Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2023

Vierailija
10.04.2023 |

Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2759)

Vierailija
2661/2759 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti vihje osio.

Älykännykkää ei pitäisi luovuttaa alle 16 vuotiaalle..

Vierailija
2662/2759 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jäbä olis voinut laulaa vaan koko jakson ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/2759 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toi jäbä oli?

Vierailija
2664/2759 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, saiko joku ylös tuon viimeisen, upean, laulajan nimen?

Vierailija
2665/2759 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, saiko joku ylös tuon viimeisen, upean, laulajan nimen?

Gabriel Kivivuori Sereno

Vierailija
2666/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabrielista tulee vielä suuri artisti maassamme. Noin nuorena jo tulkinta tuolla tasolla. 

Vierailija
2667/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea päätös tälle kaudelle, erittäin kaunis ja tasapainoinen/hallittu esitys.

Mun suosikit tällä kaudella: AW, Hynynen, Robin ja Ellis.

Vierailija
2668/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janna 🙄 Gasellien biisistä tehty ruikutusversio oman elämän vaikeudesta ja sitten nyyhkittiin Jannan koulukiusaamista. Mitäpä lasten kärsimyksistä Jannan kokemuksien ja paineiden rinnalla.

Hyvä kommentti. Jannasta on tänä ohjelman aikana huomannut et jotenkin se kiertää ihan kaiken itseensä. Joka kerta,koko ajan.  En tykkää.

Vierailija
2669/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjänä ja Ellinoora ja Hynynen. Ihania.

Vierailija
2670/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen tätä just. Mitä hemmetiiä toi Janna ajattelee, tekee biisin itestään kun aiheena on huonosti voivat lapset.  Voihanvee, sanon minä. Aiempi kommenttini osui tosi oikeaan. Miten kutsutanaihmsiä,joiden elämässä on vain mä ite?

Vierailija
2671/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itkeny kertaakaan, ennenkuin Gabriel alkoi laulaa. Se ilo,luonnollisuus ja teeskentelemättömyys,mikä hänestä huokui,sai kyyneleeni virtaamaan. Hyvää tulevaisuutta Gabrielille ja hänen hurmaavalle isälleen!

Vierailija
2672/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en itkeny kertaakaan, ennenkuin Gabriel alkoi laulaa. Se ilo,luonnollisuus ja teeskentelemättömyys,mikä hänestä huokui,sai kyyneleeni virtaamaan. Hyvää tulevaisuutta Gabrielille ja hänen hurmaavalle isälleen!

Sama, oli kyllä ihan uskomaton esitys. Surullinen oli kyllä perheen kohtalokin, toivottavasti tulevaisuus on valoisampi.

Vierailija
2673/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin tikahtua liikutuksesta Gabrielin laulun aikana. Mikä tulkinta, vaivattomuus ja tosiaankin teeskentelemättömyys. Olen kuullut Caruson mm. Pentti Hietasen laulamana, mutta Gabrielin esityksessä oli käsittämätön herkkyys ja tulkinta mukana. Vaikuttavaa!

Vierailija
2674/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea päätös tälle kaudelle, erittäin kaunis ja tasapainoinen/hallittu esitys.

Mun suosikit tällä kaudella: AW, Hynynen, Robin ja Ellis.

Ei se kausi vielä loppunut. Kaikki biisit 1 ja 2 tulee seuraavaksi. Sitten vielä joulujakso 15.12. 

2024 tulee kausi 12 uusintana. Mukana niin Abreu, Suvi Teräsniska kuin Jukka Poikakin. 

Vierailija
2675/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kylläpä Hätis sai tehtyä Robinin kauniista Onnellinen-biisistä kauhean version.

Ihanaa nähdä Jouni kyynelehtimässä tuon viimeisen esityksen jälkeen. 

Vierailija
2676/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei tässä jaksossa näytetty ollenkaan muiden kommentteja esityksistä. Heti aplodien jälkeen leikattiin vaan suoraan seuraavaan inserttiin. Olis kiinnostanut kuulla mitä mieltä Jouni oli Robinin versiosta biisistään ja mitä ajatteli Hätä-Miikan reaggaesta. Ja mitä muut sanoi Jounin mestaripiirroksesta, jne, jne.

Vierailija
2677/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Anna ei toimi pöydän päässä istuvana johtajana myös joulujaksossa.

Vierailija
2678/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, oli kyllä ihan uskomaton esitys. Surullinen oli kyllä perheen kohtalokin, toivottavasti tulevaisuus on valoisampi.

Minkälainen kohtalo, kuulin hänen vaan laulavan, en mitään tarinaa.

Vierailija
2679/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut edes aloittaa jakson katsomista, kun kausi on ollut iso pettymys. En katsonut edellistäkään jaksoa. Joku mainitsikin aikaissemmin, että duettopäivä tai tärkeät biisit olivat paljon parempia konsepteja. 

Katsoin kuitenkin nyt klipin tämän Gabrielin esityksestä ja sehän oli kauden paras. 😂 (nauruhymiö siitä, että tuntematon poika päihittää konkarit)

Katsoessa kiinnittyi huomio kummalliseen valaistukseen. Tuntui, että kaikkien ihovirheet oikein hyppäsivät silmille ja meikit näyttivät hompsuisilta. Lähikuva Jannasta hyppäsi myös silmille. Näytti niin botoxintäyteiseltä ja leikellyltä.

Vierailija
2680/2759 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu sopii parhaiten pikkukakkoseen, on niin lapsellinen, ei aikuisten ohjelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän