Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Levy-yhtiö maksanut että tulee noita tuntemattomia nuoria artisteja tonne vierailemaan ja saa näkyvyyttä. Nää Ahtit ja Pehmoainot.
Onko tuo joku nelivuotias? Outo piipittäjä.
Mikä ihmeen hörselö Ellinooralla on päällä.
Pehmo-Aino kuulostaa siltä, kuin olisi oppinut hiljattain puhumaan
Tää on jotenkin väsähtänyt ohjelma. Huonoja versioita biiseistä suurin osa ja väkisin kehuvat toisiaan kun eivät kehtaa haukkuakaan.
Robinin versio oli kuin 2000 luvun tyyliä.
Upea versio ja Robin on eniten miellyttänyt mua tässä kaudessa. Jokainen Robinin biisi tähän mennessä tässä ohjelmassa on miellyttänyt itseäni ja oon tykännyt kuunnella niitä versioita useampaan kertaan.
M30
Pehmo-Aino ja Ellinoora yhdessä, voi mikä suloisuus. Vähän tirahti kyyneltä silimäkulumaan tämmöisellä viiskymppiseltä kyynikoltakin.
En paljon nolompaa asiaa tiedä kuin Suomiräppi!
Onpa tämä hätä-Miikka muuttunut paljon kymmenessä vuodessa, ei olisi meinannut tunnistaa noista vanhoista videoista. Pyöristynyt tosi paljon.
Oon Virve fani mut täytyy sanoa, et todella outo stailaus.
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiö maksanut että tulee noita tuntemattomia nuoria artisteja tonne vierailemaan ja saa näkyvyyttä. Nää Ahtit ja Pehmoainot.
Ei ne kyllä mitään tuntemattomia ole kun kuuntelijamääriä katsoo. Ehkä sulle tuntemattomia.
Pidän siitä, miten positiivisesti ja kannustavasti tämän kauden artistit suhtautuvat toistensa tarinoihin ja esityksiin. Varsinkin A. W., Hynynen, Ellinoora ja Hätä-Miikka. Myös Janna on paljon lämpimämpi persoona, mitä alunperin kuvittelin.
Robinin versiot tänä vuonna on ollu jopa parempia kuin aiemmalla kaudellaan. Toki on varttuneempikin.
A. W. :n feattaaja on kuin nuori Mariska. Selvästi tää räppiskene ei ole Yrjänän heiniä.
No mikä se tuo sössöttäjä on...
Niin kenes versio tää onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Oon Virve fani mut täytyy sanoa, et todella outo stailaus.
Mä taas katsoin että kivaa vaihtelua.
Tylsin jakso ikinä. Karseeta.