Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko Robinin yksityiselämän verho raottautumassa juuri ennen Robinin päivää? Tyttöystävä postannut Tiktokkiin videon jossa on myös Robinin kanssa. Tuli vastaan kun selasin videoita, joissa käytetty Robinin Vain Elämää versioita. Ei siinä mitään ihmeellistä ollut sinänsä, mutta kuitenkin yli 100 000 näyttöä tuolla videolla.
Niin. Robin julkaisi videopätkän, jossa on saattoväkensä yössä. Siinä taitaa olla myös Robinin vaalea pieni tyttöystävä. Ihanaa ja kiehtovaa, kun raottaa hieman yksityisyyttään.
Taitaapi olla neiti tämä Robin, huomaa käsien ja jalkaterän asennoista.
Tervetuloa 2000-luvulle sieltä kivikaudelta. Älä ole törppö!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko Robinin yksityiselämän verho raottautumassa juuri ennen Robinin päivää? Tyttöystävä postannut Tiktokkiin videon jossa on myös Robinin kanssa. Tuli vastaan kun selasin videoita, joissa käytetty Robinin Vain Elämää versioita. Ei siinä mitään ihmeellistä ollut sinänsä, mutta kuitenkin yli 100 000 näyttöä tuolla videolla.
Niin. Robin julkaisi videopätkän, jossa on saattoväkensä yössä. Siinä taitaa olla myös Robinin vaalea pieni tyttöystävä. Ihanaa ja kiehtovaa, kun raottaa hieman yksityisyyttään.
Taitaapi olla neiti tämä Robin, huomaa käsien ja jalkaterän asennoista.
Tervetuloa 2000-luvulle sieltä kivikaudelta. Älä ole törppö!
Kyllä! Nykyään ei enää ole miehekkäitä miehiä. Lakkaavat kynsiään ja meikkaavat.
En ole huomannut Robinilla kynsilakkaa ja meikkejä. Mutta CMX:n laulajalla huomasin ripsiväriä, samoin Hynysellä viime kerralla. He ovat sitä vanhempaa sukupolvea.
Robin puhuu jaksossa keskivaikeasta lukihäiriöstään.
Hän myöntää, että diagnoosi on tuonut hänen elämäänsä haasteita.
Se on vaikeuttanut tosi paljon. Olen joutunut näkemään kohtuuttoman paljon vaivaa yksinkertaisten asioiden ymmärtämiseksi ja hahmottamiseksi, hän avaa jaksossa.
Minulla se on sen verran vaikea, että esimerkiksi kirjan lukeminen on minulle niin työläs toimitus. Olen henkisesti aivan loppu vartin lukemisen jälkeen, laulaja kertoo.
Olen oppinut kouluajasta sinnikkyyden. Olen oppinut runttaamaan asiat väkisin läpi, siitä on ollut apua tulevaisuudessa, hän lisää.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/adcca2b0-40ec-449d-89c8-a80180…
Tulevat jaksot:
3.11.2023 Robinin päivä
10.11.2023. Yllätysten päivä
17.11.2023 Rakkaiden päivä
24.11.2023 Vain Elämää: Pelastakaa lapset
1.12.2023 Kooste kauden kappaleista
8.12.2023 -II-
15.12.2023 Vain Elämää: Joulu
Vierailija kirjoitti:
Tulevat jaksot:
3.11.2023 Robinin päivä
10.11.2023. Yllätysten päivä
17.11.2023 Rakkaiden päivä
24.11.2023 Vain Elämää: Pelastakaa lapset
1.12.2023 Kooste kauden kappaleista
8.12.2023 -II-
15.12.2023 Vain Elämää: Joulu
Yllätysren päivänä kuullaan vielä yksi versio jokaisen artistin tuotannosta.
Mietin miltähän Robbesta tuntuu, kun muistellaan hänen tuotantoaan kun hän on noin 13 vuotias.
on kuin nuori eläkeläis-ukko.
tykkään silti Robinista, vaikka ei tietty voi enää aika miehenä lauleskella teini lauluja.
Annan hula hula piti kelata eteenpäin. Sori
Mä en pitänyt et Robinin päivä päättyi Virven jäähyväisiin
Blääh , oon pettynyt
Vierailija kirjoitti:
Voi että! Sulla jäi parhaat palat näkemättä. Hynysen lanteenketkutukset ja Jannan rintojen tuijottelu. 🤣
Hynynen on leikannut partansa ja hiuksensa ensiviikon jaksoa varten. 😎
Hynynen skitsoovana faijana oli järisyttävän HYVÄ! 🤯😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että! Sulla jäi parhaat palat näkemättä. Hynysen lanteenketkutukset ja Jannan rintojen tuijottelu. 🤣
Hynysen naistyyppi on iloiset ekstrovertit blondit👍
Hynynen aivan paras tämän päivän jaksossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hynysen naistyyppi on iloiset ekstrovertit blondit👍
No sinne suuntaan kovasti tuijotti siinä yhdessä kohtaa. 😳
Luen ketjua urakkataktiikalla. Tunnen itseni todella typeräksi, kun luen joka sivun vaihdossa suurella mielenkiinnolla, kuinka "neloselta on vuotanut tieto" ennen kuin tajuan tilanteeni.
Mihin ton Ellinooran suosio perustuu, kun joka ohjelmassa nykyään? En ymmärrä. Naurettava vaaleanpunainen hörsö tms. aina päällä. Sen biiseistä en tunnista ainuttakaan. Me not like!
Vierailija kirjoitti:
Luen ketjua urakkataktiikalla. Tunnen itseni todella typeräksi, kun luen joka sivun vaihdossa suurella mielenkiinnolla, kuinka "neloselta on vuotanut tieto" ennen kuin tajuan tilanteeni.
Joo se on kyllä ärsyttävä kun se yksi ja sama viesti näkyy joka sivun alussa ekana.
Perjantaina julkaisee kuulemma jonkun uuden kipaleen. Kyllä nyt vähän kiinnostelee.