Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=+=+=Ensikot Ke 29.11=+=+=

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingulle paljosti onnea ja tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan!!! JEE!

Kerrotko viela oireet ja kaikki spesiaali mika auttoi talla kertaa!

Marge: hieno homma etta pistamiset sujui hyvin...onneks ei ollut enneuni talla kertaa...josse tummatukkainen tyttolapsi oliskin ollut enteileva uni! Aika sutjakaasti tuntui menevan tuo sun hoitoilu...kavitko yksityisella kun noin nopeasti anoitvat pregnylin ja keltarahaskuurin?

Nellamaija: termis! Ma olen aikoinani syonyt Miranaxeja myos. Kannattaa sit ottaa heti kun vahankin nippaisee, koska jos kivut on jo kunnollat alkanut ei noista pitkaaikaisista kipulaakkeista ole mihinkaan. Hyvin toimivat kylla jos vaan otat ajoissa. Mutta niin kuin sanoit...toivottavasti jaa resepti kayttamatta. Jos vaikka haet reseptin se varmaan toimis niin kuin piukat farkut ja toiv mun toppis:)

Sara-Maria: joo vois tota pinoa ehka vahan siivota...mutta jatetaaks kuitenkin noi l-puolella kuumeilevat enskat mukaan? Naksu, Killa, Jessica, Aftis ja Kathy ainakin...olisko niita muitakin?

No niin nyt pitaa jatkaa toita taas...halit viela pingulle, margelle, aqualle (bdbdbd, plussa tassa kierrossa sulle varmasti), hatahousulle, niinalle, mewelle ja ihan kaikille

heippa!

Vierailija
2/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan noita piinailijoita enemmankin:

eli bdbdbdbd kaikille piinailijoille ja paljosti plussasadetysta kaikille!

nyt pitaa lahtea luennolle viela!!!

t:

suomen aikaan yollinen palstaterroristi nuutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh Nuutti olikin jo availlut pinon :)

Pingulle superhypermega onnittelelut plussasta. :) Eiköhän tämänkin aamun tikkuun ne viivat tule jos kerran tuli eilenkin.

Kiitos kaikille myötätunnosta mun vuodatukseen niistä vauvoista. Etenkin Nellamaijan kommentti autto miettiin asiasta uusia puolia.

Niin ja hassua on se että sillon kun te enskat plussaatte täälä niin mua ei kiukuta yhtään. Ehkä se johtuu siitä kun tiedän että kaikki täälä ootte jo jonkun aikaa yrittäny. Eniten tosiaan kiukuttaa ne " oho tulinkin raskaaks" tyypit. No kateuttahan se vaan on. Mutta uskon että kyllä se munkin vuoro tulee. Nää hormoonitason muutokset vaan on pistäny mielentilat liikkuun 0-100 akselilla aika nopeesti.

Huh ja Marge oli joutunu piikittään.....apua musta ei olis kyllä tohon. Pyörtysin varmaan heti piikin nähtyäni. Nostan kyllä hattua Margelle kun suoriutu kunnialla tehtävästä. Toivottavasti piikistä on apua.

En oo oikeen perillä ketkä kaikki täälä piinaileen joten bdbdbdbdbdbd tasapuolisesti kaikille.

Niin ja kyllähän sille pinolle vois sen joulusiivon tehdä. Pidetään vaikka täälä nimenhuuto ennen kun aletaan poistaan niitä nimiä.

T: Buuffa

Vierailija
4/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalasti onnea matkaan Pingulle! Kiva saada sinut tuonne o-puolelle :)

Tervehdys kaikille muillekin enska-kamuille! Oviksen metsästäjille intoa, piinailijoille kärsivällisyyttä ja tädin yllättämille jaksuhalit!

(.) Kamala väsymyt ja ruokahaluttomuus ovat pahimmat raskausoireet tässä vaiheessa tällä naisella. Aamuisin ei siis tekisi mieli syödä mitään :( Vetää heikoksi ja opintojen parissa vähän vaikea peitellä oloaan... Alkuraskauden ultra on kahden viikon päästä - toivottavasti konkretisoituu tämä odotus sitten muutenkin :)

Inhottava juttu kävi viikonloppuna, kun paljastuin yhdelle vanhalle työkaverille :( Oli siis kyseisen firman pikkujoulut, jonne myös minut oli kutsuttu. Kun en suostunut ottamaan mitään alkoholipitoista ennen pikkujouluihin lähtöä, pamautti tämä työkaveri tosi tylyllä äänellä " Oletsä paksuna!?" ja kun myönnyin, niin hän alkoi syyllistämään mua siitä, etten malttanut odottaa vauvantekoa häiden jälkeen alkavaksi ja enkö mä yhtään ajattele paskavaippoja ja yövalvomisia ja miten voi olla " pulla uunissa" jo ennen häitä. Jäi ihan tosi, tosi paha mieli, miten tommonen puolituttu ihminen voi olla niin inhottava...

Anteeksi tilitys, mutta kun on tottunut teille avautumaan :) Nyt täytyy siirtyä taas silmät kiinni puhaltelemaan tätä ällötystä pois...

Plussatuulia puhallellen!!! LiVe 5+6

Vierailija
5/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin ihan vaan pika pika kiittelemään kaikkia onnitteluista. eli KIITOS margelle, nellamaijalle, hätähousulle, niinalle, katalle, sara-marialle, nuutille, buuffalle ja livelle. toivottavasti en unohtanut ketään :) ootte te niin ihania. kaikki lähettämänne tarrasukat ja enkelit nappaan matkalle mukaan. :)

pissin tänään jopa kahteen tikkuun. siihen erittäinherkkään tuli taas tosi selvä viiva ja sit sellaseen normi 25mIU/ml tuli haamuviiva, silmin hyvin erotettavissa, mutta ei mikään tumma... heti tietty aloin jännittää että eikö se hCG lähde nousuun... täytyy vielä viikonloppuna testata uudemman kerran ja toivoa että viivat tummuu siihen mennessa. toivon mukaan mä taas stressaan turhasta.

oireista joku kyseli... kuulun siis siihen porukkaan joille oireita ei näemmä ilmaannu...höh... vähän on nännit hellänä mutta ei muuta. lupasinhan kestää kaikki pahoinvoinnit kunhan tää vauva pysyy nyt sen 40viikkoa matkassa mukana.

vielä en kuitenkaan halua täältä pois lähteä, ettehän aja mua vielä o-puolelle? en uskalla siirtyä sinne. jos tää nyt vaan jatkuu niin haluaisin ainakin odottaa alkuraskauden ultraan ennenkuin uskaltaudun kurkkimaan tuolle toiselle puolelle... täällä on niin tuttu ja turvallinen olo.

mä en nyt ehi taas muuta kommentoimaan, mutta lupaan tulla illalla kirjoittelemaan ja kommentoimaan. oikein mukavaa keskiviikkoa kaikille :) näin se viikko on taas puolessa välissä ja kohta on taas viikonloppu. ++++++++++++++++++++++++++-säteitä kaikille.

-pingu-

Vierailija
6/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mukavaa kuulla plussauutisia, Pingu! olipa outo ja töykeä se työkaveri! Olisiko hänellä voinut olla itsellään vaikeuksia lasten saannissa? Joka tapauksessa ihmeellistä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

Marge, juu minäkin aloitin clomit, mutta olin silloin juuri poissa palstoilta niin en hirveästi kertonut siitä täällä. Joudun itse pistämään insuliinipiikkejä monta kertaa päivässä, ja tiedän ettei se ole alussa helppoa opetella pistämään itseään. Itsekin luulen, että voin saada pregnyl-piikin jossain vaiheessa, kun nyt tuntuu siltä että munis ei ole irronnut ollenkaan. Mulle piikitys ei onneksi ole minkäänlainen ongelma ;)

Sara-Maria, mun puolestkin pinoa voi siivota, ja olen samaa mieltä että jätetään l-enskat. Heistä ainakin joku toivoi aikaisemmin, että olis vielä täälläkin listoilla.

On: ei ole vieläkään tullut ovisplussaa, joten tältä kierrolta piinailut jää. Pelkään tosiaan että munis ei irtoa, kun se oli tosiaan jo 16 mm maanantaina ja gyne sanoi että kahden päivän päästä on ovis. Voiko se olla irtoamatta, jos se on tarpeeksi iso kuitenkin?

Vierailija
7/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Anteeksi rakkaat kamut että olen ihan teidän hylännyt pariksi viikoksi!! En oikein tiedä miten en oo saanut kirjoitettua.. noh.. suurin syy on se että viime viikolla mulla oli aivan karmee flunssa ja kuume huiteli 39 asteessa.. angiinankin sitten vielä siihen päälle lykkäs ja vieläkin syödään loppua antibioottikuurista.. töissä on ollut aivan mieletön kiire nyt kun ei kukaan ollut tuuraamassa mua saikulla niin senkin takia on sit jäänyt töissä kirjoittelu.. Mutta siis nyt mä oon taas täällä :)[/color]

[color=blue]Täällähän on plussanneitakin tullut tässä lyhyessä ajassa mikä on aivan ihana asia!!! :) TITIÄ onnittelinkin jo mesessä, mutta onnea vielä tätäkin kautta suuresti! :) Sitten LIVE ja PINGU *rutistukset teille* paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia!! Onneksi olkoon!! Unohdinkohan jonkun plussanneen?[/color]

[color=fuchsia]Tätikin oli löytänyt joidenkin luo.. pahoittelut siis ainakin SAIKKU JA BUUFFA, tsemppiä uuteen kiertoon!![/color]

[color=blue]Jänniä aikona eleli ainakin HÄPÖ, mikä tilanne? *bdbd* MARYROSELLA oli myös jännät paikat, plussatuulia ++++++++++++[/color]

[color=fuchsia]).( Myös täällä piinaillaan, päivät on nyt 29/27-29 (joskus keväällä oli pidempiä kiertoja, mutta laitan nyt näiden viime aikaisten mukaan) tätiä siis odottelen tälle päivälle tai viimeistään huomenna.. En kauheestikaan jaksa uskoa plussaan, kun pupuilutkin oli aika vähäisiä oviksen aikana, mutta katsellaan nyt rauhassa :) Kyllä sitä aina vähän jännittää silti kun käy vessassa että mitäs jos sittenkin jäisivät menkat alkamatta :)[/color]

[color=blue]Viime kerralla kirjoittaessani puhuin tuosta miehen haluttomuudesta ja oli ihanaa huomata kuinka paljon on kohtalotovereita (juu, luin kaikki jutut vaikka en sitten kirjoittanutkaan).. toivottavasti se laatu sitten korvausi määrän :)[/color]

[color=fuchsia]SARAMARIA: Juu, minustakin voisit siivoilla tuota esittelylistaa.. Vaikka silleen samalla tyylillä kuin Killa silloin keväällä eli sellainen kysely ja ne jotka ilmoittavat tiettynä aikana itsestänsä pysyvät listalla ja muut putoaa ja takaisin pääsee toki :) Täällä ei taida muuten enää kovin montaa meistä palstailla jotka palstaili silloin edellisenkin siivouksen aikaan, sen verran on porukka vaihtunut, kun osa on l-puolella ja moni plussannut.. Eihän täällä kai kuulukaan näin kauaa viihtyä, mutta täällä ollaan silti :) Noista jotka siirtyi l-puolelle vois kenties tehdä listan loppuun sellaisen oman listan että " l-puolelle siirtyneet ensikot" eli kuitenkin esittely säilyisi, mutta omassa ryhmässään, kun heillä on kuitenkin tuolla l-puolellakin omat esittelyt ja kun eivät enää täällä ainakaan niin aktiivisesti ole :)[/color]

[color=blue]Vilkutuksia kaikille tasapuolisesti, mä koitan vähän ryhdistäytyä tässä palstailussa taas ja ylipäätään vauvapuuhissa :)[/color]

[color=fuchsia]Mukavaa keskiviikkoa kaikille!! :)[/color]

[color=blue]T. Juli kp 29/27-29[/color]

Vierailija
8/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja iloisia uutisia heti pisti silmään:

Pingu: ++++Suurensuuret Plussaonnittelut!++++ Ihana uutinen todella, suojelusenkeleitä teille koko perheelle odotukseen! Samat ajatukset siitä, että kyllä tässä pahoinvoinnit sun muut kestäisi, jos plussa nyt vaan tulisi. Ja ei kai me nyt sinua o-puolelle vielä ajeta, menet sinne sit kun siltä tuntuu! Mie ainakin haluan kuulla kuulumisiasi.

MaryRose: siellähän piinaillaan! : ) bdbdbd... Mun miehen ¿kuumeilu¿ kuulostaa (kuten Saikulle tuossa alapuolella totesinkin), ihan samalta myös kuin sun ja Saikun... ja mun mies on horoskoopiltaan neitsyt! Just sellainen rauhallinen ja järkevä. Joko testasit vai maltoitko mielesi? Tuliko hyvä tatska?

Nellamaija: toivottavasti tropit endo-oireisiin auttavat... tai sitten vielä parempi, että jäävät käyttämättä.

Maitikka: Hih, hauskan kuuloista miehesi ¿jäyhä¿ kuumeilu!

Aqua: Kyllä se pikku kateuden pistos tuntui tuolla sydänalassa, kun vauvauutisia tulee joka suunnalta (myös serkkuni vaimo odottaa vauvaa ja sitten yksi toinenkin kaveri myös...). Mutta tälle lapsuudenystävälleni (ja tietysti kaikille muillekin, mutta, mutta...) kyllä vauvan suon enemmän kuin mielelläni, hän on jonkun verran viime aikoina sairastellut jne., joten ihana uutinen se sinänsä oli.

Sara-Maria: hienoa, että pystyt päivä kerrallaan menemään eteenpäin! Olen varmaan aiemminkin sanonut, että ihailen elämänasennettasi. Ja tuosta pinon siivouksesta: kyllä sieltä varmaan voisi poistaa sellaisia, jotka muistat, ettei ole hetkeen palstailleet. Mut olisko kohteliasta kuitenkin tehdä niistä nimistä, jotka meinaat poistaa, kysely, että ketkä ei halua tulla poistetuiksi? Vaikkapa muutamana päivänä.

Maitikka: hienoja uutisia gyneltä! Hyvä tuo sun leffakommentti : ) Et sitten kuitenkaan lähtenyt lentelemään sinne? Ahaa, eli siis tuhruista ei siis ilmeisesti kannata aloittaa kierron laskemista? Sitä olen itsekin pähkäillyt tässä. Vai ei sittenkään ovisplussaa vielä? Hmm... milloinkas se miehesi palailee, jospa ovis olisikin tuloillaan vasta?

Niina: voi, flunssankarkoitusta sulle! Onko jo olo helpottanut? Joo, joo tjottaillaan molemmat vaan... mitä, ettekö usko? : )

Marge: Hienoja uutisia gyneltä sinullekin! Ja hienosti olet pistänytkin, hyvä hyvä.

Saikku: jokos tätsykivut helpottivat? On se hyvä, että ei tullut teidän matkaa pilaamaan! Miehesi ¿kuumeilu¿ kuulostaa kyllä ihan samankaltaiselta kun mun mieheni... ei hänkään siitä paljoa puhele, mutta joistain pienistä jutuista sitten huomaan, että kyllä se hänenkin mielessään on.

Hapö: samat mielialat joulun suhteen: sais jo lumi tulla takas. Tänään pitäis lähtee ostamaan joulukorttitarpeita, josko niitä innostuis pimeiden iltojen iloksi värkkäämään. Saa nähdä tuleeko sitä inspistä ollenkaan, kun on tällainen keli. Ja lahjat ostamatta, kohtahan täs tulee kiire! Heti sitten kertomaan testin tulos, ja vielä superpeukutukset!

Live: ihan hirvee kommentti tuolta vanhalta työkaverilta! Mutta tuollaiset kyllä kannattaa jättää omaan arvoonsa eikä miettiä sen enempää. Nauti odotuksesta ja koeta kestää oireet!

Juliaana: no voi, sairaana olet ollut, jokos olo parempi? Ja piinailua... bdbdbd

).( Kiva muuten oli kuulla, ettei ole yksin näiden tunnevaihteluiden kanssa... ettei ole ihan kamala höpöpää! Maanantai-iltana sitten mies kyseli vielä, että onko vielä paha mieli (ihana se on, kun ajattelee...), ja sanoin, että ei ole ja että ihan nolottaa, kun piti sillä tavalla päästellä. Päätin nyt laskea kp.t siitä runsaammasta vuodosta lukien, eli menossa kp14. Hmm... jännittää kyllä vähän nähdä, miten pitkäksi tää kierto nyt menee.

Dajm

Vierailija
9/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Tuli mieleen kun sun kirjoitusta luin että en tainnutkaan silloin pari viikkoa sitten muistaa vastata siihen sun kysymykseen mitä sisustusta tein olohuoneeseen (Yhtäkkiä sellainen bling) :) Löysin avain ihanan jouluisen punaisen ja edullisen (3,9¿/metri) satiinikankaan josta ompelin olohuoneeseen verhot, kolme pöytäliinaa ja sohvatyynyn päälliset :) Muutenkin olen taas innostunut käsitöistä ja sukkia kovasti miehelle kudon.. just ajattelin että voisin ehkäpä tehdä vauvansukatkin jos niillä olis joskus käyttöä :)[/color]

[color=blue]Sulla (dajm) taitaa olla nyt ovisajat aika lähellä, pupuiluintoa siis!!! :)[/color]

Vierailija
10/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Eli juu, kyllä nyt on jo parempi :) Oikeestaan ei muuta kuin että vähän vielä väsyttää tuo lääkekuuri mutta sekin loppuu onneksi huomenna.. Mies sen sijaan jäi aamulla sänkyyn ja oli vissiin kuumeinen olo eli ei kai tuo tauti kokonaan meiltä vielä lähtenyt..[/color]

[color=blue]Sitä just eilen mietinkin että jos oliskin täs kierros tärpännyt (mitä en uskonut ainakaan silloin sairaana ollessa) että kun söin silloin taudin aikana aika vahvoja lääkkeitä (burana 600 & sirdalud) että olisko niistä aiheutunut vahinkoa :([/color]

[color=fuchsia]T. Palstaterroristi Juli[/color]

Vierailija
11/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vahingossa laittanut Pingulle kommentin siitä työkaverista, vaikka se oli Livelle, sorry Pingu ja Live! Pitäis aina pitää sitä toista ikkunaa auki...

Vierailija
12/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juli: hih, mitenkäs sie noin yhtäkkiä muistit joulusisustus-kyssärini? : ) Kuulostaa tosi hyvältä sisustukselta! Itseltä ei oikein tuo ompelu luonnistu, eikä kyllä ole ompelukonettakaan. Muuten tykkään kyllä askarrella ja laitella kaikenlaista. Ja miestä piinaan aina avuksi siirtelemään huonekaluja ja lyömään nauloja yms.... Ovisbongailut on vähän vielä hakusalla, sen verran alussa tää yritys on. No, katsotaan, katsotaan... Pupuiluintoa kyllä onneksi on ; ) Ja tuosta sairastelusta: hyvä, että olo parempi ja pikaista paranemista miehellesikin. Enpä usko, että noista lääkkeistä vielä olis aiheutunut vahinkoa siinä vaiheessa, jos raskaana olet. En tietysti mikään asiantuntija ole! Minuakin vähän mietitytti ottaa migreenilääkettä (ardinex eli vahva kipulääke, jossa mukana hieman jotain rauhoittavaa). Migreeni ilmaantui silloin, kun oli pari päivää ollut tuhruvuotoa... ja tietysti kävi mielessä, että jos ei oliskaan kunnon täti... mutta sittenpä se seuraavana päivänä alkoikin vuodella runsaammin, joten ei sinänsä pelkoa.

Toinen Palstaterroristi Dajm....

Vierailija
13/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt minulla on taa vähän aikaa kommentoida muittenkin juttuja eikä vain itsekkäästi hehkuttaa omaa napaa.

sara-maria: pinon joulusiivous kuulostaa hyvälä. oon itekki katellu että onpa outoja nimiä listoilla... mut niinkuin ainakin nuutti sanoi, jätetän vielä l-puolen ensikot listoille.. ne kuitenkin käy aina välillä meitä moikkaamassa.

buuffa: jep, kyllä se sunkin vuoro tulee. ja sä pääset sanomaan, että tämäpä oli oikein hartaasti toivottu vauva, ei mikään hups-vauva.

live: voi sulla on kohta ultra. ihanaa. se varmaan konkretisoi odotusta. musta tuntuu ihan oudolta että olisin muka raskaana kun ei oo mitään kummempia oireitakaan.. mäki suunnittelin meneväni alkuraskauden ultraan. ois se vaan niiiiiin hienoa kuulla vauvan sydänäänet :) mihin muute aattelit mennä? se sun työkaveri oli kyllä tosi törkeä... ite olisin varmaan antanut kunnon litsarin! jotkut sitten osaa olla niin typeriä!

maitikka: kiitos onnitteluista. sullapa on hankala tuo ovis... ota nyt sit siitä selvää.. mullahan kans tässä kierrossa oli ovis 10päivää normaalia aikasemmin.. toivottavasti saat pian selkoa tilanteeseen ja saatte viimeistään ens kierrosta sen plussan :)

juli: kiitoksia sinullekin onnitteluista. sulla on sielä jännät päivät menossa :) meilläkin oli pupuilut tässä kierrossa hiukan vähissä, joten älä nyt vielä luovu toivosta :) +++++++++++++++++-tuulia :) bd bd bd

dajm: kiitos onnitteluista ja suojelusenkeleistä :) niitä tarvitaan.

hapö&dajm: joooo, lunta!!! nyt!!! heti!!! olen itse henkeen ja vereen jouluihminen, joulu on niin ihanaa aikaa. mutta lumi vielä puuttuu, valkea maa to aina mukanaan sellaisen jännän tunnelman :)

mewe: voih, kissa ollut kipeenä. on kamalaa kun omat lemmikit sairastaa kun ne eivät edes osaa kertoa mihin sattuu. pikaista paranemista kissalle :)

katalla piinaviikko lähestyy :) bd bd bd ja ++++++++++++++-säteitä

hätähousu: ei me sua pois potkita..hassu :) tiedetään kaikki et kun tammikuu alkaa niin pyörit täällä nonstop :)

nellamaija: kiva että sait kunnon lääkettä. nyt vaan toivotaan ettei sille tule käyttöä :)

marge: huh mikä uni! onneksi ne piikit ei ihan niin isoja ole! vois monilta jäädä pistämättä. :)

mary: joko testasit? itelläkin on clearbluen testi tuolla kaapissa odottamassa, en vaan viitti sitä vielä käyttää kun se ei kai oo kovinkaan herkkä... +++++++++++++++++++-pisaroita. pitelen täällä peukkuja sulle bd bd bd

jahas, olikohan siinä kaikki... hatara pää kun ei muista kaikkea.

menen nyt ottamaan pienet päikkärit kun viime yönä en saanut nukuttua.

vilkutuksia kaikille!!! *vilkuti vilkuti*

-pingu-

Vierailija
14/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä kertoa että kävin tänään ostamassa masuasukille tarrasukat.

-p-

Vierailija
15/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran yritän ihan nopeesti käydä täällä. Olin aamupäivällä neljä tuntia sijaisena, nyt ruoka uunissa ja kohta pitäis syödä ja valmistautua teatteriin lähtöön, kivaa! Meen katsomaan Minna Canthin Papin perhettä.

Live: olipa törkeää käytöstä tuolta tutultasi! Miten joku kehtaa. Ja vielä tuo kysymyksen asettelu: ootko paksuna... Huh huh. Nyt yrität vaan unohtaa sen ja päästä myös siitä pahasta olosta yli. Tsemppiä ja voimia opintoihin ja tulehan kertomaan meille mitä ultrassa näkyy!

Pingu: pysy vaan täällä niin kauan kuin haluat, ja sen jälkeenkin vielä meitä muita moikkailemassa. Tulee muuten ikävä! Oli muuten niin suloista, että kävit toiselle tarrasukat ostamassa :), kyllähän sen nyt sitten täytyy siellä kestää!

Dajm: kiitos flunssankarkottelusta. Ihan kun olis vähän tehonnut, en oo enää tänään niin tukossa kuin eilen :) Ovistärppionnea sinne!

ON: Kiireinen viikko ja ei nähdä miehen kanssa paljoakaan. Jos sitten viikonlopun kieppeillä yrittäis ainakin välillä pupuilla, niin olis edes jotain saumaa tärppäämiseen. Viikonloppunahan menen sitten hautajaisiin, joiden jälkeen äiti tulee tänne, ja menen sitten vielä loppuviikoksi äidin luo (ensi viikoksi siis), joten tulee palstailutauko kohta. Eli älkää sitten minua tiputtako listalta, vaikka en huuteluihin vastaisikaan!!!! Perjantaina käyn varmaan täällä vielä pyörähtämässä.

Heipat kaikille enskoille!

T: Niina

Vierailija
16/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon vihdoinkin takas täällä palstailemassa! Ei tullu sitä plussaa mitä niin kovasti yritin manailla, vaan kiertopäiviä tuli 30/28-35. Alko menemään tuo kierto taas vähän sekasin, ku se oli tasasesti 35 jo kolme kiertoa.

Mulla on tämän palstan kans joku ihmeellinen ongelma, että se ei lataa sitä kunnolla ja siinä kestää monta minuuttia, siksi tämänki päivän viestien lukeminen on ollu vaikeaa. :/

Älkäähän siis minua pudottako pinosta, olen mie täällä vielä.

Pingu: Kovasti onnea! Mahtavaa että sie sait sen plussan! Älä huoli, kyllä se peipi mukana pysyy, muistahan vaan alkaa rasvailemaan masua jo nyt että vältyt raskausarvilta. :)

Live: Sieki plussasit tässä minun poissaollessa! Ihan mahtavaa! Onnea hirmusti! Aivan karsea tyyppi tuo sinun työkaveri, vaikuttaa kateelliselta. Miksi tuommosia ihmisiä pitää ees olla? Pahoinvointiin auttaa kuulemma laimeat mehut ja jääteet yms. Juotavat. Kannattaa pitää mukana. :)

Kuinka monta muuta ihanaa uutista täällä on tullu tässä marraskuun aikana? Kertokaahan äkkiä. :)

Maitikalla ja Margella vaikuttaa olevan jo aikamoinen työnteko ja huoli tuossa raskautumisessa. Teille erityisen paljon toivois niitä omia pikkukääröjä. Pakostaki se munasolu joskus irtoaa, niin silloin se tärppää kanssa! :) bd bd

Juliaana-82: Tsemppiä ja kärsivällisyyttä! Plusplus :) Mahtavaa ku olis iteki nuin taitava käsitöissä.

Buuffa: Mulla on ihan samoja ajatuksia. Varsinki nyt ku on jo 7. yrityskierto menossa.

Mie olen muuten sitte lopputyötä vaille valmis farmaseutti, että jos on jotaki lääkkeistä kysyttävää, mikä arveluttaa, niin kysykää pois. Mie voin yrittää vastata. :) Buranaahan ei suositella raskaanaoleville, koska se lisää verenvuodonriskiä ohentamalla verta, mutta tuskinpa se hedelmöittymiseen tai munasolun kiinnittymiseen vaikuttaa mitenkään. Buranalla on kyllä toinenki vaikutus, mikä on ihan päinvastainen äskeiseen, se nimittäin vähentää kuukautisvuotoa. Eli te kellä on runsaat tätöset, ottakaa ibuprofeenia (esim. Burana, Ibumax, Ibusal jne) 400 mg 3 kertaa päivässä koko vierailun ajan, niin vierailun kesto lyhenee ja runsaus vähenee ja kivutkin katoaa siinä sivussa. :) Tuo on kyllä monimutkanen asia.

Eli varmuuden vuoksi kannattaa aina ottaa parasetamolia (Panadol, Paramax, Paraceon, Pamol F), jos epäilet olevasi raskaana. Kauhea infopläjäys, hyi!

Niina: Otan osaa. Jaksamista sinne! Ajan myötä ne ihanat muistot onneksi jää, vaikka niiden miettiminen pitkään itkettääkin, niin lopulta se muistelukin kääntyy iloiseksi ja sitä osaa tuntea kiitollisuutta että poismennyt oli osana omaa elämää, enemmän kuin surua poismenosta.

Pingulle vielä: sie olet ihan hassu, mutta oikein teit. Tarrasukat. :D

).( Vauvakuumeilun kanssa ihan tylsää, ku mitään ei tapahu. Kävin gynelläki ja se kannusti oikein hyvin ja kokeili että ei ole mitään kiinnikkeitä jne. Oli aivan mahtava lääkäri, ikinä ei ole ollu ketään niin kivaa. Oulun YTHS:llä kävin. Lääkärin nimeä en kyllä enää muista. :S

Muuten elämässä pitääkin kiirettä. Mie puurran lopputyön kanssa ja kasvatan pikkusta koiravauvvaa! Se on toosi söpö, 12 vkoa vanha tänään ja ollu meillä nyt kuukauen. Mukavahan se koirakin on, mutta ei se vauvakuumetta pois vie. :)

Paljon plussia kaikille piinailijoille ja peittoja heilumaan! Tuo jälkimmäinen oli käsky. :D

s-k- kp 7/28-35

Vierailija
17/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mut en nyt ehdi, kuin että ONNEA PINGULLE aivan sikana!!!!! Ihanaa.. Upeeta.. Mahtavaa.. Vautsivau.. Tarrasukat heti jalkaa, jotta pysyy matkassa (onneks kävit jo ostamassa) :D

Niin ja munkin puolesta voi esittelypinoa siivoilla. Mietinkin sitä tässä yhtenä päivänä, kun selailin, et onpa siellä paljon sellaisia, jotka ei ainakaan mun aikana (heinäkuun jälkeen) oo palstailemassa käyny. Kannatan sitä vaihtoehtoa, että pidetään nimenhuuto, niistä, jotka aiotaan poistaa ja jos ei ilmottaudu määräaikaan mennessä, niin sitten listoilta pois.. Ja takaisin tietysti voi tulla, jos on edelleen ajankohtaista!

Ja paljon ois muutakin kommentoitavaa, mut en taida nyt ehtiä.. Ehkä huomenna. Olitte käyneet niin mielenkiintoisia keskusteluita, että taitaa tulla megapitkä viesti sitten seuraavalla kerralla.. Varoittelen jo valmiiksi.

-S-

Vierailija
18/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]S-K: osaisitko vielä sanoa noista sirdaludeista eli niistä lihasta rentoutavista lääkkeistä eli miten ne vaikuttaa jos ottaa ihan silloin heti hedelmöittymisen jälkeen? Olen ottanut sirladud 600mg (yhden) silloin kuumeen aikana..[/color]

[color=blue]Tätsyä ei ole kumma kyllä vielä näkynyt.. kovasti kyllä vihloo munasarjoja välillä..[/color]

[color=fuchsia]T.edelleen terrorisoiva Juli :)[/color]

Vierailija
19/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livelle piti tulla sanomaan, etta kateellsten paneettelun voi jattaa omaan arvoonsa;) Milla kivikaudella se sun duunikaveri elaa, kun ei sais raskaaksi tulla ennen haita....hopohopo...ihme juttuja porukalla. Ei kylla, olisin minakin mieleni pahoittanut moisesta.

Tervetuloa takaisin Juli...onneksi oot jo paranemaan pain, eika miehus toivottavasti tule kovin pipiksi.

Vai etta on s-k farmaseutti...hienoa etta miella on kaikenlaisia asiantuntijoita taalla...eika tartte pelkastaan tallasia nettipuoskareita kuunnella, niin kuin esim mina:)

Siita tulikin mieleen minka alan ihmisia taalla on?

Ma olen yliopistolla toissa, ja teen toita Student Support Servicessa, periaatteessa siis opintoneuvontaa, uravalintaa, vaihto-ohjelmia sun muuta. koulutukseltani olen kulttuuripuolen humanistipelle..hih!

Pingu: ihana ajatus noi tarrasukat...on siten jotain mita hypistella heikkoina hetkina!

nyt pitaa jatkaa taas toita!

halit kaikille!

nuutstuuts

Vierailija
20/27 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä Sirdaludia ei ole tutkittu raskaana olevilla naisilla ja sen takia sitä ei suositella jos hyödyt ei selvästi mene mahdollisten haittojen (ei tietoa millaisia) edelle. Eläinkokeissa ei ole aiheuttanu suurinakaan kerta-annoksina sikiövaurioita tms. Varma ei voi olla, mutta epätodennäköistä mitkään haitat on.

Niin että älä huoli. Satunnaisesti on aina pakko käyttää lääkkeitä. Muistetaan vain sitten KUN se plussa tulee, että pärjätään mahollisimman pitkälle ilman ja sittenki mahollisimman vähällä. :)

s-k-