Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
¨No nyt kyllä kommentin heitti. :D
Kylmät väreet tulee muista versioista. Tästä pelokkaasta, varautuneesta kokeilusta ei kyllä.
Jannan karaokelinja vaan jatkuu. Jatkuuko myös Annan autotunetus?
Vierailija wrote:
¨No nyt kyllä kommentin heitti. :D
Kylmät väreet tulee muista versioista. Tästä pelokkaasta, varautuneesta kokeilusta ei kyllä.
Mulle tuli
Jos Yrjänä ei olisi tuolla mukana niin en tod jaksaisi katsoa tätä kautta.
Janna löysi oman tyylinsä. Voisin mennä keikalle, jos biisit olisivat tätä.
Ei tänne saa kirjoittaa mitään.
Ihmettelen tuota Jannan hehkutusta pöydän ääressä. Ihan karaokea ainakin tänne kotikatsomoon. Muutenkin päivä oli esityksiltään tylsä. Yksikään ei, edes Ellinoora, sykähdyttänyt.
Loppukevennys sai hyvälle mielelle, Miikan takelteluilla.
Ei saa kirjoittaa että tolla yhdellä on liikaa karvaa joka pitäisi poistaa.
Ei kantsis lähteä skabasmasn Vickyn kanssa niillä biiseillä jotka sopii Vickylle täydellisesti ja omista tehnyt täydellisen version. Ei onnistu, jää varjoon. Niin kävi Jannalle.
Mukana näköjään Katri Helena from hell.
Yrjänän esitys on hypnoottinen. Kylmät väreet juoksee päästä varpaisiin.
Kiva että lauletaan muitakin kuin pelkkiä radiohittejä,yrjänä ja hynynen. Ehkä joku muukin vielä.veikkaan kyllä että ”nuoriso” laulaa niitä radiohittejä.
Upea Yrjänä! Ylimaallista, vei jonnekin ihan muualle.
Yrjänän versio ja kokovartalokylmikset. Toi biisi tunnetaan tän jälkeen Akin biisinä.
Miten mä en päässyt tuohon Akin vetoon yhtään sisälle? Tylsä, ponneton ja epävireinen.
Anna vois jo pitää naamansa muualla!! Joka paikassa näyttelemässä itseään. 🤮
Voi nyt kirkkovene🤬 Paras mulle biisi pilattu aivan totaalisesti.
Modernisoitu versio Jannalta "Oon voimissain".