Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=+=+=Ensikot Ke 29.11=+=+=

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti, olitkin mun mielessä tänään¿:) Mietin että mitäs sinne kuuluu. Vauhdilla on kyllä edetty ja en tiiä oonko itse päässyt mukaan. Yksityisellä oon käynyt, olisko tk:ssa tehty vielä mitään tässä vaiheessa? Mulla oli hyvät kp:t ekassa ultrassa, joten sit pystyttiin tarkasti seuraamaan, joka olikin hyvä juttu¿

Buuffa, kyllä sitä kaiken tekee tämän vuoksi...Itse pistäminen ei ollut iso juttu, vaikka unia näin, mutta isompi asia oli ajatus, että niinkö me tarvitaan näin suuria apuja, ennen kuin oma nyytti on sylissä...On ainakin odotettu ;)

Livelle vilkutukset, tökeröistä kommenteista huolimatta! Nautihan joka hetkestä :)

Pingu, ihanat ne tarrasukat :) Äläkä huoli, ei sinua potkita pois¿

Maitikka, kuinkas kauan teillä on yritystä takana? Oletko käynyt minkälaisissa tutkimuksissa, jos saan udella? Mulla rakkula oli kasvanut viime ultrassa, ma, 20mm joten sit ti pistin irrotuspiikin. Että voi se kai kestää. Se oli jo hiukan irronnut yhdeltä reunalta sillon ma, mutta testi näytti miinusta¿

Dajmille paukkuja ovikseen!

s-k, kiitos toivotuksista. Kyllä hartaasti odotan jo sitä omaa nyyttiä, josko meille se suotas pian! Ja kyllä ihan töitä saa tehdä, ei niitä ihan tuosta vaan tule¿Toivotaan teille kans sitä omaa pientä, mennään samoissa yk:ssa. Ai, yksi pieni siellä jo pyörii =)

ON: Täällä sitä mennään eteenpäin päivä kerrallaan¿Peittoja on pöllytelty enemmän kuin koskaan, hih! Toivotaan, että se tuottaa parhaan tuloksen. Eilen lueskelin kaikkea noista hoidoista jne. Alkoi hiukan ahistamaan ja mieli oli maassa. Tiedän, ettei saisi lueskella, mutta, mutta¿Kaikki ajatukset sitten siinä kävin läpi¿Nyt toivon vaan, että kaikki menee niin kuin on tarkoitettu! Pitäkää bd

Saanko muuten pyyttä vinkkejä/ neuvoja? Miehuudelle joululahjaa? Mitä ihmettä keksisin, kaikki vaihtoehdot käyny läpi. Olisko hyviä ideoita?

+++tuulia margelta!

Vierailija
22/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt seon sitten ihan oikeesti totta ja sen uskoo jo itsekkin kunnolla. :)

eli tänään iltasella kävin ultrassa ja sieltähän se asukki löytyi. olikin oikeiin touhukkaalla tuulella että justjust saatiin kunnollinen kuva mistä päästiin mittailemaan. pituutta oli arviolta sellaiset 28mm. näilllä näkymin pidettiin la14.6 mutta katsellaan sitten kun menen siihen ensimmäiseen " viralliseen" ultraan.

Oli kyllä aivan mahtava ja helpottunut tunne kun näki että siellä oikeesti pikkuinen kasvaa ja touhuaa. Kaksi kättä ja jalkaa näkyi selkeästi yhdessä kuvassa jossa pikkuinen malttoi olla hetken paikallaan.

Nyt on jo sellainen olo että sitä ollaan taas vähän enemmän oikeasti raskaana kuin vielä aamulla.

kovin omanapaista vuodatusta, mutta eipä tässä juuri mitään muuta pyöri mielessä.

Emka-rv11+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingu oli testaillut! Onnea tuhannesti! :) Ja pysyttele täällä kuumeilupuolelle niin kauan kun hyvältä tuntuu :) Ihana kun olit käynyt aivan oikeasti ostamassa masuasukille tarrasukat! :) Miljoonia virtuaalitarrasukkia sinne! :)

Sara-Maria: Olis joo hyvä idis siivota tota esittelylistaa... Jos joku viitsisi esim. Viikon tai parin ajalta katsoa, keitä sillon kuumeilee niin ne nimet jättäisi? Oon meinaa iteki kattonu että vähän on liian paljon ei-palstailijoita.

Nellamaija: kävin hakemassa ankhin, eli sellasen ristin tapasen symbolin, joka esiinty usein egyptiläisissä hautahieroglyfeissä. Ja nyt varmaan joku tunnistaa mut sen perusteella :D

Marge: Ei se tatska sattunu, nipisti ja poltti enemmänkin. Mä otin sen tohon käsivarteen, mikä ei oo paikkanakaan sellanen mihin sattuu :) Ja nyt vielä enemmän joku tunnistaa mut täältä :) Mutta saa udella... :D Ja sinulle sinne *bd*

Live: Voi vitsin työkaveri mikä hölösuu! Tosi mälsä juttu ettei viittiny olla vähääkään onnellinen toisen puolesta tai edes pitää mölyjä mahassa! Piristystä sinne kuitenkin oireiden keskelle, kiva kun kävit pistäytymässä! :)

Juli: *bd*

Dajm: Tatskasta tuli aivan upea. Onhan se vähän pieni, mutta en mä ensimmäisenä olisikaan halunnut mitään suurta ja ronskia :) Hehee, niin on meikänkin mies neitsyt, arvasin heti että niin on sunkin ;)

Emka oli käynyt ultrassa, tosi hienoa että siellä masussa asuu joku aivan oikeasti! Sun viikot näyttää hurjilta :)

Oma napa:

Tänäänpä aamulla testasin tyylipuhtaan negan. :/ Clearbluella, en tiedä kuinka herkkä on, mutta siinähän sanotaan että voi testaa jopa kolme päivää aikasemmin. No, harmi sinänsä, kun olin jotenkin ehtiny kelata jo kaikkea. Rintoja edelleen aristaa, mutta mikä eilen illalla iski oli kauhea menkkamainen vatsanjomotus. Siitä oikeastaan heti tiesin että ei oo mitään toivoa enää. Mut mieltä parantaa kuitenkin eilen haettu tatska ja kahden viikon päässä häämöttävä Amerikan matka :)

-Mary kp27/28-29

Vierailija
24/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa!!! Ja tarrasukatkin oli jo pikkuiselle löytynyt, liikkis :)

EMKA: Ihanalta kuulosti ultrakuulumiset ja sullakin jo noin paljon viikkoja, vau! 28 mm ja kädet ja jalat näky jo, käsittämätöntä tämä ihmiselämä. Ja todellakin saa olla omanapainen, mä ainakin oon hyvällä omallatunnolla, jos joskus tonne asti pääsen ;)

JULIN tunnusväritkin löyty, mä ehdinkin jo huhuilla :) Ja hei, se ykskin kerta riittää tärppiin ;) bdbdbd

HÄPÖN puolesta jännittää, ääks!!!

NELLAMAIJA, MARYROSE ja NUUTTI, kiitos tsempityksistä, ootte ihania, pus och kram :)

Sori nyt ei pysty enempään, Greyn anatomia on koukuttanu mut...

Vierailija
25/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörin täällä nyt koko ajan :)

kiitokset vielä onnitteluista aqualle, marylle saikulle ja s-k:lle. olette kaikki niin ihania etten mää tältä tosiaan vielä mihinkään karkaa..

mary: negapahoittelut. mutta mun mielestä se clearblue ei tosiaan oo mikään kovinkaan herkkä, olisko jopa 50mIU/ml... joten älä vielä luovu toivosta. oireet ainakin näyttäis hyviltä :)

marge: tää kierto on selvästi sun kierto. oottelen tän junan kanssa tässä asemalla ja nappaan sut kyytiin. ja tietty muutikn ensikot lähtee samalla junalla o-puolelle. minkä hintasta lahjaa ajattelit miehellesi ostaa? mistä hän pitää? onko urheilullinen...?

s-k: ihanaa kun oi kiva lääkäri :) se piristää aina kummasti. tsemppiä lopputyöhön. mikä koira sulla on? mulla on vielä tuoreessa muistissa pentuaika kun miellä on tuommoinen 8kuinen sähläri kotona... hirmu ihanahan se on, mut ei tosiaan yhtään vähentänyt ainakaan mun vauvakuumetta.

niina: oliko hyvä teatteri? paljon jaksuja hautajaisiin. halaa.

on: noloa myöntää.. mä sit tein taas testin.. s-marketin pregen testin kun halusin varmistaa et myös muihin kun mammaksin testeihin tulee viiva... siihen tuli aluks vaan ihan haalea haamu ja ehdin jo säikähtää. onneksi se sitten tummui vähäsen... huh.

te muuten pidätte mua varmaan ihan höperönä, mutta mä tallensin koneelle teidän kaikkien onnittelut :) ne sai mut niin hyvälle tuulelle ja ovat tosiaan ensimmäiset ja vielä toistaiseksi ainoat onnittelut jotka olen saanut :)

kohta tarttis varmaan mennä nukkumaan. hyvää yötä ja kauniita unia kaikille paitsi nuutille jolle nukkuminen ei varmaan ihan vielä ole hyväksi, siellä kun ei taida nyt olla ilta, nuutille toivottelen mukavaa työpäivää.

+++++++++++++++++++-pisaroita kaikille.

-p-

Vierailija
26/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks, joka on jäänny greyn anatomiaan koukkuun..tulee vaan niin itselle kummaan telkkuaikaan ni en meinaa muistaa katsoa sitä :)

nellamaija kyseli mun kp:ta nyt 21/28-32..eli juurikin noin viikko oviksesta. Voihan vitsit sentään, nyt jos tärppää heti ku siirryin teiän enskojen seuraan niin ohoh. Taisin suotta palstailla tuolla muilla listoilla kuukausia. Hui, varsinainen piinaviikko tulossa! *anteeksi omanapaisuuteni!

Live: inhottavia tollaset kommentit. Ja tosiaan kuten joku jo kirjoittikin mitähän aikaa työkaverisi elää..ei sitä nykyään niin mietitä ollaanko naimisissa vai ei..höh..saa munkin karvat nousemaan.

-marge-: on ollu ahkerana..hyvä,hyvä bd bd ++!

Kaikille muillekin tasapuolisesti terveisiä!!

terv.kata

Vierailija
27/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on niin myöhä jo. Tuntuu että aina käyn täällä vain ihan äkkiä, enkä koskaan ehdi kunnolla kommentoida. Nyt tulin vastaamaan tuohon Margen kysymykseen, tai kysymyksiin.

Eli, ollaan jätetty pillerit pois viime helmikuun alussa. Ongelma sen jälkeen on ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot, ja siksi meninkin jo lokakuussa gynelle kyselemään. Mulla on myös diabetes ja joudun olemaan nyt yritysaikana erityisen tarkkana verensokereista, eli koko ajan joutuu mittailemaan sokereita ja pistämään usein. Mittaan noin 5 kertaa päivässä ja pistän ehkä 6, en koskaan laske. Juu, mutta siksi menin siis niin aikaisin gynelle ja olihan siinä jo vähän mennyt aikaa yrittäessä vaavia. Siellä sanottiin, että mulla on pco-tyyppiset munasarjat ja otettiin kaiken maailman hormonikokeita. Kaikki oli viiterajojen sisällä, mutta vähän rajalla kuitenkin. Pco:ta ei todettu, mutta sain clomit tähän kiertoon lyhentämään kiertoa ja varmistamaan ovulaatiota. Sain myös terolutit, jos kuukautiset ei ala niin syön niitä sitten. Olen nyt ollut kolme kertaa gynellä, ensin perustutkimus, sitten toisen kerran hakemassa clomit ja nyt clomikontrollissa. Joka kerta on ollut ultra ja katsottu munasarjojen tilanne.

Tulipa pitkä selostus. Nyt kuitenkin tästä eteenpäin mennään samoilla annoksilla clomeja, ja mies sai myös lähetteen siittiöiden tutkimiseen. Hän tulee muuten kotiin vasta jouluna, joten ei ehditty tähän kiertoon. Ensi kierrossa sitten taas! Seuraavaksi todellakin lennän jonnekin, jos mies ei ole paikalla oikeaan aikaan ;)