Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Vierailija kirjoitti:
Robinille voisi tehdä hyvää pieni irtiotto julkisuudesta. Aikaa itselle ja aikuisen Robinin ja artisti-imagon löytämiselle. Sen jälkeen hän voisi halutessaan tehdä komean paluun ja löytää myös uutta yleisöä.
Nyt hän vaikuttaa olevan vähän hukassa - komea ja kohtelias nuori mies kyllä, mutta jotenkin sen teini-ikäisen Robin-ilmiön vanki. Se, mikä oli söpöä ja huikeaa 15-vuotiaalta, ei vain enää toimi kymmenen vuotta myöhemmin. Jos hän maailmallekin mielii artistina, niin syvyydestä ja särmästä ei olisi siellä ainakaan haittaa.
Kyllä Robinilla on sitä maailmanmenoa jo ollutkin. Ja erilainen tyylikin. Siksi ihmettelinkin, onko ko. Vain elämää joku vanha ohjelma, kun hän näytti taas teini-idolilta.
Tosin ei se kiltin kohteliaan pojan perusluonne sieltä mihinkään lähde, vaikka maailmanmusaa maailmalla tekeekin. Ja toimii kyllä minusta hänen luonteensa vanhemmallakin. Leuhkoja artisteja ym. on maailmassa jo riittämiin.
A.W. Yrjänän lauluääni on kyl ihanaa kuunneltavaa. Menee ihan kylmikset.
Muutenhan tätä ei tarvitse katsoakaan kuin Hynysen ja Virve Rostin jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tosi moni kuvailee Anna Puuta ja nämä sanat toistuvat usein: leuhkan oloinen, teennäinen, itsekeskeinen, laskelmoiva, feikki, dominoiva, jne. Mitähä mieltä hän on julkisuuskuvastaan?
Anna on kuulemma oikeasti erittäin lämmin ihminen.
Mutta sain kyllä itsekin sen kuvan, ettei hän osannut oikein asennoitua ilmiselvästi huonoihin tulkintoihin kappaleistaan, ja vaikutti ajattelevan jonkun rokkireijon esityksestä, että itse hän laulaa kyllä paremmin. Niin kuin kyllä laulaakin.
Tosin sanoi minulle hiljattain yksi 80-vuotiaskin, ettei hän voi sietää Anna Puuta ja ettei hän osaa lainkaan laulaa ja että Anna Puu luulee olevansa joku suuri taiteilija. Ihmettelin kovasti. 😂 Jostain syystä hän herättää suurta kritiikkiä, näköjään ihan vauvasta vaariin.
Miten nuo Robin ja Miikka kuulee mitään noista lauluista kun molemmilla on tulpat korvissa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Tykkäsin kyllä Jouninkin äänestä. 🤗
Edellisestä kaudesta poiketen, tulee taas katsottua toiseenkin kertaan jaksot.
Seuraavalle kaudelle haluaisin: Martti Syrjän, Anna Erikssonin<3, Jannika B, Portion boys(vaikka se laulaja tai räppäri :D), Tarja Turunen ja vaikka Käärijän :D Tai Teräsbetonin laulajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tämä korkeakoulutettu (tuli tälläkin kertaa todella selväksi, että kouluja on käyty) ihminen olla käytökseltään noin tökerö?!!
Virve Rosti ei mitenkään peittele ikäänsä, eikä tarvitsekaan, mutta tämän A. Puun piti silti jostain syystä vahvasti alleviivata monella kommentilla ikäasiaa. Ja ikään kuin ylemmyydentuntoisesti vielä.
Voi kun tuosta omahyväisestä, itseään täynnä olevasta teeskentelijästä jo päästäisiin. Mielellään ei enää Voiceen, ei enää Vain elämään, ei enää mihinkään pilaamaan muuten hyviä konsepteja!
Minä ihmettelin miksi Anna sanoi Virvelle, että miten tuossa iässä voi olla vielä tuollainen ääni, ihan kuin Virve olisi joku 80v...
Jännä miten ihmiset tulkitsee sanomiset nii eri tavoin. Itse ymmärsin tämän täysin kehuna, hän arvostaa Vickyn lähes 50v kestänytttä uraa ja ihmettelee mite ääni voi edelleen olla niin hyvä, vaikka artistin elämä on rankkaa äänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinille voisi tehdä hyvää pieni irtiotto julkisuudesta. Aikaa itselle ja aikuisen Robinin ja artisti-imagon löytämiselle. Sen jälkeen hän voisi halutessaan tehdä komean paluun ja löytää myös uutta yleisöä.
Nyt hän vaikuttaa olevan vähän hukassa - komea ja kohtelias nuori mies kyllä, mutta jotenkin sen teini-ikäisen Robin-ilmiön vanki. Se, mikä oli söpöä ja huikeaa 15-vuotiaalta, ei vain enää toimi kymmenen vuotta myöhemmin. Jos hän maailmallekin mielii artistina, niin syvyydestä ja särmästä ei olisi siellä ainakaan haittaa.
Kyllä Robinilla on sitä maailmanmenoa jo ollutkin. Ja erilainen tyylikin. Siksi ihmettelinkin, onko ko. Vain elämää joku vanha ohjelma, kun hän näytti taas teini-idolilta.
Tosin ei se kiltin kohteliaan pojan perusluonne sieltä mihinkään lähde, vaikka maailmanmusaa maailmalla tekeekin. Ja toimii kyllä minusta hänen luonteensa vanhemmallakin. Leuhkoja artisteja ym. on maailmassa jo riittämiin.
Ei kai aikuistuminen ja syvempi persoona leuhkaa luonnetta tarkoita, tai sitä että pitäisi lakata olemasta kiltti ja kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tosi moni kuvailee Anna Puuta ja nämä sanat toistuvat usein: leuhkan oloinen, teennäinen, itsekeskeinen, laskelmoiva, feikki, dominoiva, jne. Mitähä mieltä hän on julkisuuskuvastaan?
Mutta sain kyllä itsekin sen kuvan, ettei hän osannut oikein asennoitua ilmiselvästi huonoihin tulkintoihin kappaleistaan, ja vaikutti ajattelevan jonkun rokkireijon esityksestä, että itse hän laulaa kyllä paremmin. Niin kuin kyllä laulaakin.
Tosin sanoi minulle hiljattain yksi 80-vuotiaskin, ettei hän voi sietää Anna Puuta ja ettei hän osaa lainkaan laulaa ja että Anna Puu luulee olevansa joku suuri taiteilija. Ihmettelin kovasti. 😂 Jostain syystä hän herättää suurta kritiikkiä, näköjään ihan vauvasta vaariin.
Luulisi, että Anna on saanut nöyryyttä viettäessään lapsuutta Pohjois-Karjalassa, Outokummussa. Niillä seuduilla ei perinteisesti olla leuhkoja.
En mä saa Annasta ainakaan yhtään ylpeää ja leuhkaa kuvaa. Mun mielestä ihan ystävällinen ja kaunis, kaunisääninen artisti.
Vierailija kirjoitti:
En mä saa Annasta ainakaan yhtään ylpeää ja leuhkaa kuvaa. Mun mielestä ihan ystävällinen ja kaunis, kaunisääninen artisti.
Enemmän Ellinoora mun mielestä näyttää katsovan muita nenänvarttaan pitkin.
Annallakin alkaa ikä näkymään kasvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Linnuton puu on kyllä jotenkin valmiiksi ihan CMX-kamaa, sävel, sanat ja tunnelma. Miten onkin löytynyt A.W:lle noin täydellisesti sopiva biisi juuri Anna Puun tuotannosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että Anna on saanut nöyryyttä viettäessään lapsuutta Pohjois-Karjalassa, Outokummussa. Niillä seuduilla ei perinteisesti olla leuhkoja.
Paljon tuntuu Anna Puu ammentaneen sieltä parin vuoden mittaiselta Chilen reissultaan. Siellä varmaan ollaan paljon itsevarmempia kuin Suomessa. Ehkä sieltä on jäänyt häneen tietty vahvuus.
Samaa on nähtävissä kaima Anna Abreussa, jonka rohkeus ja itsevarmuus on varmasti peräisin Portugalista.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia mitä Yrjänän päivänä kuullaan? Klipissä näkyikin jo, että Virve esittää Linnunradan, joidenkin on pakko mennä sieltä mistä aita on matalin ja valita Ruoste ja Pelasta Maailma. Sitten jää neljä ylläriä kun "pakolliset" on hoidettu pois alta.
Hynynen vetää tietenkin Vapaus johtaa kansaa.
Yrjänän esiintymistapa on outo. Ääni on syvä ja vahva, mutta tulkintaa ei juuri ole. Hän enemmänkin puhuu ja lausuu laulun läpi.
Tässä tavassa voi olla jotain suomalaiselle tärkeää, mutta silti vaikka joku Loirikin eläytyy enemmän tulkintaansa. Yrjänällä on usein joku käsijarru päällä, johon on kirjoitettu: "Varo liikaa tunteellisuutta!"
Yllätyin myös siitä, että hän on vasta 56-vuotias. Hän voisi olla 65 olemukseltaan.
Ellinoorakin käyttää perus LV-puhdistusaineita ja rasvoja. 👍