Perussuomalaiset vaatii julkisen hallinnon supistamista, mutta palkkasi itselleen toisen puoluesihteerin
Kun puoluesihteeri ei hoida hommiaan, asia ratkaistiin kasvattamalla hallintoa, eli palkattiin toinen ihminen tekemään työtä, joihin muissa puolueissa riittää yksi.
Palkan tälle tuplavirkakunnalle maksavat veronmaksajat.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos persut pääsee hallitukseen, tarvitaan kymmenkertainen määrä avustajia Marinin hallitukseen verrattuna!
Niin eikö tarkoitus ollutkin saada suomalaiset töihin. Edellinen hallitus aloitti tämän työllistämiskampanjan. Jatkakoon tuleva sitä. Joo se on pois mun verorahoista, mutta mitä vaan jos Suomen etu sen vaatii.
Niin. Persuille käy avustajien palkkaaminen niin kauan kunhan SDP ei ole se mikä sitä tekee.
Mulle ei käy mikään turha rahastaminen. Mutta on erikoista, että SDP kannattajille kävi avustajien lisääminen, ei ollut mitään ongelmaa. Mutta nyt jos persut menisi hallitukseen, niin se olisi ihan hirveetä.
Vierailija kirjoitti:
Jos persut pääsee hallitukseen, tarvitaan kymmenkertainen määrä avustajia Marinin hallitukseen verrattuna!
Marinin hallituksen jäljiltä : Suomen ammattiliittojen keskusjärjestö SAK:n Kantar Publicilla teettämän kyselytutkimuksen mukaan suuressa tai melko suuressa köyhyysriskissä on 400 000 duunaria.
Johtuu ihan siitä, ettei tuo Putkonen eli "työmies" voi olla nimettynä puoluesihteeriksi. Tyyppi kun on tuomittu raiskauksesta.
Taas on näköjään kommariturhakkeilla ulinapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ihan siitä, ettei tuo Putkonen eli "työmies" voi olla nimettynä puoluesihteeriksi. Tyyppi kun on tuomittu raiskauksesta.
On hirveetä joo, jos ja kun pitää paikkansa. En ole asiaan perehtynyt.
Ja taas toisaalta, jos on tuomionsa kärsinyt, niin?
Eikös pidä olla suvaitsevainen? Vai onko se niin, että persu on aina rikollinen, ihan sama.
Vain muiden puolueiden edustajille annetaan anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi kenenkään tehdä näitä ilkeileviä aloituksia. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Puoluetukirahoillahan saa palkata ketä tahansa.
Hölmöläisten touhua: olin yön yli terkkarissa, mulle tuli kotiin siitä käynnistä PAPERINEN käyntiseloste. Olin minä sen käynnin voinut katsoa sieltä OmaKannasta.
Siellä joku hoitsu on palkattu kopioimaan ja postittamaan kirjeitä. Onko järkee ?
Oikeistopopulististen lupauksia ei koskaan voi toteuttaa käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hirveetä joo, jos ja kun pitää paikkansa. En ole asiaan perehtynyt.
Ja taas toisaalta, jos on tuomionsa kärsinyt, niin?
Eikös pidä olla suvaitsevainen? Vai onko se niin, että persu on aina rikollinen, ihan sama.
Vain muiden puolueiden edustajille annetaan anteeksi.
Ainakin demarit antoivat Putkoselle anteeksi tuon tuomion saatuaan, sillä Putkonen oli tuolloin ja vielä pitkään sen jälkeenkin merkittävässä asemassa SDP:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten näkyy, puolueenne perustuu vihaan ja katkeruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeistopopulististen lupauksia ei koskaan voi toteuttaa käytännössä.
Totta, sosialistipölhöpopulistien velkarahalla toteutettavat vappusatas- ja neljän päivän työviikko -lupaukset ovat paljon parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, kommariturhake älähti kun kalikka kopsahti.
Huomenna on jännä aamu. Pitäis saada aika mun miehelle lekuriin. Sitä pyörryttää koko ajan ja nytkin makaa tuolla mitä ei ikinä normaslisti tee.
Ei tupakoi, ei käytä alkoa, urheilee.
Saas nähdä miten käy, ollaanko vielä Juhannuksenakin puhelinjonossa tai jossain jonossa ?
Mahtaa tämä eläminen Suomessa kohta olla sillä mallilla että ei naurata enää pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tässäkään paska-aloituksessa ei ole havaittavissa minkäänlaista katkeruutta tai vihaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eikö tarkoitus ollutkin saada suomalaiset töihin. Edellinen hallitus aloitti tämän työllistämiskampanjan. Jatkakoon tuleva sitä. Joo se on pois mun verorahoista, mutta mitä vaan jos Suomen etu sen vaatii.
Niin. Persuille käy avustajien palkkaaminen niin kauan kunhan SDP ei ole se mikä sitä tekee.
Ja joitakin ei Marinin avustaja-armeija haitannut mutta kun persut palkkaa yhden lisää niin alkaa jo huuto.
Rahasta on ollut kyse ennenkin. Vihreät oli ennen liitto. Mutta aate piti muuttaa puolueeksi, koska yhdistys, aate tai liike ei saa puoluetukea. Samasta syystä myös yhden hengen megaliike (Liike.Nyt) on puolue
"Pääministeri Sanna Marinin (sd) viiden puolueen hallitus tekee ainakin yhden ennätyksen. Velanoton lisäksi byrokratia on paisunut. Hallituksella on ennätysmäärä poliittisia avustajia."
https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/avustajien-suuri-maara-ja-patkapest…
Vierailija kirjoitti:
Persuthan olivat aikoinaan sitä mieltä, että kun pääsevät päättäjien paikoille, niin puoluetuet lopetetaan. Sekin lupaus on petetty.
Mistä olet tuollaista potaskaa lukenut? Persut ja nimenomaan Timo Soini sitoi puoluetuen puolueeseen vaikka se hajoaisi. No siinähän kävikin niin, että Perussuomalaisilta ei hävinnyt senttiäkään rahaa kun puolue hajosi lopulta Sinisiin (oli siinä välissä korjausliikekin rekisterissä) ja Siniset eivät Soinin johdolla saaneet yhtään mitään tukea vaan kaikki tuki tuli Persuille.
Öööö..ei Suomessa ole edes niin paljon porukkaa.
Marinillahan oli Sipilään verrattuna kahdeksan kertainen avustajakaarti.