Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko tullut koskaan mieleen, että ohjelmassa osallistuvien maailmankuva laajentuu. Esim. Jouni Hynynen tutustuu paremmin Robiniin ja jutustellessa hänelle selviää, millaista on ollut lapsi- ja teinitähden elämä. Ja Robin tutustuu Jounin maailmankuvaan jne.
Tuo viikko tuo monen artistin elämään ihan uudenlaisia ajatusmaailmoita ja katsantokulmia elämään.
Ainakin Hynynen tuntuu tehneen kotiläksynsä tunnollisesti. Hän sanoi kaikille että ei ollut sisällä artistin tuotannossa (Yrjänä poikkeus) mutta tutustui niihin lähinnä sanoitusten (ei hittien kautta) ja löysi lähes jokaiselta jotain mikä kosketti häntä ja teki sen pohjalta oman tulkintansa kappaleesta. Ainakin hän tuntuu sisäistäneen ohjelman idean
Samaa arvostan Robinissa, hän vaikuttaisi perehtyneen toisten artistien tuotantoon sekä lyriikoihin. Tosin hänen omien puheidensa perusteella Robbari ei ole tajunnut yhdestäkään tekstistä mitään. Mutta ainakin hän on lukenut ne!
Mun silmissä Jouni ON ihastunut Eliinooraan kyllä, haluaisi juoda nuoruuden lähteestä... Ja liitossa 7.eli 7-year-itch meneillään. Ja Mari aikalailla pulskistunut...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko tullut koskaan mieleen, että ohjelmassa osallistuvien maailmankuva laajentuu. Esim. Jouni Hynynen tutustuu paremmin Robiniin ja jutustellessa hänelle selviää, millaista on ollut lapsi- ja teinitähden elämä. Ja Robin tutustuu Jounin maailmankuvaan jne.
Tuo viikko tuo monen artistin elämään ihan uudenlaisia ajatusmaailmoita ja katsantokulmia elämään.
Ainakin Hynynen tuntuu tehneen kotiläksynsä tunnollisesti. Hän sanoi kaikille että ei ollut sisällä artistin tuotannossa (Yrjänä poikkeus) mutta tutustui niihin lähinnä sanoitusten (ei hittien kautta) ja löysi lähes jokaiselta jotain mikä kosketti häntä ja teki sen pohjalta oman tulkintansa kappaleesta. Ainakin hän tuntuu sisäistäneen ohjelman idean
Parhaiten kotiläksynsä minusta ovat tehneet Hynynen, A.W. ja Hätis. Ehkä myös Ellinoora. He kaikki ovat luoneet biiseistä omanlaisensa versiot ja nähneet tässä myös vaivaa.Vicky taas ei ole edes viitsinyt perehtyä muiden tuotantoon.
Useimmat biiseistä tosiaan kuulostavat paremmalta livenä kuin studioiversiona. Esim. Robinin Saattoväki oli tungettu liian täyteen kaikkea "sälää ja kikkailua". Kuitenkin Hätiksen Vaikee mut oikee on nimenomaan studioversiona hieno, vaikka se haukuttiin pystyyn palstalla. Mahtavaa Gaselleille ominaista taustaäänillä kikkailua, ja bändikavereiden äänet myös kuuluvat taustoissa.
Vierailija wrote:
Mun silmissä Jouni ON ihastunut Eliinooraan kyllä, haluaisi juoda nuoruuden lähteestä... Ja liitossa 7.eli 7-year-itch meneillään. Ja Mari aikalailla pulskistunut...
En usko että riippuu vertailusta Mariin. Ellinoora tekee vaikutuksen. Myös Janna, jonka Jouni näki ulkoisesti goottihenkisenä. Näyttääkin siltä, mutta raskaampi musiikki ei ole Jannan juttu.
Yrjänäkin on selvästi fanitettava. Akin päivänä Hynynen otti miehen vaimon mukaan esitykseen ja vältteli laulussaan melodioita paitsi lopussa.
Olen lukenut täältä useamman kommentin, joissa sanotaan ettei Anna, Janna eikä Ellinoora osaa laulaa. Keihin te noin väittävät oikein vertailette näitä artisteja? Kuka sitten on hyvä laulaja teidän haukkujien mielestä?
Itse olen alkanut harrastaa laulua enkä sen jälkeen ole pystynyt haukkumaan muita, koska jokaisella on omanlaisensa ääni. Ääniä on hentoja ja on kovia, on korkeita ja matalia ja kaikkea siltä väliltä. Laulaminen on myös vaikeaa, kokeile itse jos luulet että sen tuosta vaan oppii.
Miksette sano, että Annan, Jannan ja Ellinooran äänet ei kuulosta omaan musakorvaan hyviltä, ei ole omaan musamakuun sopivia tms. Miksi pitää julistaa täällä että he eivät osaa laulaa? Tuollainen kertoo mun mielestä kommentoijan omasta typeryydestä ja tietämättömyydestä.
Hynysen ja Kiken Ainomieli oli OK mutta pienellä tuunauksella olisi voinut olla This Murder Takes Two -tyyppinen eli äänet olisivat voineet sointua yhteen vähän kuten Jyrki 69:llä ja Kat Von D:lla. Ehkä makukysymys.
Lähinnä Jouni olisi voinut varioida lähestymistä biisin kuluessa. Lopussa yhteislaulu soljuvampaa.
Yrjänän Meren mutaa -reggae oli mainio.
Vierailija wrote:
Olen lukenut täältä useamman kommentin, joissa sanotaan ettei Anna, Janna eikä Ellinoora osaa laulaa. Keihin te noin väittävät oikein vertailette näitä artisteja? Kuka sitten on hyvä laulaja teidän haukkujien mielestä?
Itse olen alkanut harrastaa laulua enkä sen jälkeen ole pystynyt haukkumaan muita, koska jokaisella on omanlaisensa ääni. Ääniä on hentoja ja on kovia, on korkeita ja matalia ja kaikkea siltä väliltä. Laulaminen on myös vaikeaa, kokeile itse jos luulet että sen tuosta vaan oppii.
Miksette sano, että Annan, Jannan ja Ellinooran äänet ei kuulosta omaan musakorvaan hyviltä, ei ole omaan musamakuun sopivia tms. Miksi pitää julistaa täällä että he eivät osaa laulaa? Tuollainen kertoo mun mielestä kommentoijan omasta typeryydestä ja tietämättömyydestä.
Kuka täällä on kirjoittanut, ettei Ellinoora osaisi laulaa ....??
No Anna Puu vois kirjoittaa paljon muutaki.
Hynysen biisit on mun makuuni liian synkkiä, raskaita ja vaikeaselkoisia mutta hyvin nämä leiriläiset ne otti omakseen paitsi Virve palautti Saanan alkuperään.
Voi tuota Robin-poikaa mikä taituri siitä onkaan kehittynyt, ihana.
Koko Ja nahan on ollut alusta asti paljon melua tyhjästä. Annan eka levy oli hyvä ja siihen jäi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Samaa arvostan Robinissa, hän vaikuttaisi perehtyneen toisten artistien tuotantoon sekä lyriikoihin.
No hänellähän onkin lukihäiriö, mistä on kertonut :D
Vierailija wrote:
Robinin Saattoväki oli hyvä!
Tavallaan. Mutta Sinä 4ever ja Nuori Loiri on mielestäni parhaat ja ääni tulee parhaalla tavalla esiin.
Vierailija wrote:
Onko Robinin yksityiselämän verho raottautumassa juuri ennen Robinin päivää? Tyttöystävä postannut Tiktokkiin videon jossa on myös Robinin kanssa. Tuli vastaan kun selasin videoita, joissa käytetty Robinin Vain Elämää versioita. Ei siinä mitään ihmeellistä ollut sinänsä, mutta kuitenkin yli 100 000 näyttöä tuolla videolla.
Niin. Robin julkaisi videopätkän, jossa on saattoväkensä yössä. Siinä taitaa olla myös Robinin vaalea pieni tyttöystävä. Ihanaa ja kiehtovaa, kun raottaa hieman yksityisyyttään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:Onko Robinin yksityiselämän verho raottautumassa juuri ennen Robinin päivää? Tyttöystävä postannut Tiktokkiin videon jossa on myös Robinin kanssa. Tuli vastaan kun selasin videoita, joissa käytetty Robinin Vain Elämää versioita. Ei siinä mitään ihmeellistä ollut sinänsä, mutta kuitenkin yli 100 000 näyttöä tuolla videolla.
Niin. Robin julkaisi videopätkän, jossa on saattoväkensä yössä. Siinä taitaa olla myös Robinin vaalea pieni tyttöystävä. Ihanaa ja kiehtovaa, kun raottaa hieman yksityisyyttään.
Taitaapi olla neiti tämä Robin, huomaa käsien ja jalkaterän asennoista.
Vierailija wrote:
Tuli mieleen, että samalla Vesku Jokisen kaudella kuultiin myös coverin coveri Veskun päivänä. NoTakapihan rocktähdet, jonka Herra Ylppö silloin lauloi, oli alun perin Wrum-nimisen punk-yhtyeen biisi, jonka Klamydia myöhemmin versioi.
ja eikös Ressun päivänä Vesku laulanut muisto vain jää kappaleen joka ei alun perin ole Ressun kappale.
Vierailija wrote:
Minulta taas ulkomusiikillisia toteamuksia😺
-Yrjänällä jostain syystä Kellopeliappelsiini-elokuvan meikki ja look(?)
-Huomaan että Jannalla usein ristikoruja. Ei välttämättä merkitse mitään, mutta pidän positiivisena asiana kristillisyyskielteisyyden lisääntyessä tässä ajassa.
Mun mielestäni halpisketjujen ristit eivät oo kristillisiä ristejä. Sopivat Madonnalle katolisen kirkon ärsyttämisseen joskus vuonna kivi ja keihäs.
Tuo Robin on lahjakkuus, esiintyminen niin luontevaa.