Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Onni, että Ellinoora on kuin pirskahtelevaa kuoharia edes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Hanna Pakarinen ole tuolla ollut?
Niin, kun hänen hittinsä soivat niin paljon radiossa ja ovat kaikille tuttuja. 🤣
Kyllä Hannalla on ollut hittejä, vaikkei nyt ihan viime vuosilta olekaan. Mutta tänäkin vuonna on yksi uusi biisi saanut soittoaikaa tietyillä radiokanavilla. On tuolla ollut useampikin artisti, joiden tuotannosta en itse ole tiennyt yhtäkään biisiä tai vain tyyliin yhden tai kaksi, mutta silti on ollut mielenkiintoista tutustua heihin.
Hannaa myös on kysytty ohjelmaan, mutta joutui kieltäytymään kun lapsi oli syntymässä samaan aikaan. Siksi oli Vain Elämää -rumpalikin eri sinä vuonna. Hannalla olisi paljon annettavaa ohjelmaan. Muut artistit voisivat valita hänen tuotannostaan sekä englannin- että suomenkielisiä biisejä, poppia tai rokimpaa. Tai vaikka jotain Hannan levyttämästä Carola-tuotannosta. Kerran on ohjelmassa jo esitetty (hitti)biisi, jota Hanna on ollut mukana kirjoittamassa.
Hanna itse taas on taitava ja monipuolinen laulaja ja hyvä versioimaan muiden biisejä. Persoonana välitön. Näkisin hänet mielelläni tuolla, ja mieleen tulee myös muutama muu kiinnostava naisartisti, jotka eivät tuolla ole olleet. Samojen jatkuvaa kierrätystä en ymmärrä, kun uusiakin vielä löytyisi.
Onko Ellinoora ollu lyhyemmän aikaa julkisuudessa kuin Anna ja saanut silti enemmän näkyvyyttä maailmalla? Kuten tuo yhteisbiisi Ed Sheranin kanssa ja tuo
Mestarit-kiertue?
Harmittaakohan Annaa, kun häntä ei oo kyselty kyseisenlaisiin proggiksiin. 🤔
Olisi ollut kiinnostavaa kuulla miksi siihen Ed Sheeranin biisiin haluttiin joku suomalainen? itse Edkö hslusi vai miten? Ja miksi juuri Ellinooraa kysyttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Hanna Pakarinen ole tuolla ollut?
Niin, kun hänen hittinsä soivat niin paljon radiossa ja ovat kaikille tuttuja. 🤣
Kyllä Hannalla on ollut hittejä, vaikkei nyt ihan viime vuosilta olekaan. Mutta tänäkin vuonna on yksi uusi biisi saanut soittoaikaa tietyillä radiokanavilla. On tuolla ollut useampikin artisti, joiden tuotannosta en itse ole tiennyt yhtäkään biisiä tai vain tyyliin yhden tai kaksi, mutta silti on ollut mielenkiintoista tutustua heihin.
Hannaa myös on kysytty ohjelmaan, mutta joutui kieltäytymään kun lapsi oli syntymässä samaan aikaan. Siksi oli Vain Elämää -rumpalikin eri sinä vuonna. Hannalla olisi paljon annettavaa ohjelmaan. Muut artistit voisivat valita hänen tuotannostaan sekä englannin- että suomenkielisiä biisejä, poppia tai rokimpaa. Tai vaikka jotain Hannan levyttämästä Carola-tuotannosta. Kerran on ohjelmassa jo esitetty (hitti)biisi, jota Hanna on ollut mukana kirjoittamassa.
Hanna itse taas on taitava ja monipuolinen laulaja ja hyvä versioimaan muiden biisejä. Persoonana välitön. Näkisin hänet mielelläni tuolla, ja mieleen tulee myös muutama muu kiinnostava naisartisti, jotka eivät tuolla ole olleet. Samojen jatkuvaa kierrätystä en ymmärrä, kun uusiakin vielä löytyisi.
Oliko tää rumpali siis Hannan mies? Siis joku tuosta Vain Elämää-yhtyeestä?
Annalla eilen hiukset ja meikit ihan kuin Mariskalla kun oli vain elämäässä, yleensä en mitään huomaa mut nyt täys kopio mikä pisti heti silmään.
Vierailija kirjoitti:
Onni, että Ellinoora on kuin pirskahtelevaa kuoharia edes!
Ellinoorasta tulee mieleen höttöinen vaahtokarkki. 🍬
Vierailija kirjoitti:
Kumpi biisi oli aiemmin, Pyhä Madonna vai Pyhä Erika? Yonan versio Pyhästä Erikasta oli kyllä upea viime kaudella.
Ellinooran Viimeinen romantikko -albumi on julkaistu syyskuussa 2021.
Erika Vikmanin toistaiseksi ainoa albumi taas elokuussa 2021, eli hyvin hyvin samaan aikaan on julkaistu nuo levyt, joilta kyseiset biisit löytyvät. Sitähän ei varmaan kukaan muu tarkkaan tiedä, milloin kumpikin biisi on kirjoitettu, kuin asianomaiset, eli Ellinoora ja Erikan biisintekijät.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiinnostavaa kuulla miksi siihen Ed Sheeranin biisiin haluttiin joku suomalainen? itse Edkö hslusi vai miten? Ja miksi juuri Ellinooraa kysyttiin?
Eikös siihen samaan biisin kysytty muistakin maista omat versiot,joita sit soitetaan radiossa siellä mistä ovat. Näin saa kotimainen artisti nostetta ja ulkomainen enemmän radiosoittoja. Win-win.
On ollut tylsä kausi. Varsinkin kun niitä tarinoita on vähennetty ja keskitytty toinen toistaan surkeampiin versioihin enimmäkseen huonoista biiseistä. Yllättäen Hynynen on yllättänyt positiivisesti. Olen ollut joskus keikalla, jossa hän oli kännissä ja huusi vain alapääjuttuja ja jäi tosi huono vaikutelma koko bändistä. Ehkä vaimonsa on tasapainottanut tyyppiä matkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Robinille ois voinu sopia pyhä Madonna myös. Voin kuvitella miten paljon kaikenlaista herjaa ja myös ahdistelua ulkonäkönsä puolesta on saanut jo ihan nuorena poikana. Mutta en tiedä osataanko miehen avautumista aiheesta ottaa vieläkään kuin uhriintumisena.
Tämä on niin totta!! Robin on niin hyvännäköinen ja pienenä oli tosi söpö. Itselle on silti tullut hänestä käsitys että on tosi järkevä ja tasapainoinen ihminen, jos/kun on joutunut jotain herjaa tai ahdistelua kokemaan, on pystynyt ne käsittelemään ja jättämään omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora on Suomen Adele
Sukupuoli lienee ainoa yhdistävä tekijä. Toisella on sekä ääntä, että karismaa. Toisella ei.
Tuntuu että tässä on nykyään lähes pelkästään sitä pöydässä istumista. Ennen kuvattiin enemmän muutakin. Nykyään ei kuvata aamuakaan ollenkaan, vaan mennään suoraan lounaalle.
Sairaan hyvä toi Hynysen eilinen biisi. Kuuntelen repeatina. Joku biisi tosi samanlainen ei tuu heti mieleen mut oisko jotain samaa kuin tuo elan koivuissa, no eipä ihme tietty.
Vierailija kirjoitti:
Sairaan hyvä toi Hynysen eilinen biisi. Kuuntelen repeatina. Joku biisi tosi samanlainen ei tuu heti mieleen mut oisko jotain samaa kuin tuo elan koivuissa, no eipä ihme tietty.
Tuonelan koivut siis tulee mieleen ainakin
Katon nyt tätä ellinoora jaksoa, tuntuu pahalta kun hän selittää että jos rakastaa jotain tyyppiä ja tulee bänksit niin rakastaa sitä vielä 10 v päästä. Ja hän toisessakin biisissä puhuu kuolemasta. Kuoleman lopullisuuksia alkaa ymmärtämään kun läheisiä lähtee ja ikää tulee tarpeeksi. Ellinoora on niin nuori ettei ymmärrä että kun on 50+ niin niitten poikaystävien nimiä ei edes muista. Tämä mun kannanotto liittyy siihen että tekevätkö nuoret itsemurhia kun kuuntelevat näitä sanoituksia?
Vierailija kirjoitti:
On ollut tylsä kausi. Varsinkin kun niitä tarinoita on vähennetty ja keskitytty toinen toistaan surkeampiin versioihin enimmäkseen huonoista biiseistä. Yllättäen Hynynen on yllättänyt positiivisesti. Olen ollut joskus keikalla, jossa hän oli kännissä ja huusi vain alapääjuttuja ja jäi tosi huono vaikutelma koko bändistä. Ehkä vaimonsa on tasapainottanut tyyppiä matkan varrella.
Itse en ole Hynystä nähnyt keikalla ihan törkeässä kunnossa, ja vaikka jonkuin mauttoman vitsin joskus heittänyt, niin pääosin suht asiallista toimitusta on ollut. Mut joo, ikääntyminen ja uusi vaimo ovat kyllä tasoittaneet häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen säkeistön aikana, mulle tuli vahvat Tuomari Nurmio vibat.
Vierailija kirjoitti:
Katon nyt tätä ellinoora jaksoa, tuntuu pahalta kun hän selittää että jos rakastaa jotain tyyppiä ja tulee bänksit niin rakastaa sitä vielä 10 v päästä. Ja hän toisessakin biisissä puhuu kuolemasta. Kuoleman lopullisuuksia alkaa ymmärtämään kun läheisiä lähtee ja ikää tulee tarpeeksi. Ellinoora on niin nuori ettei ymmärrä että kun on 50+ niin niitten poikaystävien nimiä ei edes muista. Tämä mun kannanotto liittyy siihen että tekevätkö nuoret itsemurhia kun kuuntelevat näitä sanoituksia?
Kyllä minulla jostain vakavammista jutuista toipuminen on vienyt sen kymmenisenkin vuotta. Ehkäpä siksi olenkin ikisinkku.
Ja jotkut laittaneet kaverinsa ja perheensä kehumaan... On tää niin valju kausi! AW Yrjänä, Hynynen ja Rosti nyt ovat pitkän linjan artisteja kyllä ja Ellinoora on lunastamassa paikkaansa. Mutta lisäksi ois tarvittu kyllä pari oikeasti kovaa nimeä tähän.