Tähdet, tähdet 2023 virallinen
Kommentit (2384)
Mitätön voittaja. Samanlainen kun Saara Aalto. Tekniikka kunnossa, mutta kaikki artistin muut ominaisuudet uupuu. Suorittaja.
Oikein meni. Maria oli kauden paras. Monipuolisin noista kolmesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitätön voittaja. Samanlainen kun Saara Aalto. Tekniikka kunnossa, mutta kaikki artistin muut ominaisuudet uupuu. Suorittaja.
Aika söpöjä nämä Konsta-fanien katkerat tilitykset :D
Ei näkynyt Hedbergiä vikan jakson yleisössä.
Täytyy sanoa, että hemmetin tylsä kausi.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Lauria olisi jäänyt tämä kausi katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Maria on paras! HYVÄ MARIA!🤩
Täällähän kerrottiin voittaja jo puoli tuntia sitten, kuinka voit yllättyä tuloksesta? Ja kaikki tiesi, että nyt haluttiin 1. naisvoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Maria voitti
No oli ihan selkeästi paras koko kausi huomioiden. Ihme ettei aiemmin ole päässyt enemmän esille.
Onhan hän ollut esillä vaikka kuinka paljon. Teatterissa, konserttisalikiertueilla, tv:ssä jne. jne. Aika pusikossa on saanut elää, jos nyt näki Maria Lundin ensimmäistä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Maria voitti
No oli ihan selkeästi paras koko kausi huomioiden. Ihme ettei aiemmin ole päässyt enemmän esille.
missä kellarissa pitää asua että voi sanoa ettei Maria Lund oo päässyt esille? Äitinsä maineellahan se on ratsastanut ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Yritettiin varmasti saada suosittua kautta, mutta jo pelkästään livelähetyksien puute on todellakin iso miinus. Katsojille valta kiitos.
Konstan Piano Man oli aivan huikean hieno esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Maria voitti
missä kellarissa pitää asua että voi sanoa ettei Maria Lund oo päässyt esille? Äitinsä maineellahan se on ratsastanut ikänsä.
Ihan omilla avuillaan. Naurettavaa tuollainen "äitinsä maine" sekoilu. Ei Maria sille mitään voi kenen lapseksi syntyi. Ja äitinsä ollut haudassa toista kymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Aika söpöjä nämä Konsta-fanien katkerat tilitykset :D
Miksi olla katkera, kun jokaisella oli tiedossa jo osallistujien julkistuksen yhteydessä, ettei puolustava mestari saa tätä voittaa, se olisi ollut väärin. En minä ainakaan kanna kaunaa. Näin tämän piti mennäkin. Maria on huippu :)
Mä en ees tiennyt kuka Marian äiti on. Vasta äsken piti googlata kommentin takia.
Hienoa, että Maria voitti. Oli selkeästi monipuolisin esiintyjä ja laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ees tiennyt kuka Marian äiti on. Vasta äsken piti googlata kommentin takia.
Kovin nuori taidat siinä tapauksessa olla.
Vierailija kirjoitti:
Konstan Piano Man oli aivan huikean hieno esitys.
Sehän oli aivan hirveä. Koulujen 6. luokan päättäjäisissä on parempia esityksiä.
Itse olin syksyllä finaalijakson yleisössä ja ainakin meidän penkkirivissä lähes kaikki (en tuntenut kuin mieheni) äänesti Konstaa. Juteltiin katsomorivin kanssa jonossa, kun poistuttiin studiolta. Me ei siis luultu tulosta silloin vaan vasta tänään, kuten TV-katsojatkin.
Olen ollut kattomassa Maria Lundia musikaalissa, oli joku komedia. On huikea ja karismaattisen kaunis tähti. Toivoin että nainen viimein voittaisi. En ymmärtänyt miksi Konsta Hietanen otettiin taas mukaan. Eikö saisi samalla logiikalla Sillanpäänkin puolustamaan mestaruuttaan?