Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Hynynen on niin nolo. Niekutteli mannelaulajien lailla.
Ei voi mitään sille että nuo vanhat miehet tuolla kekkaloimassa rahan åerässä on väsynyttä, kornia ja vähän säälittävää. Sinetöi rockin kuolemaa. Väsynyttä myös se että joku Anna Puu on tuolla varmaan kolmatta kertaa ja muut toista nelonen sanoman kaupparatsuina paitsi tuo nevöhööd mikä lie kiintiöräppäri.
A.W. Yrjänän vuoksi katson tämän kauden. Olen ollut CMX-fani jo 80-luvun loppupuolelta, kun Raivo-ep ilmestyi vuonna 1989. Ekat ep:t ja lp:t löytyy levyhyllystä vieläkin 😊
Vierailija kirjoitti:
A.W. Yrjänän vuoksi katson tämän kauden. Olen ollut CMX-fani jo 80-luvun loppupuolelta, kun Raivo-ep ilmestyi vuonna 1989. Ekat ep:t ja lp:t löytyy levyhyllystä vieläkin 😊
Nykyään hän on tylsä, tekosyvällinen, puujalkavitsaileva ja pönäkkä pinaviinilipittäjäukkeli. Kaikki vaaran tuntu on poissa.
"Nykyään hän on tylsä, tekosyvällinen, puujalkavitsaileva ja pönäkkä pinaviinilipittäjäukkeli."
Niin minäkin, paitsi että olen akkeli.
Ihana keski-ikä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään hän on tylsä, tekosyvällinen, puujalkavitsaileva ja pönäkkä pinaviinilipittäjäukkeli. Kaikki vaaran tuntu on poissa.
Paitsi sydänkohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Annan päivän kaikki esitykset katsottu (muut kohdat kelasin).
Jakson parhaat taisi tulla heti ekana. Yrjänällä yksinkertainen, mutta tyylikäs veto.
Sen perään Hynynen, joka oli tehnyt rokki-/heviversion Puun kappaleesta. Toimi.
Myös Ellinoora oli ihan hyvä, joskin liian samanlainen versio kun alkuperäinen.
Hätä-Miikasta kuuntelin vain pätkän, ei sytyttänyt. Ehkä olen vaan lopen kyllästynyt kehnoon suomiräppiin. Voisivat ottaa mallia vaikkapa Labrinthista, joka tekee innovatiivisempaa räppiä.
Robin on aina ihana, mutta ehkä liian kepeä biisivalinta omaan makuuni. Tykkään enemmän rokimmasta Robinista, sekä hänen herkistä slovaribiiseistä. Nämä pinnalliset tanssibiisit ovat vähän tylsiä, myös äänenkäytöltään (etenkin kun osaamista löytyisi).
Virvellä oli ihan tarttuva biisivalinta ja aivan ok esitys. Lauluääni on vahvempi mitä muistelin, vai liekö tunetettu.
Jannan esityksessä mielenkiintoisinta oli piano. Itse kappale oli aika samantyylinen kuin alkuperäinen versio. Jannan äänessä häiritsee nasaalius. Lauluääni kuulostaa tismalleen samalta kuin puheääni, siksi tuntuu yllätyksettömältä.
Ensi viikolla sitten A.W.:n päivä :)
Tuo tuntematon Miika muistutti taas siitä, miksi inhosin suomiräppiä. Juuri kun joku Käärijä ja JVG on saaneet mun jo tykkäämään siitä.
Vicky Rostin ääni se vaan kantaa vuodesta toiseen hyvin. Hänellä on tosiaan omanlainen soiva vibra(attori) äänessään.
On myös vieläkin kaikkien vuosien jälkeen livenä erittäin hyvä ja ääni soi vahvasti.
Onko nää Annan biisit tosiaan kaikille tuttuja?
Ellinooran lausunta epäpuhdasta, sanat hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Ellinooran lausunta epäpuhdasta, sanat hyvät.
Järjettömän kova veto. Annaa en olisi kuunnellut sekuntiakaan. Annan paras oli se Idolsissa vedetty rummutus biisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Tuon Hynysen vetämän biisin oli kuullu.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainaskin.
Töissä kuunnellessani ylen radiota olen kuullut monia Annan biisejä ja kahdesti olen nähnyt hänet livenä.
Jos ei ole ennestään tuttuja niin nythän ne tulee tutuiksi.
Mä oon joskus inhonnut Anna Puun musiikkia, mutta oon oppinut pitämään niistä livejen ansiosta. Livet antaa enemmän sielua biiseille.
Näin on käynyt aika monien artistien kohdalla, jotka olen nähnyt livenä.
M30
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään hän on tylsä, tekosyvällinen, puujalkavitsaileva ja pönäkkä pinaviinilipittäjäukkeli."
Niin minäkin, paitsi että olen akkeli.
Ihana keski-ikä!
Hyvä siitä on nauttia, mutta en mä sitä televisiosta jaksa katsella.
Ellinooran pitäs vaan reilusti puhua Oulun murteella. Mun lempimurre, vaikka itse olen ihan eri puolelta Suomea kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi sydänkohtauksen.
😂 Sinäpä sen sanoit.
Tämä kausi ei oikein maistu. Hynynen häpäisee lopullisesti itsensä.
Ellinooran ja Aw n versiot päivän parhaat tähän mennessä:)
Yrjänän ääni on vaan niin upea.