Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Ärsyttää kun musiikki ja laulu paranneltu studiossa.
Siis mä itse yllätyin miten vähän biisejä anna puu on itse kirjoittanut ja sitten kuitenkin itku silmässä rääytään muille kuinka henkilökohtainen tämä ja tämä kappale on hänelle. Eikä vahingossakaan antanut kunniaa laulujen sanottajille mikäli sattui olemaan joku muu kuin itse.
Nyt sentään jäi sanomatta suhteet menevät päällekkäin kun oli puhetta ajasta, jolloin Jukka ja anna pelehtivät puolisoidensa selän takana :-D
Artistien omien versioiden vuoksi parhaita kauden aloitusjaksoja Vain elämää -sarjassa, paitsi että lopun duetto jäi vajaaksi. Kiinnostavaa koska Anna Puu oli veikannut jonkun esittävän kappaleen vai muistanko väärin?
Muuten Anna Puun kappaleet olivat upeita, olkoon tekijänä joku muu tai hän.
Kaikki suoriutuivat erinomaisesti. Virve Rosti oli vähemmän omaperäinen kuin muut mutta vahva omassa tyylissään. Ehkä kappaleen sävelkorkeus kertosäkeessä ei ollut niin mahtava kuin muuten olisi voinut olla.
Janna joutui keskittymään pianoon mutta pääsi sitten vauhtiin kappaleen kuluessa.
Hätä-Miikan esityksessä oli upea rytmi ja hienosti rakennettu versio.
Robin pääsi eroon UMK:n tyttö-hehkutuksesta ja kuulosti aidommalta.
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut, että niitä solmuvärjättyjä paitoja olisi esitelty jaksossa vähän paremmin. Nyt jäi vähän epäselväksi mikä paita oli kenenkin tuotos ja mitä taiteilijat itse tykkäsivät niistä.
Eihän niistä näkemäni perusteella tullut edes monella solmuvärjättyjä vaan tasaisia. Mieluummin keskitytään ohjelmassa musiikkiin.
Onko tää jo alkanut? Ei ole paljon mainostettu. Ja kaikki on jo ennestään olleet ohjelmassa?
Jos ei Anna Puu vedä CMX:n Puuvertausta niin petyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että Anna on saanut nöyryyttä viettäessään lapsuutta Pohjois-Karjalassa, Outokummussa. Niillä seuduilla ei perinteisesti olla leuhkoja.
On ilmeisesti unohtunut lapsuuden osalta muu kuin se, että HÄN ON ASUNUT CHILESSÄ. Omien puheidensa perusteella oon luullut, että siellä on asuttu koko lapsuus kun muuta ei ikinä edes mainita.
Olen myös saanut käsityksen että Anna olisi asunut Chilessä koko elämänsä alkupuolen, mutta internetin mukaan hän on ollut siellä isänsä työn vuoksi 2 vuotta 12-14 vuoden ikäisenä. Eli vähän on värikynää tässäkin..
Vierailija kirjoitti:
Kauheita rääsyjä Robinilla. 🙈
Ei mun mielestä..
Mutta Elämä lapselle-konsertissa oli Viivin vierellä todella komea tummassa puvussaan. Oli vieläpä istuva puku, hoikka pitkä siluetti, eikä sellainen liian leveä ja tilava. Robinin voisi pitää istuvia vaatteita enemmän. Ja pukuja. Kapeita, istuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että Anna on saanut nöyryyttä viettäessään lapsuutta Pohjois-Karjalassa, Outokummussa. Niillä seuduilla ei perinteisesti olla leuhkoja.
On ilmeisesti unohtunut lapsuuden osalta muu kuin se, että HÄN ON ASUNUT CHILESSÄ. Omien puheidensa perusteella oon luullut, että siellä on asuttu koko lapsuus kun muuta ei ikinä edes mainita.
Olen myös saanut käsityksen että Anna olisi asunut Chilessä koko elämänsä alkupuolen, mutta internetin mukaan hän on ollut siellä isänsä työn vuoksi 2 vuotta 12-14 vuoden ikäisenä. Eli vähän on värikynää tässäkin..
12-14 v on merkittävä ikäkausi elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vicky Rostin ääni se vaan kantaa vuodesta toiseen hyvin. Hänellä on tosiaan omanlainen soiva vibra(attori) äänessään.
On myös vieläkin kaikkien vuosien jälkeen livenä erittäin hyvä ja ääni soi vahvasti.
Kyllä! Vickyllä on upea, yhtä aikaa herkkä ja voimakas, täysin omaperäinen ääni. Tuolla äänellä kun olisi saanut paremmat biisit laulaakseen, enemmän rockimpaa kuin se iskelmätyyli, mihin hänet kuten kaikki muutkin suomalaiset naisartistit tungettiin aiemmin ja osittain nykyäänkin. Jokus Sata salamaa iskee tulta - huh mikä kammottava iskelmä, Vickyn äänen rääkkäystä, pyntättyyn kasarikiharaan pakottamista, kun aidompi ja alkuperäisempi Vicky olisi ollut kiinnostavampi. Vickyn Anna-biisin tulkinnasta en juurikaan tykännyt, mutta odotan innolla muita tulkintoja, mm. Yrjänän ja Hynysen biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Janna voisi olla Suomen Lady Gaga, jos saisi jostain rohkeuden tehdä överimmin juttuja. Lahjoja kyllä olisi.
Jannalla olisi kyllä potentiaalia vaikka mihin - sekä ääntä että ulkonäköä - jos vain olisi itseluottamusta enemmän. Moni keskinkertaisuus puskee eteenpäin ja esille vahvalla itsetunnolla, toisaalta moni lahjakas jättäytyy sivuun heikon itseluottamuksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän hän itsekin sanoi ohjelmassa asuneensa 2 vuotta Chilessä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia mitä Yrjänän päivänä kuullaan? Klipissä näkyikin jo, että Virve esittää Linnunradan, joidenkin on pakko mennä sieltä mistä aita on matalin ja valita Ruoste ja Pelasta Maailma. Sitten jää neljä ylläriä kun "pakolliset" on hoidettu pois alta.
Hmmm. Yrjänällä kuten myös Hynysellä on niin paljon materiaalia mistä hämmentää, mutta sanotaan nuo tuohon lisäksi.
-Minun sydämeni on särkynyt
Hynynen vetää "kivisen kirjan"
-Vallat ja väet
-Surumurhaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virven ääni, raakku
Siis laulaa upealla äänellä - ei honota tai kimitä nenään pikkutytön äänellä (kuten muut).
Juuri näin. Pikkutyttösoundia kuulee rasittavuuteen asti: Anna Puu, Vesala keskenään hyvin samanääniset. Molemmat nelikymppisiä ääneltään tenavatähtiä. Tenavatätejä?
Persoonallinen ääni taas on Anna Abreulla, Jannalla ja Ellinooralla. Elli Haloon äänessä ja tyylissä tökkii jokin: tekorock, iso haloo tyhjästä...
Vierailija kirjoitti:
Jos on laulaja, ammatin luonteeseen kuuluu julkinen arvostelu. Jos sitä ei kestä, on väärällä alalla. Eihän Olli Lindholmkaan osannut laulaa tuon taivaallista, kun taas esim. Ismo Alanko laulaa pääsääntöisesti puhtaasti.
Ihmisinähän uuden kauden popparit ovat todella miellyttäviä ja ensimmäinen jakso lupaa hyvää.
Ismo Alanko laulaa puhtaasti? Epävireisempää ääntä saa kyllä etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virven ääni, raakku
Siis laulaa upealla äänellä - ei honota tai kimitä nenään pikkutytön äänellä (kuten muut).
Juuri näin. Pikkutyttösoundia kuulee rasittavuuteen asti: Anna Puu, Vesala keskenään hyvin samanääniset. Molemmat nelikymppisiä ääneltään tenavatähtiä. Tenavatätejä?
Persoonallinen ääni taas on Anna Abreulla, Jannalla ja Ellinooralla. Elli Haloon äänessä ja tyylissä tökkii jokin: tekorock, iso haloo tyhjästä...
Persoonallisten naisartistien joukkoon kuuluu ehdottomasti myös Behm.
Jannan iso-isoisä oli italialainen muusikko Michele Orlando.
Vierailija kirjoitti:
Jannan iso-isoisä oli italialainen muusikko Michele Orlando.
Äiti-Maaritin vai Isä-Samin puolelta? En näe kummassakaan heissä italopiirteitä. Ja oletin, että Jannankin tummat piirteet on värjätty/tatuoitu.
Tuli sama tunne !