oikeasti ymmärrä miten erilainen kokemus Tinder on naisille. Näen tykkäykset ja tälläkin hetkellä on melkein 2000 tykkäystä joita en millään ehdi edes käydä läpi kuin ehkä muutaman ylimpänä olevan illassa. Sieltä kun niitä matcheja tulee niin en ehtisi muuta elämässäni tekemään kuin viestittelemään Tinderissä jos jokaisen kanssa alkaisin jutulle. Minulla on kuitenkin vaativa työ, harrastuksia ja ystäviä joten en vietä kaikkia iltojani kirjoittelemalla Tinderissä.
Paljasta pintaa?
Ei yhtään paljasta pintaa. Eikä ole paljoa edes meikkiä kun en normaalistikaan paljoa meikkiä käytä. Olen ottanut linjakseni sen, että jos en kelpaa sellaisena kun oikeasti olen niin olen mielummin yksin. Miehille riittää että on hoikka ja perusnätti. Tärkeintä kuitenkin tuntuu olevan nimenomaan hoikkuus. Nykyäänhän on lähes joka miehellä vaatimuksena "liikunnallisuus" eli eivät kehtaa vaan suoraan laittaa, että toivovat hoikkaa naista. Olen myös hyväpalkkaisessa ammatissa ja ilmeisesti sekin on plussaa kun mies tietää etten ole hänen rahojen perässä (tai näin ainakin miespuoliset kaverit on kertoneet)
Hups, Olet perusnätti, hoikka, hyvässä ammatissa ja tunnut ihan fiksulta. Voiko silloin olla totta, ettei ole miestä? Miten selität asian?
Voi olla totta, jos on eronnut huonosta suhteesta. Mä en jaksanut marttyroivaa pullukkamiestä. Nyt etsin kaltaistani eli liikunnallista, normaalipainoista ja hyvällä itsetunnolla varustettua miestä. Vähempään en enää tyydy. Mieluummin olen sitten sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin:
Ei vastaa viesteihin.
Oudot jutut.
Ghostasi.
Tinderin ensisijainen tavoite ei voi olla, että saatetaan ihmisiä yhteen. Ensisijainen tavoite on saada ihmiset maksamaan sovelluksesta.
Jos esim. mykkiin mätseihin haettaisiin ratkaisua sovellusta muuttamalla, niin selkein ratkaisu on, että mätsin tultua sä et pysty ja sua ei pysty swaippaamaan oikealle.
Mikähän itku ja poru tosta syntyis?
Täpärästi riman ylittäneille naisille en viitsi laittaa ensimmäisenä viestiä. He saavat jäädä sinne yläriviin siltä varalta, että itse älyävät ehdottaa jotain helppoa ja hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä ehtisit sitten seurustelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin:
Ei vastaa viesteihin.
Oudot jutut.
Ghostasi.
No ei todellakaan. Hän on voinut olla kiireinen kirjoittamaan muille, ne oudot jutut voi olla toisen mielestä hyvät jutut. Kaikki ei sovi kaikille. Poista vaan mätseistä ja unohda, jos ei ollut sulle sopiva. Kuka jaksaa lukea katkeria valituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä ehtisit sitten seurustelemaan?
Olen eri mutta vastaan silti. Ihmisillä on erilaisia ajatuksia siitä minkä verran täytyisi nähdä. Tosi monet miehet vaikuttaa siltä kuin kuvittelisivat että se heidän laatimansa aikataulutus on joku yleismaailmallinen standardi. Esim sinä. Sinulla ilmeisesti on joku ajatus minkä verran täytyy ehtiä tapailla jos seurustelee? Mikähän tuo aikamäärä mahtaisi olla?
Itselläni on aikaa lähinnä viikonloppuisin. Joka toinen viikonloppu ilman lapsia. Satunnaisesti keskiviikko ja torstai-iltoina. Moni mies vetää herneet nenään eihän tuosta mitään tule. Kuitenkin siitä monen muun kohdalla tulee, eikä monilla miehilläkään ole tämän enempää aikaa. Jos seurustelu etenee siihen vaiheeseen että joskus muuttaa yhteen niin sitten tietenkin näkee enemmän, mutta alkuun näin. Ja tämä on ihan tavallista. Minusta on sen sijaan kummallista alkaa latelemaan ihmiselle tapailuvaiheen alussa sääntöjä miten paljon täytyy nähdä. Aikuisilla ihmisillä on yleensä elämässään vähän kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pervopena kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Mä laitan matcheja jonoon. Yksi kerrallaan käyn sitten läpi. Tähän voi mennä parisen viikkoa. Nyt on sellainen keissi että on kolmas kuukausi menossa joten voi olla että loput jäi jonoon. Mutta jos homma ei luistakaan niin siellä ne odottelee omaa vuoroaan.
Mä naisena poistelen parin viikon välein mykät mätsit. Jos mies ei ole aloitteellinen, niin se ei ole mun tyylinen. Muutenkin tinderissä tuntuu olevan porukkaa, jolla itsetunto on pohjamudissa. Ei mua kiinnosta olla osa jonkun korttikokoelmaa pönkittämässä sitä surkeaa itsetuntoa.
Goldia en enää ota, koska ihan yhtä työlästä oli kahlata niitä tuhansia tykkäyksiä läpi kuin swaipata menemään. Ja alkoi ahdistaa kun näin millaiset pervopenat oli antaneet mulle sydäntä. Ilmaisversiossa sitä ei saa koskaan tietää, koska en anna niille tykkäyksiä.
Lääh, lääh! Täällä yksi, joka kerää hyviä mallinkuvia netistä ja vaihtaa profiilia viikottain. Aijai mitä rohkeita kuvia naiset lähetteleekään, kun kokevat ison saaliin olevan liikkeellä!
Tinderissä ei voi lähettää kuvia.
Mutta tässä taas yksi muistutus, miksi heteronaisen ei kannata mennä lähellekään Tinderiä.
No ne ukot kerjää puhelinnroa heti kärkeen. Treffeille lähtö ei kelpaa eikä tinderin kautta viestittely. Mä poistan tuollaiset numeron vonkaajat. Mitä siitäkin tulisi, jos jakelisin numeroani kaikille sitä pyytäville. Ja miksi se tinder ei kelpaa viestittelyyn ennen treffejä? Tai miksi ei sitten voi vaan lähteä treffeille, jos tinder on alustana liian kökkö?
Oikein! Numeroa ei pidä antaa, eikä kotiosoitetta paljastaa.
Tinderissä poistettu osuma ei voi enää ottaa yhteyttä millään tavalla, ja lisäksi asiattoman profiilin voi antaa ilmi. Tämä tekee Tinderistä turvallisemman viestintätavan. Kannattaa pitää viestittely siellä, kunnes deitti alkaa käydä vähän tutummaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin:
Ei vastaa viesteihin.
Oudot jutut.
Ghostasi.
Ajattelet tätä ilmeisesti naisen näkökulmasta, että olisi kiva laittaa miehelle tuollaisia arvioita? Mutta mitäpä, jos mies laittaisi naiselle samanlaiset arviot?
Odotan että nainen aloittaa viestinnän. Silloin voi odottaa edes alkeellista keskustelua toisin kuin jos itse laittaa ekaviestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin:
Ei vastaa viesteihin.
Oudot jutut.
Ghostasi.
Ajattelet tätä ilmeisesti naisen näkökulmasta, että olisi kiva laittaa miehelle tuollaisia arvioita? Mutta mitäpä, jos mies laittaisi naiselle samanlaiset arviot?
Yhyy.
Kumpi tahansa voi ilmoittaa toisesta käyttäjästä sovellukselle, mutta vain niin kauan kuin osuma on voimassa. Jos sen poistaa, ei voi ilmoittaa.
Siksi huijariprofiili tai ahdistelija poistaa osuman heti, jos saa toisen houkuteltua muuhun sovellukseen.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että nainen aloittaa viestinnän. Silloin voi odottaa edes alkeellista keskustelua toisin kuin jos itse laittaa ekaviestin.
Hesarissa tänään: naisista 21% laittaa viestin osumalleen, miehistä 7%.
Ei voi voittaa, jos ei veikkaa.
Niin itsellänikin on. Ystävät jo vuosien takaa ja yksilölajin harrastus.