Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2023

Vierailija
10.04.2023 |

Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2759)

Vierailija
181/2759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauko Röyhkän näkisin ohjelmassa mielellään. Siinä on mies, eikä marjanpoimija.

Vierailija
182/2759 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme, ettei mukana ole Bess ja Käärijä. Ehkä sit ens vuonna.

Behm tietenkin lisäksi. Olisi mielenkiintoista kuulla häntä ihmisenä enemmän ja siitä mitä hän ajattelee elämästä, kuinka myös näkee ja kokee elämän.

Joskus käy niin, että kun avaa suunsa niin koko ihmisestä käsityskin muuttuu. Olisi mielenkiintoista tietenkin, ehdottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2759 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Janna on oikea kaunotar . Ja hyvä laulamaankin . Miksi jollekin siunaantuu kaikki hyvät puolet ?

Vierailija
184/2759 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä artistien omakehu-kommentit. Paistaa oikein hyvin läpi 😅

Vierailija
185/2759 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse vielä katsonut viime viikkoista aloitusta. Mitä Annan biisejä versioitiin 1. jaksossa? En löytänyt yhtäkään esityksiin liittyvää kommenttia? Eikö tämän pitänyt alkaa Annan päivällä? Vai onko tähänkin tullut joku esittelyjakso?

Vierailija
186/2759 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse vielä katsonut viime viikkoista aloitusta. Mitä Annan biisejä versioitiin 1. jaksossa? En löytänyt yhtäkään esityksiin liittyvää kommenttia? Eikö tämän pitänyt alkaa Annan päivällä? Vai onko tähänkin tullut joku esittelyjakso?

Saapuminen oli ensimmäisen jakson teema eli artistit vasta saapuivat sinne. Huomenna on Anna Puun päivä missä Anna mm. kertoo siitä miten tapasi nykyisen miehensä. Eli huomenna kannattaa avata TV jos Vain Elämää ohjelmaa kiinnostaa katsella. Jakso alkaa kello 20 ja päättyy kello 22:10.

Vierailija
187/2759 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynysen takia tota viitsii katsoa. Mielenkiintoinen persoona.

Vierailija
188/2759 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna P on kyl liikaa esillä.

Vierailija
189/2759 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on ihan komea suomalaiseksi joo. Suomalaiset on melko värittömiä.

Vierailija
190/2759 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on!! Ärsyttävä naureskelija. Voisi väistyä jo sivulle!

Vierailija
191/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt vasta ekan jakson: Yllättävän rennonoloinen porukka, näyttivät tulevan hyvin juttuun keskenään (toki auttaa että tuntevat toisiaan entuudestaan). Hätä-Miikka oli positiivinen yllätys, odotin jotain kliseistä räppijamppaa.

Mutta: Anna Puu! En kestä, oli kuin pikkulapsi: "Mä tiedän missä sun huone on, mä näytän sulle sun huoneen, tuu mukaan, sun huone on yläkerrassa, mä näytän"...

Vierailija
192/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan päivän esityksissä itseäni häiritsee Annan ilmehdinnät ja eläytyminen biisien aikana. Toki saakin eläytyä, mutta hänen kohdallaan se tuntuu jotenkin teennäiseltä ja päälleliimatulta.

Vierailija
193/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko miljonääriksi -ohjelman avausjaksossakin oli, ylläri ylläri, Anna Puu -aiheinen kysymys. Nelosen artisteja näemmä buustataan aina kun voidaan.

Vierailija
194/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nyt vasta ekan jakson: Yllättävän rennonoloinen porukka, näyttivät tulevan hyvin juttuun keskenään (toki auttaa että tuntevat toisiaan entuudestaan). Hätä-Miikka oli positiivinen yllätys, odotin jotain kliseistä räppijamppaa.

Mutta: Anna Puu! En kestä, oli kuin pikkulapsi: "Mä tiedän missä sun huone on, mä näytän sulle sun huoneen, tuu mukaan, sun huone on yläkerrassa, mä näytän"...

Samma här. Anna Puu vaikuttaa musiikin r..purrrralta. No kimeestä äänestä en oo koskaan tykänny. Kun voitti idolsin lapsen isä sai kenkää, kerto akkojen lehdissä ettei halua lapsia mutta koska tajus että pystyy pitää tän tuottajaäijän paremmin hallussa kun tekee babyn niin...niinpä niin. Nään sannamarinismia, tai on mikä on mutta mun mielestä kauhee känisijä ja itserakas.

Vierailija
195/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään näitä a puun biisejä, kertoo että oon juntti. Mutta onko tämä muka hyvää musaa? Ja kenen mielestä? Tartteeko ne vaan lisää rahaa ja äijällänsä on suhteita. Aikas lapsellinen artisti.

Vierailija
196/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voisi olla sellainen sääntö/twist, ettei saisi käyttää omassa versiossaan samaa genreä, jota kappaleen alkuperäisversio edustaa. Eli Anna Puun biisit pitäisi versioida jollain muulla tavalla kuin poppina. Tekisi ohjelmasta mielenkiintoisemman. Moni artisti menee sieltä mistä aita on matalin ja muuttaa versiota vain vähän alkuperäisestä.

Vierailija
197/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
198/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava kuulla pitkästä aikaa Yrjänää laulamassa. Hyvä versio.

Vierailija
199/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko millä sanoilla markkinoitiin aikanaan Vain Elämää -ohjelmaa?

Suurinpiirtein näin: Artistit tekevät uusia ja ennenkuulumattomia versioita vanhoista biiseistä.

Yleensä parhaat biisit ovat olleet ne joissa on otettu riskejä ja muutettu genreä. 

Artistien pitäisi ohjelmassa näyttää itsestään uudenlaisia puolia ja yllättää. Sitähän katsojat odottavat. 

Vierailija
200/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tämän katselun erittäin mukavaksi ja nautin tässä samalla viiniä ja mussutan Furious sipsejä. Irtokarkkejakin löytyy.

On siitä pitkä aika kun viimeksi olen Vain elämää katsonut. Kiva kuulla rokkiakin tässä ohjelmassa :)

Aivoin mielisesti otan kaikkien päivät vastaan.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi