Tähdet, tähdet 2023 virallinen
Kommentit (2384)
Vierailija kirjoitti:
Itse olin syksyllä finaalijakson yleisössä ja ainakin meidän penkkirivissä lähes kaikki (en tuntenut kuin mieheni) äänesti Konstaa. Juteltiin katsomorivin kanssa jonossa, kun poistuttiin studiolta. Me ei siis *luultu tulosta silloin vaan vasta tänään, kuten TV-katsojatkin.
*kuultu
Vierailija kirjoitti:
Itse olin syksyllä finaalijakson yleisössä ja ainakin meidän penkkirivissä lähes kaikki (en tuntenut kuin mieheni) äänesti Konstaa. Juteltiin katsomorivin kanssa jonossa, kun poistuttiin studiolta. Me ei siis luultu tulosta silloin vaan vasta tänään, kuten TV-katsojatkin.
Mut tossa voittajan julkistuksen yhteydessähän näytettiin taputtavaa yleisöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ees tiennyt kuka Marian äiti on. Vasta äsken piti googlata kommentin takia.
Kovin nuori taidat siinä tapauksessa olla.
Tämä on Vauva-palsta. Vauvojen äidit on usein nuoria.
Ensisynnyttäjien keski-ikä on noin 30v. Ei siis kovin nuoria ole suurin osa. Tamara Lundin luulisi jokaisen 40+ ikäisen tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Musiikillisesti monipuolisin ja varmin esiintyjä. Urheilullinen karisma puree ja läsnäolo lavalla. Tuntuu kuin tämä artisti esiintyisi juuri minulle. Osaa ottaa yleisön.
Kuka? Nimi tai biisi viestiin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin syksyllä finaalijakson yleisössä ja ainakin meidän penkkirivissä lähes kaikki (en tuntenut kuin mieheni) äänesti Konstaa. Juteltiin katsomorivin kanssa jonossa, kun poistuttiin studiolta. Me ei siis luultu tulosta silloin vaan vasta tänään, kuten TV-katsojatkin.
Mut tossa voittajan julkistuksen yhteydessähän näytettiin taputtavaa yleisöä?
Etkö oikeasti ole koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin leikkaaminen? :D Äkkiäkös sitä vanhemmasta kuvamateriaalista saa liitettyä yleisökuvaa tuoreempaan kuvaan.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kattomassa Maria Lundia musikaalissa, oli joku komedia. On huikea ja karismaattisen kaunis tähti. Toivoin että nainen viimein voittaisi. En ymmärtänyt miksi Konsta Hietanen otettiin taas mukaan. Eikö saisi samalla logiikalla Sillanpäänkin puolustamaan mestaruuttaan?
Shrek?
Maria on upea laulaja. Fanitan slti enemmän Lauria. Veikkaan,että Konsta sai vähiten ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kattomassa Maria Lundia musikaalissa, oli joku komedia. On huikea ja karismaattisen kaunis tähti. Toivoin että nainen viimein voittaisi. En ymmärtänyt miksi Konsta Hietanen otettiin taas mukaan. Eikö saisi samalla logiikalla Sillanpäänkin puolustamaan mestaruuttaan?
Eli et toivonut että Maria voittaa siksi että hän on hyvä vaan siksi että hän on nainen. Hienoa!
Miksi Lilli Paasikivi muistuttaa aina miten kaunis Maria on. Upeasti veti James Bondin tunnusmusiikkia. Lauri oli Marjan ohella suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Konstan Piano Man oli aivan huikean hieno esitys.
Otsasuonet pullistellen huusi laulun läpi. Yksi kausi konstaa olis riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta Lund itkee surusta.
Hahhhaa haaaaa! Siitäs saitte! Itkee onnen kyyneliä.🤗
Kaikki ei osaa tulkita ironisia viestejä. Lundin voittohan oli tiedossa jo klo 20.01 meille Ruudun kautta katsoneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ees tiennyt kuka Marian äiti on. Vasta äsken piti googlata kommentin takia.
Kovin nuori taidat siinä tapauksessa olla.
Tämä on Aihe vapaa. Täällä kirjoittelee paljon muitakin kuin vauvojen äitejä. Todennäköisesti suurin osa kirjoittajista ei ole vauva-ikäisen lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Maria on upea laulaja. Fanitan slti enemmän Lauria. Veikkaan,että Konsta sai vähiten ääniä.
Olisin toivonut Laurin esittävän vielä sen Fireballin, järkyttävän valtava seksuaalinen lataus siinä biisissä, kun hän lauloi ja pyöritti tyttöä tanssiessaan.
Mutta Aerosmith-veto oli kyllä myös loistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Maria voitti
No oli ihan selkeästi paras koko kausi huomioiden. Ihme ettei aiemmin ole päässyt enemmän esille.
missä kellarissa pitää asua että voi sanoa ettei Maria Lund oo päässyt esille? Äitinsä maineellahan se on ratsastanut ikänsä.
Ihan omilla avuillaan. Naurettavaa tuollainen "äitinsä maine" sekoilu. Ei Maria sille mitään voi kenen lapseksi syntyi. Ja äitinsä ollut haudassa toista kymmentä vuotta.
Osittain omilla avuillaankin. Mutta kyllä siinä on paljolti kyse myös siitä että kuka hänen äitinsä on ja sen Maria tietää itsekin.
Niin, siis Tamara Lund on kuollut 18 vuotta sitten. Miksi puhut hänestä preesensissä ja luulet, että hänellä edelleen on erityisen suuri suosio´?
Siksi että Tamara Lund edelleen on Marian äiti, vaikka onkin edesmennyt.
Kauden voittaja on Lilli Paasikivi. Ihana, valovoimainen, intoa ja iloa sykkivä ihminen! Olisipa minulla Lillin kaltainen sukulaistäti tai opettaja elämässäni.
On meillä hyviä laulajia. Arvelinkin Marian voittavan. Osaa käyttää ääntään taitavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Maria voitti
No oli ihan selkeästi paras koko kausi huomioiden. Ihme ettei aiemmin ole päässyt enemmän esille.
missä kellarissa pitää asua että voi sanoa ettei Maria Lund oo päässyt esille? Äitinsä maineellahan se on ratsastanut ikänsä.
Ihan omilla avuillaan. Naurettavaa tuollainen "äitinsä maine" sekoilu. Ei Maria sille mitään voi kenen lapseksi syntyi. Ja äitinsä ollut haudassa toista kymmentä vuotta.
Osittain omilla avuillaankin. Mutta kyllä siinä on paljolti kyse myös siitä että kuka hänen äitinsä on ja sen Maria tietää itsekin.
Niin, siis Tamara Lund on kuollut 18 vuotta sitten. Miksi puhut hänestä preesensissä ja luulet, että hänellä edelleen on erityisen suuri suosio´?
Suomen kielessä kuolleista puhutaan imperfektissä. Siltikin, vaikka äitiys ei poistu kuoleman myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Maria voitti
Enkä käsittääkseni puhunut nykyhetkestä vaan siitä että miten kukaan voi olla sitä mieltä etteikö Maria Lund oo päässyt esille ennen tätäkin mitätöntä ohjelmaa. On päässyt ja paljolti äitinsä avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Maria voitti
Suomen kielessä kuolleista puhutaan imperfektissä. Siltikin, vaikka äitiys ei poistu kuoleman myötä.
Puhu miten tykkäät.