Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2023

Vierailija
10.04.2023 |

Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2759)

Vierailija
241/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virven ääni, raakku

Siis laulaa upealla äänellä - ei honota tai kimitä nenään pikkutytön äänellä (kuten muut).

Vierailija
242/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virven esityksestä ainoana asiana tuli mieleeni, että kyllä Eini pitäis saada tähän ohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää "livevedot" kuulostaa tosi tuotetuilta. 😕Hynysen ja Ellinooran vedot aidommilta.

Nykyään jostain syystä laitetaan äänitetty raita laulun päälle. Ekoilla kausilla esitykset kuultiin niin kuin ne livenä vedettiin.

Vierailija
244/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virven ääni, raakku

Siis laulaa upealla äänellä - ei honota tai kimitä nenään pikkutytön äänellä (kuten muut).

Kivan persoonallinen ääni.

Vierailija
245/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robinilla näköjään kylpytakki päällä.

Teki mieli ruveta kirjailemaan siihen jotain.

Kanavaneulalla.

Vierailija
246/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki mieli ruveta kirjailemaan siihen jotain.

Kanavaneulalla.

Tietääköhän jonnet tämän jutun? Vohvelikangas ja kanavaneula, kirjontalangasta päävärit.

Vierailija
247/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkopaita.

Toivottavasti Anna pitää lupauksensa ja rupee stailaamaan Robinia ENEMMÄN NAISKUUNTELIJOIDEN/KATSELIJOIDEN MAKUUN! Niin hyvä idea, Anna! Voin tulla sun kaveriksi! Robin niin tarttee uutta stailii. En kestä, kun superkomea mies puetaan ihan oudosti. Ekaksi se oli joku Kreikan Gigolo, Euroviisuissa XXL-Vilivonkka ja nyt Kupittaan Karkuri.

Olet oikeassa.

Robin on kyllä superkomea, kun vaan saisi vielä tyyliään vähän enemmän naisten makuun 🤩

Höh, miksei saisi pukeutua omaperäisemmin? Onhan hänellä ne eriparikengätkin.

Jos itse tykkää. Tyhmä ajatus et naisia varten pitäisi pukeutua eri tavalla.

Kuumaa-kundeilla ei ole mitään tyyliä Ovat vähän juntteja.. Ihan kuin jotain iskelmätähtiä pukeutumistyyliltään.

Vierailija
248/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna puulla ei ole koskaan ollut omaa tyyliä. On täysin kameleontti. Vähän feikki. Niin musiikillisesti kuin muutenkin. Jukka Immonen pelasti musiikin ja teki hänestä uskottavan artistin. Biisit ennen häntä olivat aika yhdentekeviä.

Vierailija
249/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aina että Anna oli itse kirjoittanut sanat tähän Emme saa haluta toisiamme -biisiin. Ja että se kertoi siitä kun he pettivät ex-puolisoitaan sen nykyisen tuottajakumppaninsa kanssa.

Vierailija
250/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.W. Yrjänän vuoksi katson tämän kauden. Olen ollut CMX-fani jo 80-luvun loppupuolelta, kun Raivo-ep ilmestyi vuonna 1989. Ekat ep:t ja lp:t löytyy levyhyllystä vieläkin 😊

Nykyään hän on tylsä, tekosyvällinen, puujalkavitsaileva ja pönäkkä pinaviinilipittäjäukkeli. Kaikki vaaran tuntu on poissa.

Mitä hemmetin "vaaraa" pitäisi olla viiskymppisessä ukossa? Vieläkö pitäisi jotain punkkia rääkyä teiniangstisena?

Ei toki pidä olla, ihan saa setäytyä vapaasti. Minä vaan tykkäsin Akista silloin kun sitä vaaran tuntua oli. Enää ei vetoa.

Vierailija
251/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nykyään hän on tylsä, tekosyvällinen, puujalkavitsaileva ja pönäkkä pinaviinilipittäjäukkeli."

Niin minäkin, paitsi että olen akkeli.

Ihana keski-ikä!

Hyvä siitä on nauttia, mutta en mä sitä televisiosta jaksa katsella.

Pitäisikö viisikymppisen äksyillä tuolla kuin teini?? Minusta Yrjänä vaikuttaa symppikseltä

Vierailija
252/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna puulla ei ole koskaan ollut omaa tyyliä. On täysin kameleontti. Vähän feikki. Niin musiikillisesti kuin muutenkin. Jukka Immonen pelasti musiikin ja teki hänestä uskottavan artistin. Biisit ennen häntä olivat aika yhdentekeviä.

Ja tukan on tehnyt se Sanna Marinin hylännyt kampaajamies. Ja hyvin on tehnytkin. Olen aina ihaillut Annan hiustyylejä.

Vierailija
253/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sytytä nämä artistit ainakaan ekan jakson perusteella. Osa hyviä laulajia, mutta eivät tuoneet mitään uutta biiseihin.

Vierailija
254/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tukan on tehnyt se Sanna Marinin hylännyt kampaajamies. Ja hyvin on tehnytkin. Olen aina ihaillut Annan hiustyylejä.

Itse en taas ymmärrä sitä että aikuinen ihminen vaihtaa JATKUVASTI hiustyyliään. Jotenkin antaa vaikutelman siitä että yrittää ihan liikaa.

Vierailija
255/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna voisi olla Suomen Lady Gaga, jos saisi jostain rohkeuden tehdä överimmin juttuja. Lahjoja kyllä olisi.

Vierailija
256/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna on kyllä upea ilmestys. Isoäiti italialainen?

Kauniit kasvot, upeat hiukset ja ihana vartalo. Symppikseltä vaikuttaa.

Tuon tyyppinen musiikki ei vaan uppoa minuun.

Vierailija
257/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janna voisi olla Suomen Lady Gaga, jos saisi jostain rohkeuden tehdä överimmin juttuja. Lahjoja kyllä olisi.

Nojoo. On vaan ihan liian jäykkä olemukseltaan.

Vierailija
258/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en taas ymmärrä sitä että aikuinen ihminen vaihtaa JATKUVASTI hiustyyliään. Jotenkin antaa vaikutelman siitä että yrittää ihan liikaa.

Artistin pitää vaihtaa. Ei mitään tylsää esiintyjää jaksa katsella. Varsinkaan nainen naista.

Vierailija
259/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo Arttu Wiskarilta näyttävä kolmekymppinen mies on?

Vierailija
260/2759 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artistin pitää vaihtaa. Ei mitään tylsää esiintyjää jaksa katsella. Varsinkaan nainen naista.

Kokoajan laidasta laitaan? No ei todellakaan pidä. Ei tule mieleen ketään muuta artistia, joka samalla tavalla jatkuvasti vaihtaa tyyliään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi